406 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (13 puan)
Zubeyda hanim ankara dogum evine gidiyorum ama tedirginim umursamiyolar gibi herzamn alttan muane ediyolar düşük riskime rahmen bisey olurmu
Gebelik haftası 5

11 Cevap

0 oy
(77 puan)
Evet alttan muayene ediyorlar korkma. Doktorlar biliyor herşeyi. Rahat ol. 
0 oy
(257 puan)
Bende 5 haftalıkken düşük riskim vardı ama kalp atışı için alttan baktılar çok şükür bişey olmadı şuan 17 haftalık gebeyim korkma bişey olmaz inşallah onlar işini biliyorlar 
0 oy
(25 puan)
Onun bir zararı yok deniyor kuzum kanamam var  benimde alttan bi kaç kez baktı doktor artık karnımdan net görüldüğünde bıraktı. Bende 6 haftalık falandım ozaman şimdi 8 bitcek karından  bakıyorlar.  
0 oy
(39 puan)
Korkmana gerek yok canim banada 4 5 haftalikken duwuk tehliken var demiwlerdi hatda ilac falan yazdilar ben icmedim 2 hafta sonra doktora gitdim ilaci icdim diye yalan soyledim doktor herwey cok iyi artik duwuk tehlikesi falan yok demiwdi o yuzden merak etmene gerek yok o haftalarda oyle soyler cok doktor
0 oy
(41 puan)
Bizim eve yakındı dün akşam bende oraya gittim lekelenme var diye bana da öyle oldu ama rahim ağzına kadar gidiyor rahime girmiyor ki bende tereddüt ettim ama ilgiliydi acil doktoru
0 oy
(18 puan)
Neden var dusuk riskiniz progestoran mı kullnıyorsunuz
0 oy
(41 puan)
Alttan muayenenin size, gebeliginize ve bebeginize bir sakincasi yoktur. Endise etmeyiniz. 
0 oy
(492 puan)
Sjrekli altan neden yapiliyoki canm zaten 5 haftalikksn yani acele etme surekli gitme zaten doktra  yat uzan yastik al ayginin altina canmm 
0 oy
(461 puan)
Alltan muayene ile daha doğru karar verir doktor. Çünkü rahiö ağzı yetmezliği dış gebelik VS en iyi alltan muayene ile olur. Eğer Serkaj varsa en azından şimdiden muhale edilir düşük engelllenir. Karından bu haftannızda zaten yerterli bilgiyi elde edemezsiniz 
0 oy
(332 puan)
Banada alttan bakıldı kanamam coktu bebekte mi vajinada mi anlamak için korkma bence ben 3 gün yattım orda bişey olmaz Allah'ın izniyle 
0 oy
(13 puan)
Bende Zübeyde hanım a gidiyodum hijjenik bı ortamı yok doktorlari bağırarak konusuyo bence oraya gitmemelisin

Şehir Hastanesi'ne git orası gayet hijjenik ve doktorları çok iyi 



...