170 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (66 puan)

4+1 haftalık hamileyim doktor günüme daha var ama çok merak ediyorm değerim dün 1080 çıktı ebe de keseyi görebilirsin bence dedi ama hastaneye de gidemiyorm maalesef. sizde durumlar nasıl doktora gidip gören oldu mu keseyi

Reklam


4 Cevap

+1 oy
(16 puan)

5+2 de gittim beta 2820 çıktı kese çok minik görüldü ama ölçüm yapılamadı maalesef. 6+2 de kontrolum var bakalım daha net görülecekmi. Heyecanlıyım bende

(66 puan)
inşallah görürsüz ya :) o heyecanları ben de yaşarım inşallah en kısa zamanda
(16 puan)
Amin canım inşallah hepimiz için
Reklam


+1 oy

Merhaba.ben 5+3 kesede bebekte gözüktu.ama kalp atışi için 2 hafta sonraya gel dedi.haftaya çarşamba gidicem inşallah..şu an 6h+3g hamileyim.7+4 olunca gidicem

(16 puan)
5+3 te beta degeriniz.kaçtı acaba?
(66 puan)
hmm 1 hafta daha beklemem gerek sanırım :( günler geçmek bilmiyo. duyarsınız inşallah siz de kalbini <3
(88 puan)
Benimde dün değerim 2992 çıktı kese gozukur mu yarın doktora gidecem
(16 puan)
Vajinal baktiracaksan beta 1500 e ciktiktan sonra görülebiliyor ama karından bakilacaksa en az 5000i bulmasi lazımmış. Ben vajinal baktiriyorum o yüzden bu hafta görülmesi lazim artik net olarak. İnşallah.
0 oy
(878 puan)

Bence simdi gorunmez cnm. Ben 5. Haftamda karindan goremedim. Vajinal ultrasonla gordum keseyi. Biraz daha bekle istersen.

(66 puan)
2 hafta sonra doktor gel dedi ama o zamana kadar heyecan ve meraktan duramıycam gibi. aman sağlıklı olsun da inşallah görürürm
(878 puan)
Aynen cnm insan cok merakla bekliyo randevu gununu. Ama doktorun dedigi gibi gidersen daha iyi olur. Muhtemelen kalp atisinida duyabilirsin. Erken gidip keseyi goremeyince bu sefer anneler stres oluyo. O yuzden beklemekte fayda var. Hayirlisiyla buyur bebegin inşallah cnm
(66 puan)
amiinn inşallah hepimizin :) evet şimdi gitsem göremesem yine üzülücem haklısın
0 oy

4+1 hamileyim kese için ne zaman gitmem gerekir acaba

Reklam


İlgili sorular

3 cevap 150 göst.
20 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ezgi06 (898 puan) sordu
7 cevap 140 göst.
25 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Rmysa91 (3 puan) sordu
5 cevap 108 göst.
7 cevap 196 göst.
5 cevap 123 göst.
Reklam


...