1,194 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (367 puan)
düzenledi

9+3 gunluk hamileyim 2 3 gundur bulantim ve kusmalarim kesildi eskisi kadar yok hatta hic yok. Allah korusun aklima getirmek istemiyorum ama bebegime bisey olmus olabilir mi? 

Gebelik haftası 9+3

13 Cevap

0 oy
(70 puan)

Kotu düşünme bebeğe bisey olamamıştır doktora gider öğrenirsin zaten ama bulantıların kesilmesiyle bebeğe bişey olmasının alakası yok ya

0 oy
(1,455 puan)

Yok canım aklına bike getirme öyle birşeyi bulantidan değil de kanamasan anlarsın allah korusun bir de eğer için rahat değilse git bir an evvel doktora birşey yoktur ama için rahatlar

(367 puan)
Gidicem ztn smdi hazirlandim canm sagolun
0 oy
(2 puan)

Merak etme birşey olmaz insallah. Ara ara bulantılar kesilip geri başlaya biliyor bendede cok oldu sonra 2kat artmis sekilde geri geldi

0 oy
(1,139 puan)

Canim bunun için korkma çünkü bazı gebelerin 6. Aylarına kadar bulantı olurken bazilarinin 2-3 ayda bulantıları kesiliyor. Ayrica aklına kötü şeyler getirme dr buluntuyla ilgili uyarı yapmaz kanamam olmasın gerisi olabilir benimde ilk aylar çok karin agrisi falan olmus tu korkmuştum ama ona bile dr olabilir kanamam olursa ara beni ağrılar normal demisti

(367 puan)
Anladim canm smdi muane olayim bebisim kalbini duyayim o bana yeter saglikli olsun da
0 oy
(5 puan)

Yok inşallah bişey olmaz bende şimdi 21 haftalık hamileyim benimde eskiye göre kusmalarim nerdeyse bitti yani hiç bişey olmaz:)

0 oy

Canm eğer ki bebeğe birşey olsaydı miyde bulantısı daha çok artardı benim başıma geldi çünkü sürekli migden bulanır emin olabilirsin


0 oy

Ben 18+5 deyim daha hiç mide bulantısı kusma baş dönmesi yaşamadım. Kendinizi korkutmayın.

0 oy
(3,340 puan)

Bişey olmamistir canım. Bulantı kusma kesildi diye bebeğe bişey oldu anlamina gelmez. Kanama yoksa korkma. Allah koeusun kötü bişey bile olsa öyle hemen kesilecek bisey değil. Aylarını alır. Geçmesi. Demekki sende kesik kesik bulantı yasiycan

0 oy
(51 puan)

Bulantıların geçmesi normal canım genelikle 10. Haftadan sonra geçiyor benim öyle oldu senin bikac gün daha erken geçmiş şanslısın bence. Bende senin gibi panik olmuştum hemen dr a gittim her şey yolundaydı normal dedi dr.

0 oy
(8 puan)

Bende 9+5 gunlugum ara sira gelip gidiyo bulantilar mesela 1 gun cok kötü oluyorsa 3 gun hic olmuyo bu haftalarda olurmus bunlar :)

0 oy
(848 puan)

İçinin rahat etmesi acısından istersen git doktora ama. Aynısı bana da çok oluyor du. Bi iki gun kesiliyordu. Derkeeenn daha şiddetli bi halde geri dönüyordu...

0 oy

Hatice sen miydin vatsab grubu kuran devam ediyor mu grup 

(367 puan)
Hayir canm ben hic grupa da girmedim o mevzuya da girmedim.
0 oy
(166 puan)

Son durumu ogrenebilirmiyim bende ayni durumdayım

(367 puan)
ben bu soruyu sordugumda mayis ayindaydik.  suan dogum yapmis olmam gerekiyordu ama 5 aylikken kay ettim bebegimi. yeniden cocuk istiyprum insallah olur.
(166 puan)
Ozur dilerim hatirlattgim icin bende ayni belirtiler var cok korkutugum için yazmistim. Allah'ım en kisa zamanda sağlıklı sıhhatli bi evlat kismet eder sizr umarim
(367 puan)
amin canm amin onemli degil uzulme.

İlgili sorular

6 cevap 171 göst.
10 cevap 263 göst.
3 Şubat Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Meltem_46 (27 puan) sordu
8 cevap 752 göst.
15 Şubat 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mavi boncuk44 (156 puan) sordu



...