397 göst.
Hamilelikte Güzellik kategorisinde (171 puan)

kızlar acayip sivilcelere cıkmaya başladı kırmızı kırmızk ne kulansam geçer benim gibi ola varmı

Gebelik haftası 13

6 Cevap

+1 oy
(18 puan)

ayyy aynı dert bende de canım seninki kaç haftalik:)

(171 puan)
cok zor o yuzden bi evladım olsun istedim bazen insanin esi bile destek olmuyor yanlız kalıyorsun o yuzdwn cocuk can dır
haklisin bak çocuk olsun olan biteni takmaz sin bile allah tan benimkiler uzakta gerçi de
(171 puan)
ohh ne güzel aynen yavrum dogusun rahatlıgcam
ilerde ayrilirsinz inşallah:)
(171 puan)
inşlalhh canım
+1 oy
(116 puan)

Ben 19+3 um bebeisiim erkek inanılmaz sivilvelendim şimdi bir duruldu guzellesti baya yuzuum maşallah. Zamanla geçiyor cildiyeye gitmeyin bence ilaç mi kullanacaksınız yani hamile halinizle sebamed sabunla yıkayıp doğal elma sirkesi kullandım ama zamanla geçiyor takmayin

(171 puan)
benimki daha belli değil cinsiyet aa benimde içime erken doguyor
+1 oy

Kızlar erkek çocuğuna hamilelikte testosteron hormonu yükseldiği için sivilce ve tüylenme sorunlarını yaşayabilirsiniz. Bi dönem sonra geçer merak etmeyin :)

(171 puan)
aynı ben iyice karnım cıkınca napcam diom hiç tügıad cıkmayan yerlerimde tüg cıkmaya başladı
(116 puan)
Kaç haftalıksin canım
(171 puan)
13 haftalıgım  siz
(116 puan)
19 +3 haftalık
(171 puan)
masallah sizinki
+1 oy
(16 puan)
Slm anne adayları sivilce normal çaresiz değil yarım çay bardağı elma sirkesi bir çay bardağı su 2tatli kaşığı şeker karıştırın ve pamugun üzerine damlatin ve yuzunuze sürün çok iyi geliyor siyah noktalar için de geçerlidir
0 oy
(1,464 puan)

Benimde alnim sivilce dolu doktora sordum da neden olabilir diye bi cildiyeye git istersen dedi sirtimda falan da var hormonlardan herhalde :/ 

(171 puan)
bence kesin hormonlar ama pek hoş gözükmüyor işte
(1,464 puan)
Benim alnımda perçemlerim olduğu için görünmüyor ama elim sürekli orada kanatip duruyorum o kötü oluyor sürekli oynuyorum bide ben çok cips yiyorum aburcubur çok yiyorum o da yapabilir bak şimdi aklıma  geldi
(171 puan)
evet olabilir bende ikide birde aynaya bakıyorum
0 oy
(26 puan)

Ben haftalardr sivilceli geziyorum. Geçmiyo iyi olmuyo bi türlü. Doktor cinsiyetine büyük ihtimal erkek dedi. Aynen birde ağda yapıyorum iki haftaya çıkıyo nerdeyse. 

(171 puan)
aynı ben  ne diyim rabbim sag salim kucagmza almayı nasip etsin de bunlar inşlh gelip gecer

İlgili sorular

13 cevap 663 göst.
8 cevap 2,122 göst.
2 cevap 138 göst.
2 Aralık 2019 Hamilelikte Güzellik kategorisinde Nurs (83 puan) sordu
...