322 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (7 puan)
Iyi gunler arkadaslar 32+4 gunluk hamileyim ve nst ye girdiğimde sanci cikti ama bende ne agri ne de baska bir his var aceba bu donemde nstede sanci cikmasi normal bir durum mu ? 
Gebelik haftası 32+4

6 Cevap

0 oy
(162 puan)
Valla ben 32 2 deyim gece sancm vardi şu anda hastanede yatyrm, 1 gece kalacagm 
(7 puan)
Benim sancim yok yani hissetmiyordum canim ama nstede çıkınca çok korktum
0 oy
(946 puan)

Ben de 32 +0ım doktora gitmeye korkuyorum kızlar :( 


Geçen yıl da hamileydim. Doktora hep giderdim sık sık. Ama bu defa zor geçti bebekle... çok korkuyorum bi sorun var filan derse diye. Ağrı olarak da çatı ağrım var. Alt Kemiklerim ağrıyor oğlanda da böyleydi. Kızda da böyle :ermm:  yürü yürütmez  yat yatırtmaz 

0 oy
(74 puan)
Canim seni niye nst ye aldilar cokmubsancin agrin vardi alinyomiki oyle hemen nsty bende 33 um ama nst falan girmedim hic
(74 puan)
Beynur ben 33 um  4 gun once gitim nst gibi bişe demedi doktor 20 gun sonrasi a cagirdi tekrar kontrole
(7 puan)
Her doktor farkli bir sey yapiyr
(74 puan)
Evet can8m olabilir sizvhangil han gi hastane  gidiyosunuz
(7 puan)
Gaziantep akademi sen
(74 puan)
Istanbul cnm
0 oy
(246 puan)
Resmî varsa atsana 
0 oy
(35 puan)
Bende 32+0gunlugum 

Doktor bidaki kontrolde nstye bakcaz dedi umarım sancı çıkmaz yalnız iki gündür alt bölgem rahmin ağrıyor niye bilmiyorum sanada çok geçmiş olsun cnm umarım erken doğum olmaz rabbim saglikla kucağına almayı nasip etsin bebeğini inşallah
(7 puan)
Insallah canım benim hepimiz sag salim kucagimiza alırız inşallah
0 oy
(416 puan)
Canım benimde 31+4 günümde sancim vardi hastaneye gidecekken ustune merdivenlerden düştüm doktor nstye koydu sancim vardi serum bağladılar sancıyı durdurmak icin simdi iyiyim ama arada yokluyo erken gelicek diye korkuyorum
(7 puan)
Inşallah zamaninda sag salim guzelce gelirler ❤



...