848 göst.
Hamilelik Alışveriş kategorisinde (37 puan)

Az önce a101 de denk geldim 34 tl den 12 tl ye düşmüştü fiyatı bende aldım bi paket sizce uygun mu fiyatı bi kaç paket daha alıyım mi 

image

Gebelik haftası 19

14 Cevap

0 oy
(31 puan)
Çok uygun bi kactane da alin
0 oy
(242 puan)
kokusunu sevmiyorum ben guzel unibaby urunleri bitaneyi ac kokusuna bak oyle al:) gecen geldiginde bende almistim
0 oy
(73 puan)
Eğer kokusu yoksa al canım çünkü baya uygunmuş. Ama ben kokusunu hiç sevmedim bende alcaktım bu muydu bilmiyorum ama kokuyodu ben kokusuz olsun istiyorum 
(37 puan)
Bencede bundan alma pişman oldum ya iğrenç bi kokusu var
(1,197 puan)
O zaman bari diğerinden alayım aldığım 18 tane hepsi ondan kokusu da çok güzel 2 paket kullandım diğerleri duruyor bari diğerinden alayım balım sağol ❤️❤️❤️
(2,362 puan)
Yenidoganlar kokusuz canim. Saf su saf pamuk olanlar
(291 puan)
Yeni doğanlarda slepy aldim ben kokusuz
(73 puan)
Yenidoğan bi bebek için kokulu ıslak mendil ne kadar sağlıklı olabilir ki. Bence bi araştırın. Gayet kokusuz saf ıslak mendiller var. Güzel kokuyo olması iyi anlamına gelmez
0 oy
(557 puan)
gayet uygunmus bende alayim :)))
0 oy
(1,197 puan)
Canım sizin orda yasak yok mu açık mı a101ler bende gördüm alacaktım açık ise gidip bende alayım 2 tane zaten 18 tane vardı alayım onlar pahalı normalde 
(37 puan)
Yasak yok bu gün canım heryer açık
(1,197 puan)
Ay balım sağol bende gidip alayım bari
(539 puan)
Nasıl yasak yok sadece acil ihtiyaçlarda çkıosnz bugn dahil yasak var marketler 5 e kadr açık
0 oy
(217 puan)
Uni baby içeriği nedeniyle bebek cildine uygun görmüyolar canım yerinde olsam araştırırdım instagramda mühendisin oğlu diye bi adam var her ürünü inceliyo sleepy tercih etmeni isterim fiyat olarak farklı değil bende araştırmadan almıştım şimdi duruyo kusarsa bişey dökülürse diye silmek için kullanıcam 
0 oy
(542 puan)
Kokusu çok değişik bunun ya ben hiç sevmiyorum. Biz tane hesabıyla alıyoruz bezi, ıslak mendili canım o şekilde hesapla 
0 oy
(130 puan)
Bunun kokusu kötü ve hatta kupkuru ıslak mendil gibi deil yani 
0 oy
(1,639 puan)
Al canım kaçırma fırsatı 
0 oy
(539 puan)
Ben hc svmiorm unı baby ıslak mendillerni yapış yapış gelio bana 
0 oy
(171 puan)
Yeni digan icin kullanilirmi acaba ben slpy yeni dogan almayi dusunuyorumdum
0 oy
(640 puan)
Çok çok iyi cnm. İmaknn varsa al. Bnde alıcm inş. 
0 oy
(353 puan)
Bugun yasak yokmuydu alisverise gidilior mu? 
(171 puan)
5 e kadar acik    market manavlarr
0 oy
(155 puan)
Bende kullanıyorum canım güzel bu normalde 34 falan fiyatı a 101 de indirime giriyo bazen öyle al bencede

İlgili sorular

9 cevap 631 göst.
16 Mart 2019 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Aryanas (179 puan) sordu
9 cevap 370 göst.
...