232 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (100 puan)

Kizlar?iki doz seklinde vuruldum bir ay farkla

Reklam


6 Cevap

0 oy
(815 puan)

Yok canim ya tetanozun amacı seni ve bebeğini doğum esnasindaki steril olmayan aletlerden korumak yani hiç bir sakıncası yok. 

(100 puan)
Yan etkisi felan nedir acaba
(815 puan)
Yan etkisi genellikle ates , kusma kolunda morluk. Sismeler ve agri olması gayet normal canim
Reklam


0 oy
(2,032 puan)

Tetanoz asisinin ne sana zarar var ne bebege, sadece dogum sirasinda kullanilan aletlerde olusan mikroplari onlemek icin yapiliyor , oyle bisi olsa zaten doktorlar hic tavsiye edermi bu dusun ceye nerden vardin anlamadim

0 oy
(57 puan)

Aksine tetanoz vurilmazsa ölümcül riskleri var 

0 oy
(90 puan)

Ben de bu sabah aşı oldum bir ay sonra tekrar olucam içiniz rahat olsun bunlar bizim yararımiza.

(100 puan)
Ne blm panik atak boyle bise :))
0 oy
(1,178 puan)

bendede panik atak var aklıma bazen neler geliyor  bir bilsen :))) korkma canım bir şey olmaz ilaç kullanıyormusun

(100 puan)
Evet :))) sadece demir ilaci yutamadigim icin doktrm bana sivi surup tarzi verdi bir trk onu icyrm sen
0 oy
(252 puan)
Hic bisey olmaz oyle bisey olacak olsa doktorlar yapmaz zaten bebegi ve seni korumak icin o bende vurulucam insallah ekim ve kasimda

Reklam


İlgili sorular

1 cevap 291 göst.
12 Eylül Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Rahçet (46 puan) sordu
7 cevap 403 göst.
11 cevap 513 göst.
10 cevap 620 göst.
6 cevap 489 göst.
Reklam


...