401 göst.
Hamilelikte Beslenme kategorisinde (2,050 puan)

4. Aydan itibaren artik aylik 1 kg almak gerekiyormuş ben alamadığım gıbı kılo veriyorum üzüldüm:( 

8 Cevap

0 oy
(89 puan)
seçti
 
En İyi Cevap

Bebek aliyormu canım onemli olan benim doğuma bir hafta var toplam 2 kilo aldım ben verirken kiloları bebek almış önemli olan o

(2,050 puan)
Bebek iyi dedi  doktor canim  4 aylik  115 gr. Mış
Internettn baktim anne kilo almazsa bebekte zayif olur yaziyordu
(89 puan)
Dr dediğine bak canım sen internet de herşey yazılıp çiziliyor bide biliyorsun zaten en çok kilo 7. Aydan sonra alınıyor ben 8. Aydan sonra almaya başladım herkesin bünyesi aynı değil herkes hamileyken aşırı kilo alacak diyede bir kaide yok her hamilikde aynı değil ben ilk gebeligimde 10 kilo almıştım doğumdan sonra hepsi geri gitti ama sonra sında bir kilo aldım duba gibi oldum diyodumki ikincide top gibi yerlerde yuvarlanirim nerde kaburga kemiklerim çıktı zayıflıktan aşırı zayıf değilim ama hep etli nutku olduğum için gören sasiyor ne kadar zayiflamissin diye takma kafana gebeliğin ilerledikçe alırsın bebeğin iymis ona bak sen
(2,050 puan)
Sagol  canim aslinda ben troidim  var hamilelik ten  once 13 kg aldim  simdi heralde o yuzden  çok kilo almam  saglikli olsun alması gerekrn kiloyu alsin bebege ıyi bakabileyimde yeter bana :)
(1,380 puan)
Bebegin gelisimi onemli canim bakma sen her yazilana. Ben de toplam 5 kilo almistim bebek 3 kiloydu
0 oy
(848 puan)

Ben almayayım diye uğraşıyorum doktor da istemiyor kilo almamı doğum kolay olsun ağırlaşmayayım diye iki canlısın ye dönemi değil artık sağlıklı olan önemli bebek iyi mi gerisi boş 

(2,050 puan)
Tşk ederim  artık normal karsiliyorum bende
0 oy
(92 puan)

Uzulecek bir durum yok kilo almak iyi bir durum degil emin ol.ayda 1 kg demelerinin sebebi en olabilir durum yani fazlasini almamaya dikkat edin diye.ben 5 kg verdim hamilelikde sonra almaya basladim yavastan cok sukur bir sorunum yok 33+4 haftadayiz.bebek zaten senden besleniyo hamileligin ilerledikce beslenmende duzene girdigi icin yiyorsun cunku bebekde buyuyo aclik hissi olusuyor istesende istemesende.saglikli seyler tuketmeye gayret et sen degilde bebis alsin kiloyu.bosa uzulup stres yapma bebeginde etkilenmesin canim

(2,050 puan)
Tamam sagol canim
0 oy
(114 puan)

27 haftalik hamileyim.bulantidan dolayı 8 kilo verdim .daha yeni iki kilo aldim canim.bebek de gayet iyi gidiyor maşallah .sıkıntı yapma sen ben kilo alamadim onu birak kilo vermeme ragmen bebek gayet iyi yani .allah esirgiyor şükür ki

(2,050 puan)
Tşk ederim  artık normal karsiliyorum bende
(114 puan)
Aynen canim takilacak bir konu değil bebeklerimiz iyi olsun kilo almak  vermek sorun degil.ben de yavas yavas almaya başladim daha yeni
0 oy
(111 puan)

Canm her ibsanin metobolizmasi farklidir ben 58 kilo dogum uapmistim ama cok sukur bebegim saglikliydi onemli olan babak kac kilo aliyo int3netten yazan herseyi dikkate alma

(2,050 puan)
Tşk ederim  artık normal karsiliyorum bende
0 oy
(391 puan)

Ben de 4 aylik hamileyim ve bende kilo almiyorum. Ayni kilomdayim. Doktorum bebek gayet sağlıklı dedi ama bilemedim

(2,050 puan)
Tşk ederim  artık normal karsiliyorum bende
0 oy
(999 puan)

Üzülcek bi durum yok canım ben de 4 buçuk Ayda başladım şuan 6 aylığım 3 kilo almışım doktorum çok iyi gidiyosun böyle devam et dedi

(2,050 puan)
Tşk ederim canim saglikli olsunda
0 oy
(118 puan)

Canım hiç merak etme ben 72 ile başladm 5 kilo verdm( istifrah etmememe rağmen ) şimdi 8. Ayımdaym ilk kiloma yeni yeni döndüm çok şükür bebeğimn kilosu iyi benim karnm da çok çıkmadı kiminin iç haznesi geniş oluyor korkmana gerek yok yani :) 

İlgili sorular

8 cevap 224 göst.
11 cevap 345 göst.
4 cevap 270 göst.
4 Temmuz 2019 Doğum kategorisinde Nurgk (512 puan) sordu
1 cevap 174 göst.
2 cevap 285 göst.
...