495 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (460 puan)
Kızlar benim bebeğim genel bilinenin aksine tatlı şeyler yiyince hareket etmiyor yoğurt, meyve vs yiyince hareketleniyor varmı aranızda böyle olan merak ettim
Gebelik haftası 37

11 Cevap

+2 oy
(97 puan)
Bence geriye yaslanip tadını çıkarıyor oynamaya fırsat bulamiyor sonra da uyuyakaliyor :)
+1 oy
(166 puan)
Bende 24 haftalığım benimde hareketlerini hissettiğimden beri aynı ne kadar tatlı yersem yiyeyim kıpırdamıyor ne zaman su içsem ama başlıyor hareketlenmeye
(460 puan)
Aynen su içince de hareketleniyor :)
(166 puan)
Her bebek her gebelik ayrı canım işte
+1 oy
(2,254 puan)
Ben ne yersem hareket etmiyor. Tatlı falan hikaye bence birde erkek annesiyim. :) 36+5 im
(765 puan)
Hiç hareket etmiyorsa normalde hareketsizse doktorunla görüş
(460 puan)
Benimde erkek canım tatlı sevmiyor galiba diyorum bende :)
(2,254 puan)
Hareketi azaldı oldukça ama doktora 5 gün önce gittim yeri daraldığı için falan dedi nst de kalp atışları da düzgün dü hareketler yine aynı . Sabah aç karna su ve kefir içiyorum o zaman bağırsaklar çalışıyormuş bebek hareket ediyor az da olsa hiç hareket etmese gidecem
(2,254 puan)
İlk aylarımdw hep ekşi yiyordum limonu hâlâ da deli gibi içini çıkarıp yiyorum :))
+1 oy
(1,118 puan)
Benimde öyle canım yemek yiyincee hoşuna gidiyor daha cok
(460 puan)
Aynen tatlı sevmeyecekler galiba :)
+1 oy
(97 puan)

Bence geriye yaslanip tadını çıkarıyor oynamaya fırsat bulamiyor sonra da uyuyakaliyor :)

+1 oy
(112 puan)
Valla benim oğlumda anası gibi tatlı sevmiyor ama nezaman hamur işi yesem hareketleniyo hamur iside bana yasak sırf hissetmek için arada kaçamak yapıyorum. 
(460 puan)
Normalde aşırı tatlı seven ben bu hamileliğimde yiyemez oldum çok ağır geliyor demekki bebeğimde öyle tatlı sevmeyecek :)
+1 oy
(138 puan)
Bebeğin tatlı sevmiyor galiba:-)
(460 puan)
Galiba :) bende öyle düşünüyorum
+1 oy
(70 puan)
Bendede ilklerde dondurmada çok oynardi şimdi tatlı şeyler değil de mandalina yada benim sevdiğim ne varsa onları yiyince oynuyor 
(460 puan)
Evet özellikle mandalina ekşi şeylerde hareketleniyor
(70 puan)
Evet evet :)))
+1 oy
(101 puan)
Benimki de öyle çikolata falan yiyince hareket etmiyor :)
+1 oy
(252 puan)
Benim kızımda öyle çikolata yiyince hep uyuyo hiç sevmiyor
(460 puan)
Dr tatlı şeyler tükürük yoluyla daha çabuk emilip bebeğe gittiği için daha çabuk hareketlendirir diyor ama cidden sevmiyorlar galiba
(252 puan)
Tatlı şeyler değil aslında kan şekerini  yükselten şeyler bebeği hareketlendiriyomuş bazı doktorlar da öyle diyo
(460 puan)
Doğrudur cnm
+1 oy
(998 puan)

Ay aynı biz resmen çikolatayla işi yok ama meyve canavari cosuyo helede muz ve nektarı yediğimiz zaman:D

(460 puan)
Sağlıklı beslenmeyi seviyorlar :)

İlgili sorular

2 cevap 282 göst.
26 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ❤️ Seda ❤️ (1,491 puan) sordu
6 cevap 375 göst.
17 Mayıs 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mickeymouse (528 puan) sordu
6 cevap 502 göst.



...