378 göst.
Hamilelikte Testler kategorisinde (74 puan)
düzenledi

Hamilelik varmi erken gebelik testi bu cok silik hayalet cizgi var gibi sanki kizlar yardimci olurmusun bana 

image

5 Cevap

0 oy
(95 puan)
seçti
 
En İyi Cevap
Pembe bişi var gibi ama kaç dakika oldu yapalı 
(74 puan)
Hemen yapar yapmaz boyle cikti
(95 puan)
20dk sonra biraz daha koyulaşır çizgi adetine ne kadar var
(74 puan)
Son adet tarihim 14 subat pko var duzensiz ilac kullaniyorum klomen kullandim duphaston ve demir ilaci kullaniyorum
(95 puan)
Bi tane daha test yapsana imkanın varsa
(74 puan)
Eczaneler kapandi yarin sabaha bir daha denicem ..
0 oy
(2,121 puan)
Ben bişi göremedim.hayalet çizgisi eğer dikkat ederseniz testi yapmadan önce de gözüküyor zaten.adet gününüz geldiğinde veya geçtiğinde tekrar yap canım 
(74 puan)
Umutlanmak istemiyorum ama bilerek testi yapmadan once de baktim boyle bir cizgi gorunmuyordu
(2,121 puan)
Benim aldığım testte vardı yapmadan önce canım dikkatimi çekmişti.sen gününü bekle stres yapma unut hatta o güne kadar
(74 puan)
Benim son adet tarihim 14 subat canim pko oldugu icin ilac falan kullaniyorum adetlerim duzensiz
(2,121 puan)
O zaman kan testi verme imkanın varsa orda daha net çıkar canım
(74 puan)
3 gun sonra doktorum cagirdi ama bekleyemedim
0 oy
(420 puan)
Yok cnm ben bisey görmedim 
(206 puan)
Bence hamilesin canım görünüyor Benim de böyle silik çıkmıştı
(74 puan)
Ay umutlanim mi simdi ben
(206 puan)
Canım benim de böyle silik çıkmıştı   iltihapli olunca cizgi silik cikiyo demişti doktor sen yine kan testi de yaptır
0 oy
(836 puan)
Evet bnde gördüm hayirli olsun :)
(74 puan)
Ayy cok umutlandim suan
(836 puan)
Adetin gecti mi. Eger gectiyse kan ver kesin sonuc alirsin. Baya silik ama çizgi zor gordum telefonun isigini iyice actim oyle gordum. İnsallah hamilesindir hayirlisi sagliklisi ile :)
0 oy
(420 puan)
Cnm sen kafana bisey takma önce kan testi ver sonra büyük hayal kırıklığı oluyor insana banda öyle oldu sonra çok kötü oluyor insan 
(74 puan)
Dogru haklisin

İlgili sorular

11 cevap 366 göst.
3 cevap 1,409 göst.
8 cevap 2,099 göst.
4 Eylül 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yildirimyu (21 puan) sordu
...