316 göst.
Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (7 puan)

25.haftalık hamileyim oruç tutsam bebeğe zararı olur mu

7 Cevap

+1 oy

Bence tutulabilir. Eğer tutulamayacak olsaydı zaten dinen de caiz olmazdı. Anne ve bebekte sıkıntı yoksa tutulması gerekiyor. Ilk bir kac gün tutup muayeneyede gidip durumu öğrenin eğer kötü olursanız yada doktorunuz tutma derse ona göre karar verirsiniz.

+1 oy
(3,340 puan)

  • Tutma canım. Sapasağlam olsan bile tutma. Sen yersen bebek beslenir  yemezsen depodan felan gitmez . Kilo kaybı olmasın bebeğinin de. 7. Ayına girmişsin birde. Hiç olmadık sorun çıkar Allah korusun. Allah müsade etmiş günah da değil. Kaza edersin. Kışın :)
+1 oy

Arkadaslar hadislerde de belirtiliyor gebe ve emzikli olan kadinlar oruc tutmaz diye yani bebegimiz bizden besleniyor gunde en az 2 litre su icmemiz gerekiyor az ve sık sık yememiz gerekiyor uzun sure ac ve susuz kalmak bebek icin skntili ben tutmayacagim cunku dinim bana bu izni veriyor zaten

Keske hepsi bole mantikli dusunce malesef ne bu ısrar o can yavru gun gun buyumeye calısıo ben 3 saat bisey yemeyim vicdanim sizlio yeminle tutan annelerde bu vicdan nasil bilmiom
0 oy
(806 puan)

siz ve bebeğiniz sağlıklıysa ,doktorda oruç yasak demediyse tutabilirsiniz. baygınlık hissi, baş dönmesi gibi yakinmalariniz olursa kazaya birakirsiniz

0 oy
(119 puan)

Ben tutmak istyrm bi gün olsun hani ama eşim tansyonum düşer falan diye olmaz dedi haklıda bence sıcak sonucta bde bebek su ister vucudu bide senin  az da değil 25 hafta yani bebek baya büyk 

0 oy

Bende 23 haftalik hamileyim Allhin izniyle tutucam.diger iki oglumdada son aylarim ramazana gelmisti tutmustum.cok sukur ne bende nede cocuklarimda da bi problem yasamadik

0 oy

Dinimiz kolaylık dinidir nasilki yolculukta (90km) namazların kısaltılması bize emredilmisse hamile ve hastalarda oruçtan muaf tutuustur taki iyileşene kadar.. ama sihhaten bir mani yoksa hamilelikte tutulması gerekir..

İlgili sorular

8 cevap 245 göst.
2 cevap 155 göst.
23 Nisan Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Turan kübra (19 puan) sordu
2 cevap 114 göst.
...