200 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (389 puan)

Merhabalar, yarin detayli ultrasona giricem doktor 1 1bucuk saatini ayir dedi. Acaba neler bakiliyor nasil oluyor girenler biraz bilgi verebilir mi ?

Gebelik haftası 20
Reklam


7 Cevap

+1 oy
(119 puan)

1 1 bucuk saatmi alt tarafı 15 20 dk bakıyolar coğu okadar ble bakmıormus. Organlarına bakıyorlar bebeğin işte burnuna parmak sayısına organlarında görünen bi skntı varmı dye

(389 puan)
Valla bilemedim doktorum detayli ultrasin 1 saat dedi. Bebek hareketlerinden izin vermezse diye 1bucuk saatini ayir demisti arkamdaki hastanim randevusunu da oyle ayirmislar. Herhalde doktordan doktora da degisiyor....
(316 puan)
Evet benimkisi 1 saate yakın sürdü. En ince detaya kadar baktı
Evet doktordan doktora değişiyor demek ki. Teşekkürler
Kafa boyu doktora göre küçük geldi oyuzden uzun sürdü benimkisi. Sonra 3 profesör birden gelip baktılar da Herşey normal dediler. Devlet hastanesini kimse begenmiyo ama 3 tane profesör geldi baktı ilgilendi. Çokta kibarlar
Reklam


0 oy
(1,086 puan)

En fazla 45dakika sürdü benim ki oğlum yüzünü son anda döndü sorular soruyor ilk gebelik mi gebelik sürecinde olumsuz ne yaşadın diyo sonra video resimler ve rapor veriyor doktorunuza vermek için ve bebeginiz yüzde 80 veya 70 sağlıklı diyor eğer problem görürse sizinle ultrasonda sonra konuşuyor 

(389 puan)
Aynen dvd verecekmis. Ama ne nasil olacak hic bilgim yok hepsini yarin yasayip gorucem benimki de kız insallah yuzunu de doner net gorurum :) cevap icin tesekkurler.  Hepimizinki saglikli olsun saglikla dogsun insallah
(1,086 puan)
Kesinlikle bitter çikolata ye git eğer benim kadar sansliysan gulusune bile gorebilirsin cok guzel bj duygu  cidden
Aaa cidden mi yani simdi bebegin hareketli olmasi daha mi iyi ? Ben tam tersini düşünmüştüm hani az hareket etsin de doktora izin versin bakmasi icin gibilerinden
(1,086 puan)
Hareketli olması daha iyi çünkü doktor bana cilek çikolata verdi su verdi yuruttuler yüzünü dönmediği için sonra ultrasondayken ben seslendim hadi don dedim dönüp güldü bize ani kaldı o an videolarda çok ilginçti Rabbimin mucizesi cidden
O zaman yanimda götüreyim de benimki de yaramazlık yaparsa yerim ☺ tamamdir teşekkür ediyorum.
0 oy
(1,142 puan)

Canim kaç haftaliksin. Bende haftaya gireceğim dr dediki bobreklerine kalbin ne kadar kan pompaladigina cigerlere başındaki yapilara buyukluklerine bayılacakmış hatta el kol ayaklarındaki komiklerin sayısına bile bakılıyor eksik kemik varmi diye.. bu ultrason söyle onemliymis diyelimki çocuğun bi organında bi anormallik var bazen anne karnında bazen doğar doğmaz tedavi mümkün olabiliyormuş o sebepten çok çok onemli...

