159 göst.
Hamilelikte Testler kategorisinde (819 puan)
düzenledi
Kizlar özel hastahanede yapilan testler tahliller e nabizda görünmüyor mu ya persembe gunu muayene olmustum sadece doktora gittigim belli oluyo tetkikler falan bom boş 
Gebelik haftası 13+3

8 Cevap

0 oy
(371 puan)
Yok canım görünmesi lazım ben tüm sonuçlarım orada gözüküyor 
(819 puan)
Yapilan tahlilleri falan goremedim cnm sadece receteyi gorebiliyorum
0 oy
(2,266 puan)
E nabız da görülmüyor sadece muayene ve reçete görünüyor onun dışında görülmüyor 
(819 puan)
Evet sadece onlar görünüyor
0 oy
(245 puan)
e nabizda sikinti var canim saglikocaginda yaptigim tahlillerde dusmedi domtordan cikti almama ragmen dusmwdi sayfaya 
(2,373 puan)
Saglik ocagi e nabiza dusmuyor zaten
(27 puan)
Saglok ocagi sonuclari Labim den ogreniliyo.saglik ocagindaki hemsireden kayit numarasi aliyosun tc ile kayit nosunu labim e yazinca sonuçları gorebilirsin
(245 puan)
ben hep e nabizdan goruyodum bu son gittigimde doktorda soyledi sıkinti var dusmuyo e nabiza  gelip burdan cikti alacaksiniz dedi
(2,373 puan)
Bunca zaman saglik ocagina gittim hicbir testin ciktigini gormedim. Ama ozel.ve devletteki butun testlerim gorunuyor
(245 puan)
ben goruyodum :))hatta gebeliknicin verdigim testi doktor dedi arar soylerim ben sana o beni aramadan e nabizdan ögrenmistim hamile oldugumu :)) doktorumda butun testleri saglik ocaginda yaptirip ister hastanede hic test bile vermeidm 2 hamileligimde
0 oy
(1,169 puan)
Hastanenin ozel sistemi yok mu orda gozukur.Bazi hastaneler sifre veriyor onunla girip bakiliyor.
(819 puan)
Yok cnm oyle sifre falan vermediler
0 oy
(47 puan)
Gözükmez canım e nabizda.  Ben de özele gidiyorum. Devlet hastanesindekiler gozukuyor. Ozel hastanenin kendi sitesine gir. Laboratuvar sonuclari vardir illa. Hasta numaranı öğren hastaneden öyle bakarsın. Ben de bu şekilde bakiyorum
(819 puan)
Anladim cnm saolasin:)
0 oy
(101 puan)
E nabızda herşey görünüyor ben sonuçlara bakıp doktora ekran görüntüsü atıyorum:) 
(819 puan)
Devlet hastahanesine gittigimde gersey gorunuyor ama ozelinkini goremedim
0 oy
(101 puan)

E nabızda herşey görünüyor ben sonuçlara bakıp doktora ekran görüntüsü atıyorum:)  sağlık ocağı görünmüyor

(27 puan)
Saglik ocagi sonuçları labim de gozukur.hemsireden kayit nosu aliyosun tc numaranla birlikde kayit nonu yazinca goruluyo ben o sekilde ogreniyorum
0 oy
(112 puan)
Benim devlette özel de görünüyor sadece sağlık ocağı görünmüyor
(27 puan)
Saglik ocagi da Labim den ogreniliyo saglik ocagi hemsiresi kayit no veriyo onu labim den tc ile giriş yapiyosun o sekilde gorebilursin
(819 puan)
Mesela devlet hastahanesine gittiğimde doktorun yaptigi ultrason ölçümlerini falan görüyorum e nabizda ama ozelin yaptigi ultrason muayenesini falab goremedim sadece reçete görünüyor  sen goruyomusun

İlgili sorular

3 cevap 45 göst.
2 cevap 316 göst.
...