372 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (5 puan)
düzenledi
15 haftalık  hamileyim halsiz oluyorum ama uyuyamıyorum böyle olan var mı? Ilk hamileliğim  bu haftalarda oynar mı?

5 Cevap

0 oy
(219 puan)
Tabi canim bendede oluyordu oyle. Her hafta degisik biseylerle karsilasiuorsun normaldir vucut hamilelige adapte olmaya calistigindandir
(5 puan)
Çok yorgun oluyorum mesela uyumak istiyorum ama olmuyor bu da beni bitkin düşürüyor
(77 puan)
Bende hep uyumak istiyorum fırsat buldukça da uyuyorum hep doymuyorm uykuya Wè hep halsiz bitkin oluyorum baş donmesi de war cok
-Reklam-
0 oy
(1,011 puan)
Uykusuzluk farklı bir sorun canim ama olabilir her dönemde bazen bana da oluyor. O haftalarda oynar ama sen hissetmezsin biraz daha zaman geçsin hissedersin yavaştan :)
(5 puan)
Tşk ederim bilgilendirdiğiniz için..:)
0 oy
(1,072 puan)
23 te basliycak ama cok hissediceksin.sabret.bunar gaz mis diyceksin..oyle bi bastiricakki inanamazsin
(5 puan)
Ilk gebeliğim her şeyi  merak ediyorum bir an önce oynasın da hissedim diyorum :)  tşk  ederim bilgilendirdiğiniz için
0 oy
(494 puan)
Ilk hamilikte biraz daha gec hissediliyor cnm 20.haftadan sonra net hisssetmeye baslarsin insallah
(5 puan)
Hadi hayırlısı o zmn :) sabırla bekleyelim
0 oy
(620 puan)
Hiç sorma, her hafta başka bişeyler yaşıyorum. Halsizim ama uyku sorunum geçti. Dün aşırı derecede başım dönüyordu. Tüm gün döndü diyebilirim. Karnım bazen şişiyor, patlayacak gibi oluyorum.Tansiyonum da normaldi, neden öyleydim bilemedim. Bide mide bulantısı ve yanması 

15+4 haftam
(5 puan)
Bende de öyle her hafta bir şey uykusuzluk uzun zamandır  iştahım yok mesela aş da ermiyorum bilmiyorum eriyorsam da :)
(620 puan)
Aynen bende öyleyim aşermiyorum. İlk başta kabak istiyordum. Birkaç defa yedim şimdi istemiyorum. Yani öyle dedikleri gibi " şunu hemen yemem lazım " falan yok bende :D
(5 puan)
Ben ilk çağla erik dedim bulamadım bir de şeftali istedim o kadar başka hiç istemedim iştahım yok.. bulunduğum bölgeye de gelmedi

İlgili sorular

6 cevap 288 göst.
8 cevap 350 göst.
16 Haziran 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ekinci dilek (5 puan) sordu
7 cevap 186 göst.

411,719 soru

2,154,140 cevap

2,771,493 yorum

100,851 üye

...