183 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (220 puan)
Kızlaaar doktor beni perinatoloji bölümüne göndermişti. Riskli gebelik yani. Detaylı ultrasona gircem Ankara şehir hastanesinde randevu mu almak lazım? Bir de randuvuyu perinatoloji bölümüne mi alayım yol yordam gösterir misiniz hiç bir bilgim yok da :)

2 Cevap

0 oy
(329 puan)
Doktorunuz istek gondermedimi banada dedi git randevu al bende içerden gidip raydoloji yerinden randevu aldım temmuzda giricem
(329 puan)
Tamam şöyle yapicaksin şehir Hastanesi'ne gidiceksin muayene için doktoruna soyliceksin detaylı için randevu alabilirmiyim diye o seni yonlendiricek zaten kendiside söyler ben öyle oldu sonraki gittiğimde bile diğer başka doktordu oda sordu detayliya randevu aldinmi diye
(329 puan)
Orda yer var zaten radyoloji felan randevu yazıyor
(220 puan)
Heee radyolog mu bakıyor buna ben kadın doğumcu bakıyor sanıyordum :D
(329 puan)
Uzman bakması lazım
(220 puan)
Anladım canım çok teşekkür ederim inşallah hallolur :)
-Reklam-
0 oy
(928 puan)
Canım önce gebe takip poliklimiğine gidiyorsun doktor seni yönlendiriyor daha sonra sıra aldıgım yere gidiyorsun. Onlar sana soruyor kac haftalık gebersin DİE. Sana sırayı oradan veriyorlar. Bende sehir hastanesinde girdim ayrıntılıya
(220 puan)
150 tlye razıyım yaa çok uçuk fiyat söylediler bana.. Bir gideyim bakayım inşallah geç kalmışşın demezler :/
(928 puan)
İnsallah gec kalmamıssındır. Sizi yanlıs yönlendirmek istemem ama arkadasıma lokman hekim 450 demişti herhalde ya 400 yada 450
(220 puan)
Yaa bir kaç yere sordum 800 ile 1000 tl arası fiyat verdiler. O kadar da veremem yani zaten özel klinik iflas bayrağı çektirdi :D
(1 puan)
Arkadaşınız başak tıptan memnun kaldı mı acaba, resim cd vs vermişler mi bilginiz var mı
(928 puan)
Resim vermişler. Ama doktorunun cok yaslı oldugunu söyledi. Pek begenmedi sanırım

İlgili sorular

412,885 soru

2,160,190 cevap

2,779,009 yorum

101,147 üye

...