1,351 göst.
Hamilelik Alışveriş kategorisinde (1,398 puan)

Kızlar yenidoğana biberon ve emzik gerekiyor mu ve hangi marka nasıl birşey almak lazım hiç bilgim yok.

Gebelik haftası 34

14 Cevap

0 oy
(158 puan)
Nuk veya avent önerebilirim 
0 oy
(53 puan)

Emzik olabilir ama biboron onermiyom hemen

0 oy
(2,738 puan)

wee baby ve avent tabi bebeğin seçimine bağlı bunları bile tutmazken hic olmadık memeyi tutuveriyolar:))

0 oy
(171 puan)

Ben ilk kızımı emzige alistirdim sadece uyurken veriyordum. Bırakmak zor olmadı dįş gelişimini ve konuşmasını kötü etkilemedi. Rahat uyuyordu. Biberon vermedim gerek duymadım. Marka olarak chicco yu tercih ettim.

0 oy
(26 puan)

Ben ikisinede aldim ilki emzik kullanmadi ikincisi icin tekrar aldim ama biberonda sutun gelmez yetmez vs olur onda da avent kesinlikle cunku kolik bebek falan oldugunda bizim doktor avent alin demisti pahali ama iyi en azindan

0 oy
(497 puan)

Benim ikisi de avent. Hediye geldi yani. Insallah memnun kalirim. 

0 oy

Canım eğer ki sütün gelirse ve çalışan biri değilsen biberona ihtiyacın olmuyormuş emzikte nuk ve avent aldım canim

(1,398 puan)
Teşekkür ederim
0 oy
(554 puan)

Ben almayı düşünmüyorum canım emzik ya da biberona alışırsa memeyi almak istemez. 

(132 puan)
Biberon konusunda haklısınız çok çabalamadan lıkır lıkır geliyor süt.bebeğinde kolayına gidiyor.ama yalancı meme yani emzik büyük rahatlık.uykuya geçişte sakinleştiriyor.ben kızımda çol çabaladım her çeşit heme aldım alışsın diye alıştıramadım bi türlü.allah nasip ederse bunda da vereceğim inşallah alır.
(1,071 puan)
Banada doktor biberon yasak dedi süt geldiği sürece eger mama kullanirsamda kaşıkla verecekmisim şu yumuşak kasiklardan mi almam gerekiyor henüz dogumuma 20 gün var
(554 puan)
Eczanede satılıyor canım bende almayı düşünüyorum olurda lazım olursa diye
(84 puan)
Su verirken ne kullanmalıyız yani yine biberona ihtiyaç duyulmazmı
(554 puan)
Suyu veriyorum biberonla onunla beklenmediği için alışmaz canım ama mama olarak hiç vermedim ben bebeğime hepkaşıkla verdim.
0 oy
(1,720 puan)

Ben emzik nuk aldim onu onerdiler sari damakli olandan biberon almadim bende alirsam aventin cam biberonundan almayi dusunuyorm her ihtimale karsi yenidogana enjektorle verin diyorlar biberona alismasin diye ama ne biliyim beceremem diye bende qlmayi dusunuyorum 

0 oy
(488 puan)

Bende bu konuda süpheliyim hep ama bence bitane alınmalı ya sütün çok gelirse ve bebek o an doymuş olursa koy biberona sonra içirirsin yazık ziyanmı olsun araştırmalarım sonucu Dr. Browns alcam gaz problemine engel oluyormuş  

0 oy
(292 puan)

İlk gebeligimde erken doğum yaptım bebek memeyi tutamadı ve hemşire biberon aldirmamizi söyledi ambulans la başka şehirde olduğumuz için zorlandik  oyuzden bu kez emzik ve biberon alıp cantamda hazır bulunsun diyorum ilk başta kullanmasa  bile ilerde su ve meyve suyu için kullanır sonuçta olmadı hediye edersiniz 

0 oy
(1,757 puan)

Canim artik.uzmanlar tarafindan biberon ve emzik onerilmiyor. Sebebi dis sagligini ve agiz yapisini bozuyormus ki hakli olabilirler. Annem abimle bendede kullanmamis dislerimiz dumduz ve dedigine gore 2 yasina geldimizde soledigimiz kelimeler tam cikiyormua agzimizdan. Oyuzden hayirlisiyle bende kullanmayi dusunmuorum. Onun yerine yedekte dursun die kasik.biberonlar oluyor onlardan alicam bitane. Zord kalirsam bundan kullanıcam sende arastir istersen daha saglikli

0 oy
(2,555 puan)

Avent biberon alicam cam bi kucuk bi buyuk boy hemen lazim olmasa bile sonra lazim olur emzik ise hem aventen hemde chiccodan alicam insallah emzik bir bucuk aydan oneriyor ebeler biberonda anca disari cikman gerekirse veya calisiyosan lazim olur malum sut birakmak icin basliklari değişebiliyor aventin yeni dogan baska ilerliyen aylar baska yeni dogan icin almaya dikat et gogus ucuna benzedigi icin bebekler anneyi yadirgamiyormus

(1,398 puan)
Biberon konusunu bilemedim sütle ilgili bir sıkıntı olursa biberon lazım olursa diye endişeleniyorum şırınga da bi tercih tabii inşallah sütümde sıkıntı olmaz.
(2,555 puan)
Inşallah olmaz ama eger icine sinmiyorsa cocuk doktoruna sorabilirsin
0 oy
(20 puan)
Nuk biberon,avent emzik
...