564 göst.
önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,064 puan)
Hanımlar 32+4 üüm çok fazla kimseyle görüşmüyorum gebeliğim ağır geçiyor ama gören herkes 9 aylık hamilesin gibisin diyorlar. Gerçektende karnım çok zorluyor beni eğilmek doğrulmak oturup kalkmak çoktandır yardım alıyorum karnımda çok gergin ve sert 31+3  te doktora gittiğimde bebeğin kilosu 1920 gramdı şimdi 2 kiloyu geçmiştir daha doğuma 52 gün var acaba erken doğum olurmu varmı benim gibi çok koca karınlı 

8 Cevap

0 oy
önce (4,638 puan)
önce seçti
 
En İyi Cevap
Demek ki iç karnın dar canım benim de öyleydi gören herkes ikiz mi diye sorardı 
önce (1,064 puan)
Demekki olabilir ama sanki doğurdum doğurucam çok zorlanıyorum Allahım yardım etsin hepimizede
önce (177 puan)
Ic karinla  alakasi yok.ilk gebeliğin de karnım çok büyüktü.ikinci gebeliğim 34 haftayı geçtim.fazla büyük değil diyorlar görenler
+2 oy
önce (3,577 puan)
Bende hastaneye ne zaman kontrole gitsem asansörde gören olsa yada yolda ikiz mi yok diyorum ama herkes aynı şeyi diyor ikiz mi üçüz mü diye soruyorlar 
0 oy
önce (1,184 puan)
Bebişin kilosu normal canım. Aşırı şişman değil. Yğından dolayı o kadar büyüktür karnın. 
önce (1,064 puan)
Yapımdan dolayımı demek istediniz
önce (1,184 puan)
Aynen canım . Bazılarının karın kaslarından dolayı aşırı büyüyor karınları.
önce (1,064 puan)
Doğrudur yaa çok zorlanıyorum. 52  gün nasıl geçecek Rabbim yardımcımız olsun inşallah
0 oy
önce
Karın buyuklugunden erken dogum olmaz yani. Merakettim karnini ne kadar buyuk :)
önce (1,064 puan)
Benim annem abimi 8 aylık doğurmuş annem minyon tipli abimde ufak bir bebek değilmiş taşıyamamış daha fazla ve doğmuş abim. Ayrıca su fazlalığındada karın fazla geriliyor büyüyor ve buda erken doğum sebebi. Benimde suyum fazlaydı ilaç kullandım normale döndü suyum ama karnım çok büyük ve sert  gergin o nedenle mümkün benim gibi olan varmı bende onu merak ettim
önce
suyu yazmamissin ya ondan dedim. Benimde karnim çok buyuk. Goren ikizmi ucuzmu bu ne ya hamileligin karindan ibaret diyip guluyo. Ondan dedim. 35.haftada 2850ydi kilomuzda
önce (1,064 puan)
Su fazlalığından bahsetmedim yanıltıcı olmak istemedim çünkü suyum normale döndü onu karnın fazla büyümesi ve gerilmesiyle erken doğuma sebeb olduğu için örnek olarak verdim size. İnşallah hayırlı vakitte hayırlı doğumlarımız olur
0 oy
önce (1,196 puan)
Bere ben varim":)) bugün ikizmi diye sordular,
önce (1,064 puan)
Ay çok zorlanıyorum ben ya beni pek kimsenin gördüğü yok görende 9 aylık sanıyor
önce (1,196 puan)
Benimde öyle ama bütün hamileliklerimde boyleydim çocuğun hareketlerinde sert hissedilmiyor demi karnın büyük olunca
önce (1,064 puan)
Yok yaaa çok sert hissediyorum çok canımı yakıyor tekmeleri aslında gecen haftalarda daha sertti şimdi okadar canımı yakacak kadar sert değil ama yinede çok belirgin hareketleri.
önce (1,196 puan)
Ev t bendede oyle
0 oy
önce (344 puan)
Off boş konuşuyor herkes bana da dana gibi olmuşsun diyorlardı göbeğin çatlayacak gibi duruyor diyorlardı. Bebeğim normal kilo doğdu bende çok almadım zaten 14 kilo ile doğuma gittim. Sadece bebeğin suyu fazlaymış karnım çok daha büyük gorunuyormus. Yani kimsenin seni boş laflarla uzmesine izin verme. Ben mutluyum gobegimle de 
önce (1,064 puan)
Ya aslında ben onların söylediğini takmıyorum kafama gerçekten karnım çok gergin ve sert benide bi hayli zorluyor. İnsanlarda karnın büyük diyince diyorum gerçekten büyük demekki benimde suyum fazlaydı 1 hafta ve 3 hafta önce gittiğimde doktor normale dönmüş dedi ondan sudan şüphelenmedim ama iri yapılı değilim belkide sığmıyor çocuk bilmiyorım. Aslında 38. Hafta gibi doğsa ne güzel olur ama hayırlısı bakalım
0 oy
önce (321 puan)
böyle durumlarda herkes konuşuyor benim de çok küçük 32 haftaligim gören herkes niye küçük çok çıkmamış hiç çıkmamış biomeyenler  hamile misin kilo mu aldin diyebiliyor takma boşver ben he deyip geçiyorum bebekler sağlıklı olsun 
0 oy
önce (568 puan)
Ben de aynıyım 29+4 beni gören sana ne oldu karnın ne kadar büyük diyor ama birden çıkmaya başladı böyle değilde bende çok zorlaniyorum sirt  ağrıları yaşıyorum çok sıkıntılı geçiyor Rabbim yardımcımız olsun 
önce (1,064 puan)
Aynı bende öyle çok sırt ağrım var hep egzersiz yapıyorum başka türlü rahatım yok eşim masaj yaptı uzun zaman banamısın demedi ama egzersiz iyi geldi yinede ağrıyor ama şiddetli değil. Uyku uyuyamıyordum ben sırt ağrısından şimdi her gün düzenli yapıyorum oturduğum yerde daha iyiyim hamdolsun sizde yapın çok farkediyor gerçekten
...