188 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (46 puan)
28+1 haftalık hamileyim 2 gündür sağ ve sol kalçam ağrıyor batıyor.. yatamıyorum ,kalkamıyorum ,oturamıyorum, kilitlenip kalıyorum..  Neden oluyor bu gibi ağrı bilgisi olan yorum yapabilir mi.

6 Cevap

+1 oy
(578 puan)
seçti
 
En İyi Cevap
Bende 36+1 'im canım doktorum bebek büyüyor dedi ve hamilelik zamanında   magzenyum eksikliği aşırı vücuda ihtiyaç duyuyor dedi magnezyum ilaçları ve sade günde 2 tane madensuyu içme mi önerdi 
(46 puan)
3 gündür  bende maden suyu içiyorum ama çok değişik bi ağrıymış bu haftalarla boyleysem ilerleyen zamanda düşünemiyorum
(578 puan)
Dikkat et kendine canım sonuçta iki canlısın magnezyum değerini ölçüde tutmaya çalış kontrollerini yaptır muhakak rabbim yardim etsin
(46 puan)
Teşekkür ederim amin inşallah cümlemize rabbim yardım etsin inşallah
+1 oy
(92 puan)
Bebek büyüdüğü için baskı yapiyo cnm oyuzden ama doktoruna söyle mutlaka kan değerlerine bakar ona göre ilaç verir 
(69 puan)
Valla canım 38 haftalık oldum inan 28 haftalarda çok rahatmışım diyorum son haftalar çok daha zor
(46 puan)
Kan değerim düşük çıktı ilaç verdi yeni kullanıyorum umarım faydası olur
+1 oy
(455 puan)
Benimde kuyruk sokumumu makatmı bilemedim çok agriyo ayni haftadayiz
(46 puan)
Aynı şekilde bende bilemedim
+1 oy
(1,045 puan)
Bende 24.haftamdayim ama benimde oyle oluyor coook agriyor kalcam dedigin gibi resmen kilitleniyorum ya Allah yardimcimiz olsun valla cok zor 
(147 puan)
Aynen bende 24 deyim çok kötü gece uyuyamiyorum uykular kabus oldu  lutfen
(46 puan)
Bu ikinci gebeliğim ama çok zor geçiyor ilkinde böyle bir şey yaşamadım hiç Amin inşallah canım
+1 oy
(183 puan)
Bnde o zamanlarda oyleydim psikolojim bozulmustu suya koyulan magnezyum ilaci verdi doktorum ondan sonra duzeldim simdik 38 haftalik oldum agrilarim 2 haftadir yok ilaci bile icmiyorum artik
(46 puan)
Çok sevindim senin adına doğumunda yaklaşmış  rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah
(183 puan)
Amin insallah herkesinkini
+1 oy
(8 puan)
Benim 19. Haftamdam itibaren başlamıştı o kalça ve kuyruk sokumu ağrıları. Artıkyürüyemz hale gelmiştim. Ne oturabiliyor ne yatabiliyordum. Sonra fizyoterapiste gittim manuel terapi için. Araştırın ve gidin arkadaşlar güvenilir olsun tek seansta ağrılardan kurtuldum resmen yeniden doğdum. Çok şükür ben öyle bir şifa buldum siz de araştırın ve gidin mutlaka. Osteapati yöntemi ve manuel terapi araştırın 
(46 puan)
Aynen o şekilde ağrılarım bayramdan sonra doktora gideceğim umarım dediginiz gibi olur başka bir sorun olmaz
(8 puan)
Doktora ben de gittim parol ve krem verdi hiç bir işe yaramadı ne yazık ki. Özel fizyoterapiste gittim ben. Bu işi yapan eğitimini almış fizyoterapistler var. İstanbul da yaşıyosanız ya da yakınsanız benm gittiğim fizyoterapiste gidebilirsiniz çok memnun kaldım ben.

İlgili sorular

1 cevap 163 göst.
3 cevap 90 göst.
20 Temmuz Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde KumGibi (10 puan) sordu
...