985 göst.
önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (92 puan)
önce düzenledi

image

image

Kızlar 18 haftalık düşük yaptım ama sanırım hamileyim.test yaptım 2’ci çizgiYi görüyorum sanki.adetime 2 gün var.siz bişey görüyormusunuz?

22 Cevap

0 oy
önce (5,993 puan)
cnm bn bisey görmüyorum ama .. ne kadar oldu düşük  yapalı  ? Daha adetine  de 2 gun varmış 
önce (92 puan)
4 ay önce düşük yaptım.fotoda net çıkmıyor ama belirgin bi gölge var ben baktığımda
önce (92 puan)
Tlfnun ışığını açın göreceksiniz
önce (5,993 puan)
O zmn kan ver cnm.
önce (92 puan)
Bi tane daha foto yükledim
önce (5,993 puan)
Canim coook hayalet bi cizgi var bu çizgi  ile hamilesin diyemem zaten. Kan verip ayni yerde betanin yükselip yukselmedigine bakman lazım.
0 oy
önce (1 puan)
Var ewet bndede boyle ciikmisti 
önce (22 puan)
Canım benim profile de bakarmısın benimde böyleydi testim fotoğrafım var
0 oy
önce (565 puan)
Evt varla yok gibi ama 
0 oy
önce (92 puan)
Canm banada var gibi geldi bi kan testi yaptr istersen saglk ocagnda hemen 
0 oy
önce (171 puan)
Hayırlısı olsun canım niye üzülüyorsun Rabbim ne dilemişse o olur önceki yaptığınız düşük o sabinin rızkı yokmuş dünyada belki Rabbim bunun rızkını verir gelir dünya ya inşAllah hayırlısı ile sen yinede tam emin olmak için adetin bi kaç gün geçikince gebelik testi yaptır sağlık ocağında ozaman belli olur 
0 oy
önce (338 puan)
canım ilk fotoğrafta belli belirsiz bir çizgi var gibi sanki sen git hemen kan ver daha garanti, hakkında hayırlısı olsun inşallah 
0 oy
önce (187 puan)
Çok hafif sanki var gibi ya kan verin yada bikaç gün sonra testi tekrarlayın 
0 oy
önce (1,252 puan)
Negatif görünüyor malesef, 
0 oy
önce (432 puan)
Ikinci cizgi hafif gozukuyor insallah vardir canim 
0 oy
önce (3 puan)
Benimde bòyleydi 2 gùn sonra kan testi yaptm hcg 23 çıkti doktor gebelik var dedi.  Şimdi ultrasonda gòrmeyi bekliyorum. Insallah seninde vardr canm
0 oy
önce (385 puan)
Hayielisi olsun bende biraz gördüm gibi
0 oy
önce (238 puan)
Var çizgi ama cok silik kan icin biraz bekle
0 oy
önce (82 puan)
Var canm sağlıkla kucağına al inşallah kan testi ver yeni hamilelik hayalet çizgi diyolar ona
0 oy
önce (634 puan)
Silik bişey var canım sanki. İstersen bı kan tahlili ver hemen anlaşılır.
0 oy
önce (363 puan)
Silik var cnm
0 oy
önce (653 puan)
Ben baştakinde gördüm diğeri uzak göremiyorum inşAllah vardır..
0 oy
önce (178 puan)
Gecmis olsun neden o kadar büyümüşken kaybettiniz kalbimi durmuştu
0 oy
önce (11 puan)
Çok silik çıkmış evet hafif var ama tekrar bir test alıp dene canım 
0 oy
önce (26 puan)
Üstteki resim de çok hafif var gibi cnm bir kaç gün bekle kan ver 
0 oy
önce (30 puan)
her şeyin hayırlısı öncelikle. regl başlangıç tarihinden 1 hafta geçmeden bir şey yapma. en doğrusu beklemek.

İlgili sorular

11 cevap 512 göst.
4 cevap 272 göst.
...