(1,810 puan)
Bende cuma günü girecem kan tahlililin yani sıra bebeğin boyun kalınlığı flan hesaplanıyor bebekte otizm var mı die yani datayli bi test bebeğin gelişimi acisindan
Yarin tam 20+0 ım canim yarin giricem ultrasona. Evet cok onemliymis biraz bilgi versi doktorum ama ben yine de burdan da on bilgim olsun veya okuduklarim dogrultusunda yarin doktorda kiyaslama yapayim diye sorayim istedim.  Daha cok yarin ic organlarina bakacagini soyledi bana da. Yoksa herseye imkan oldukca bakacak..
0 oy
(1,086 puan)

Mesela ben gittiğimde tuzu kesme mi bebege sağ tarafımdan az kan gittiğini söyledi sonra limonlu çay içtim 0 tuz ve o tıkanıklık düzeldi o hafta aslında 20dk olsa önemli her damarı görüyorlar gitmeni tavsiye ederim ben 400tl verdim 

Cok onemli bi bilgi ogrenmissiniz cidden o sayede. Ben de yarin gidicem evet randevum 4 te insallah guzel haberler alirim hep. Bana da 300 tl. Dediler son muayenede sordum hazirlikli geleyim demistim
(1,086 puan)
En azından gebelikte bebeğine yardımcı olabiliyorsun senin duzeltebilecegin birsey olduğun doktor söylüyor kimileri gitme boş yere para diyorlar ama ben oyle düşünmüyorum inşallah senin bebisinde sağlıklıdır sağlıklı kucağına almani  diliyorum canım
Aminnn canim hepimizin insallah.
0 oy
(77 puan)

20 dakika surdu benim gecen hafta yaptirdim butun organlarina bakiyoar 1 bucuk saat cok fazla :ermm:

(389 puan)
1 saat surecegini soyledi. Bebek hareketimden dolayi doktora izin vermezse diye bize o gun 1 bucuk saatini ayir dedi.  Kendi de 1 bucuk saat seklimde randevularini duzenlicek doktor demek ki. Hatta bazi kadinlarin gun icinde olmadigi oluyormus erteai gun tekrar gelme durumunda kalanlar....
Canim genelde 30 dakikayı geçmez ama dr un dedgi gibi çocuk hareket etmez farklı bir pozisyonda durursa dönmesini bekliyorlar heryerine bakamadiklari icin. Mesela benim bebegim iki seferdirde yüz üstü yatıyor ellerini altina sokuyor bekliyoruz elini cikarsin yüzünü gostersin diye nafile
Geldim eve ben de doktordan az once. Yok benimki de cok ugrastirdi. Doktorum Allahtam sabirli anlayisli 3 saat orda kaldim hep araya baska hastalar ala ala tekrar git tekrar yuru gel derken sonunda herşeyine bakabildi. Bi yuzunu gostermedi bize ki fotosu olsun elimizde :) ama en azindan saglikli oldugunu ogrendik cok sukur.  Cevap ucin cok tesekkur ediyorum. Darisi herkesin basina insallah.
0 oy
(316 puan)

Ben şimdi eve girdim detaylı ultrasondan geliyorum. 1 saate yakın sürdü çok yoruldum. Ama çok şükür Herse y normal. Inşallah seninkiside öyle olur canım 

Sizim adiniza cok sevindim darisi basima o zaman :) cikolata tatli yediniz mi doktor girmeden omce sunu yap bunu yap dedi mi peki ? Bana hicbir sey demedi de
Kimse söylemedi ama ben çikolata yedim iyi oluyo.  Ve idrarını son yarım satte yapmış olacaksın dediler. Başkada bişey demediler
Tamamdir simdi ben de merak ettim arastirdim. Tatli yiyince bebek hareket edebiliyormuş yuzu falan donuk degilse yaninizda tatli goturun yiyin gibi seyler yaziyordu .  Idrari da oyle yapalim bu ektra bilgiler icin tesekkurler . Saglikli gebelik diliyorum :)
Teşekkür ederim canım cümlemizin ınsalh
0 oy
(72 puan)

Benim 3 dk bakti:D

Reklam


İlgili sorular

2 cevap 113 göst.
29 Kasım Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ankara Annesi (448 puan) sordu
4 cevap 114 göst.
27 Kasım Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ŞERİFE AKDENİZ (24 puan) sordu
1 cevap 35 göst.
20 Kasım Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nefisemm (8 puan) sordu
6 cevap 197 göst.
18 Kasım Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nevruz (120 puan) sordu
Reklam


...