312 göst.
Hamilelikte Testler kategorisinde (151 puan)

Kızlar 8 aylik ewliyim .Bu ay bebek icin niyetlendik.adetime daha 8 gun varken test yaptim ama negatif cıkti.

Birde göguslerimi ezince süt geldigini fark ettim gögüslerim çok şiş  . Sizce erken mi yaptim testi .

11 Cevap

+1 oy
(806 puan)

hayır bu hamilelik belirtisi değil. provake etmişsiniz. yanı sıkınca göğüs uyarısı oluyor ve progesteron seviyesi artıyor. bundan dolayı sıvı gelmiştir. göğsünüze dokunmayın. adetiniz geciktiginde gebelik testini uygulayin

+1 oy
(842 puan)

erken yapmisinn. canim az sabret adettin gecsinc1 hafta

0 oy
(27 puan)

Nasil 8 aylik hamilesiniz anlayamadim

(151 puan)
yeniden gösterildi
Yazim hatasiydi
Adete yakin hamilelik belirtileri cok oluyo gununuz gecerse test yapin bence nasipte varsa olur
0 oy
(6 puan)
Negatifse hamile degilsinizdir amaz yada hamileyseniz adetiniz gecikmisse bebek cok kucuk olup testtede gorunmeyebilir.


Amaa nasil sut geliyor anlayamadim. Ben  8 aylik hamileyim halen sutum gelmedi
(151 puan)
Valla bnde anlamadim. 24 yasimdayim ilk kez süt geldigini gordum göğsumden ama elimle ezince bir iki damla seklinde
(134 puan)
Ben de 24 yaşında 8 aylık evliyim. Bu ay inşallah biz de niyetlendik. Bu neden ile çok okuyorum. Göğüsten sıvı gelmesi de hamilelik için okuduğum belirtilerden. Daha önce böyle bir şey hiç yasamadiysan bu da bir hamilelik belirtisi olabilir
(2 puan)
Canım senin süt hormonların yükselmiş olabilir bunu mutlaka kadın doğum doktoruna soyle senin prolaktin hormonun yükselmiş olabilir
(0 puan)
Süt hormonun yükselmiş olabilir hastaneye git bence
(1,464 puan)
Kızlar kadınların hepsinden düzenli göğüs uyarılmasıyla süt gelir bunu bana doktorum demişti 70 yaşındaki bir kadını düzenli 1 hafta sağma makinasıyla sağalım ondanda süt gelir demişti eğer göğüsleri uyariliyorsa gelmiş olabilir .. gebelik testi için daha erken bencede niyetin varsa hemen folik asit kullanmaya başla hamile kalmayı düşündüğün zaman kullanabiliyirsun
0 oy
(65 puan)

Sekiz gün kala çıkmaz ben adetimin günü gelince yaptım idrarda cikmadi iki üç gün sonra kanda cikti

0 oy

Gögüslerden süt bu kadar erken gelmez ki. Biz 5 aylığjz anca gelmeye başladı. 

0 oy
(259 puan)

Hamilelik disinda gogusden sut grlmesi hormon bozuklugu ola bilir 

0 oy
(88 puan)

Bence sen bı doktora git süt hormonu yükselmiş olabilir 

0 oy
(134 puan)

Geç döllenme olabilir canım ben de adetime 7 gün kala yaptım silik çizgi çıktı 2 gün arayla tekrarladım çizgi gittikçe belirgin oldu adetim 6 gün geçince bidaha yaptım ve kıp kırmızıydı bugün de kan verdim yarın sonuçları alıcam

0 oy
(1,805 puan)

Canim bence hamile değilsin süt hormonunun yüksek gosusnden o kadar erken sıvı gelmez hormonuna baktır bir an önce süt hormonunun yüksek olması gebeliğe engel

–1 oy
(877 puan)

Cnm test icin erken. Varsa bile cikmayabilir. Ama sut gelmesi hic normal degil. Bence bi doktora gorun. Prolaktinin mi cok yuksek acaba. Eger cok yuksekse gebe kalmani geciktirebilir. Sen bi git doktora

İlgili sorular

7 cevap 252 göst.
28 Ağustos 2018 Hamilelikte Testler kategorisinde Zynpysf (68 puan) sordu
3 cevap 262 göst.
1 gün önce Hamilelikte Testler kategorisinde Zevisan (61 puan) sordu
1 cevap 230 göst.
5 gün önce Hamilelikte Testler kategorisinde Azranin annesi63 (184 puan) sordu
...