0 oy
542 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (19 puan)
16 gündür adet görmüyordum gecikmem vardi  kesin hamileyim sanmıştım yine olmadı    bugün adet oldum  bi türlü olmuyor  

7 Cevap

0 oy
Canım bir önceki postunda 6 haftalık hamileyim demişsin , pek anlayamadım açıkçası böyle sorunca şimdi 
Şaka mı bu? kadın ultrason muymuş . Canım benim niye gidip test yapmadın. Belki hamileydin düşük yapıyosun . Yada sadece adetin geç kaldı . Neden emin olmadın. Her türlü kolaylık varken ve bilim gelişmişken neden başkanlarının sözüne güvendin. Test yapsaydın 5 dk da çıkardı sonuç
(5,249 puan)
Dalgamı  geçiyor acaba ?
(19 puan)
Şuan koydeyim merkeze giden yok test aldirayim kendimde gidemiyorum maalesef
2 haftadır kasiklarim cok ağrıyordu  herkes kesin sonusuyla bakti hamileyim diye ben ne bilim ki
Ağzım açık kaldı şuan , hastane kabul etmese de kaset testler var. Kadına gitmek yerine eczaneye gitmek daha kolay . Böyle kadınları da anlayamadım , ultrason heralde eli. İnsanlara hamilesinn demek ümit vermek kolay mı bu kadar
(514 puan)
Böyle köyde bazı kadınlar ebe niyetine bakıyormuş bizim burdada çok var öyle
Ama  en iyisi hastaneye gitseydin keşke
-Reklam-
0 oy
(209 puan)
Nasibi ne zaman o zaman gelecek  merak etmeyin:)
0 oy
(226 puan)
Evet canim bir önceki postunda hamileyim demişsin şimdide hamile kalamıyorum demişsin pek bir şey anlamadım acikcasi
(19 puan)
Tanıdık bi kadın bana 1 bucuk aydir hamilesin demişti  adet gecikmesi olunca inandim bende
(226 puan)
Hastaneye gitmedin mi
(19 puan)
Hayır  kabul etmiyo hastahane şuan
0 oy
(2,186 puan)
Hiç test denemedin mi peki idrar testleri oluyo ya evde yapılan
(19 puan)
Hic test yapmadim
(2,186 puan)
Kanaman adet kanaması gibi mi peki
(19 puan)
Hic test yapmadim  ilk leke gibiydi sonra fazla gelmeye basladi ama enterasan bnm genelde cok sancim olur bu sefer az oldu sancim 16 gün  gecikti niye bu kadar gecikiyor ki anlayamıyorum:(
(2,186 puan)
Test yap bir tane varsa çıkar hemen  yoksada üzülme allahın izniyle olur inşallah
(19 puan)
Bakalım kanamam ne zaman biticek ona göre gidip yapicam inşallah  güzel biseyler olur bu geçici bi kandır
0 oy
(31 puan)
Köyde kalmanın zorluklarını biliyorum canım. Maalesef belirli bir süre sonra insan her türlü yöntemi düşünüyor. Benden sana tavsiye kadinlara falan gitme bundan sonra. Hamile kalmak istiyorsan doktora git. Eşine de sanada test yapsınlar. Hep sorunu kendinde arama. Eşin mutlaka sperm testi yapsın. Herhangi bir sorun yoksa doktor ona gore bir tedavi uygular veya önerilerde bulunur. Bu surede sabahları kuru incir kullan. Işe yarar umarım. Allah yardimcin olsun.
(19 puan)
Subat ayinda gttim doktora yumurtaliklarda bisey cikmadi çalışıyor  dedi adetinin 3 cü günü  gel dedi hormon testi ne bakalim yumurtalik takibi falan iste virüs  nedeniyle gidemiyorum  ben  bu bela bitse hic vakit gecirmeden gidicem tşk ederim yorumun icin
(31 puan)
Rica ederim. Allah en yakın zamanda nasıp etsin inşallah. Adetinden sonra iki günde bir eşinle ilişki yaşayabilirsin cok istiyorsan. Baktın olmuyor virüsten sonra eşinle beraber doktora görünün. Allah tekrardan yardımcınız olsun inşallah.
(19 puan)
ALLAH razı olsun
0 oy
(454 puan)
Bir sorunun yoksa zamanla olur streste uzak dur benim bebegim evlendikten 2sene sonra oldu 
0 oy
(186 puan)

HER NASİP VAKTİNE ESİRDİR :)

Üzülme ablacım <3

659,127 soru

3,459,553 cevap

4,298,487 yorum

186,089 üye

...