166 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (40 puan)

5+4 gunluk hamileyim adetin ilk gununden hesaplanirsa eger buna gore yarin gidicem hastaneye kesem gozuktu bebegimde gozukurmu ilk bos gebelik yasadim bu ikinci hamileligim

Reklam


6 Cevap

0 oy
(151 puan)
seçti
 
En İyi Cevap

6 . haftada duyuluyo belki seninki de duyulur

Reklam


0 oy
(1,145 puan)

Genelde 6. Haftada duyuluo diolar ama daha net duymak istiosan 7 . Haftada git derim benim de 1 haftam kaldı gidicem dinlicem:)

6 hafta 6 günlükken net duyulur gözle de görünür
(1,145 puan)
Aynn öyle arkadasim
(138 puan)
Benimde bi haftam kaldi cok sabirsizim adeta zamn durmus gibi insallah duyariz
0 oy
(9 puan)

6+5 te gittim gayet net duyduk canım, darısı sana inşallah 

0 oy
(138 puan)

Insalah duyarsin canm.bnde daha duyamadim 6 haftalik oldum korkuym bn bi hafta once dontor bana kucuk bi kese var demisti ama kalp atislari yoktu

0 oy
(114 puan)

8 haftalikken kalp atmaya basliyor Canim 

0 oy
(1,191 puan)

duyulmaz diye biliyorum 8 .haftada duyan var bende 6+4 ken duyduk yani duyulmasa da üzülme normal 

Reklam


İlgili sorular

17 cevap 254 göst.
6 cevap 162 göst.
16 Haziran Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gamzemustafa (166 puan) sordu
7 cevap 332 göst.
10 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Denizderrya (25 puan) sordu
13 cevap 358 göst.
25 Haziran 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ozgenur (1,334 puan) sordu
Reklam


...