852 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (74 puan)
düzenledi

Kızlar knumuzla alakasız k.bakmayin ama esinizle tartistiginiz zmn size tokat atarsa ne yaparsınız ? 

Lutfen yazin.

Gebelik haftası 30+5
Reklam


19 Cevap

0 oy
(494 puan)

Öyle bişey yapmaya hakkı yok yaparsa ki sonuçlarına katlanır bugün bir tokat atan ileriki zamanlarda ne yapar

(487 puan)
Evi terkederdim.pişman olana kadar bir daha dönmem.bide tüm aile büyüklerini toplardim ortaya alir konuşutdjm
Reklam


0 oy
(878 puan)

Cok buyuk tepki veririm. Evi terkederim kopek gibi surundururum. Kolay kolay affetmem. Yaptigi hatanin bedelini iyice cekmesini saglarim. Bidaha o el kalkamaz o zaman.  Ama eger genel olarak siddete meyilliyse o zaman hic affetmem. 

+1 oy
(489 puan)

Bazı erkekler sinirlerine hakim olamıyor tokattan sonra dayak geliyor ama bazıları da tokat attığı için pişmanlık duyup vicdan azabı çekiyor.  Önemli olan senin eşinin hangi kısımda olduğu. Eğer birdaha yapmayacağını düşünüyorsan affet. Ama umarım tekrarı olmaz. Çünkü bi kadını çok yaralıyor bu durum kendimden biliyorum

0 oy
(582 puan)

Bi defa o tokadi atan alışır devamını da getirir diye düşünüyorum benim eşim bana vursa bende ona vururum altta kalmam bin pişman ederim ki bi daha kalkışamasın 

Vallahi kizlar dovmez ama tokat atar her tartismamizda evi terk etmesine ederim de ailem yanimda deil ki istanbulda kimsem yok :(
(582 puan)
Bence çok aşağılayıcı bi durum her tartışmada tokat atılacaksa yanmışız biz sende ona tokat at senin de bi ailen var istanbulda yalnız olabilirsin  bu kimsesiz olduğun anlamına gelmez
(74 puan)
Cnm evde atsa bagirip cagiririm disarida tokat atti rezil olmiyalim diye sustum :(
(255 puan)
ailenin istanbulda olmasi sana tokat atmasını gerektirmez ki, benim de istanbulda eşim dışında kimsem yok ama böyle biseye cesaret ederse ben evi terk etmem onu kovarım evden, neticede ben anamı babamı bırakıp geldim buraya çaresiz olduğum için değil, korkma yani bugün tokat atan yarın kolunu bacağını kırar annenlere hiç bişey diyemezsin o zaman daha önce niye söylemedin derler, imkanın varsa annesi babası ile konuş eşini al karşına konuş sen de bir ana kuzususun
+2 oy
(741 puan)
yeniden gösterildi

Ne yapılabilir ki canım cok kadın var oyle siddet gören ama cogumuz susup yerimizde oturuyoruz yuvamızı haa diyince bozamıyoruz hatasını anlayana kadar küs kalmaktan başka ben bişey yapamazdım

(1,466 puan)
Arada da ben seni hiç böyle tanımamıştım kendini bukadar küçük dusurebikiceguni hiç aklımın ucundan bile geçmezdi falan de
(74 puan)
Cnm tisort giyiniyorum bna diyor millet sana bakiyor bastan asagi suzuyor diyor halbuki oyle bir sey yok oda kiskanç acigim mesela bna diyor senin kapanmani bekliyorum kapanmiyorsun bnde dedim sen acik sacik kizlara baktigin surece bn kapanmiycam orda tokati vurdu bnde o tokati ona yedircem.
(1,466 puan)
Benim eşimde öyle bir ara gidip 600 700 liralık tesettür alışverişi yapmıştı benim için ama aşırı kıskanç bende yakalardım bakardım sürekli bakiyomu diye şuanda herkes kendi için yapıyor yapıcağını o baksın ne olucak ki işte kendileri bakıyor diye bizim o şekilde olmamızı istemiyorlar.. kişi kendinden bilir işi..  başka erkekler bakmasın diye.. ama kusura bakmasınlar allah için değilde kul icin kazanılmaz ne yapılırsa allah için yapılır ben eşime öyle dedim kapan dediğinde ben senin için değil allah için yaparsam yaparım bunu başkalarında bu şekilde düşünüyor ya kocası kapattı çok uzuluyorum
(806 puan)
niye bukadar  alınmış anlamadım. zaten onun isteği ile kapanacak degilsin, Allah rızası için tesettüre girilir,bu kararı da sen verebilirsin ancak,başkası karışamaz. o daha çok kıskançmış
(74 puan)
Aynen cnm ama tokatin acisini cikartmak istiyorum ondan
(806 puan)
aynen oyle eylulzehra. kocası için kapanmak kabul edilemez. zaten belli ediyorlar kendini, açıktan daha çok ilgi çekiyorlar. tesettürü amacından sasirtiyorlar.
(1,466 puan)
Işte hepsini kendi yaptığı için yapıyor ya kendi yaptığını hazmedemedigi icin yapiyor kendi nefsini yenip bir baskalarina bakmayı bıraksa zaten daha farklı düşünücem bütün erkekleri kendi gibi sanıyor..
(74 puan)
Bana oyle diyor iste demmeki kndisi bakiyor ki bana boyle diyor bende iyi dedim ama dedim sen acik saciklara baktigin surece kapanmiycam dedim
(1,466 puan)
Canım onun kendini bukadar önemli hissetmesini saglama bence bir daha1 konu geçtiğinde senden önce allah var ben kendi nefsimden sorumluyum sende kendi nefsimden nasıl benim kapanmak gerektiğini düşünüyorsan seninde harama bakmamak gerek
(74 puan)
Dogru diyosun cnm
0 oy
(416 puan)

Simdi atilan tokata susulursa yarin tokatin yanina tekme gelir.bir kere yeltendi.basarili olamadi ama yeltenmis olmasi yetti.suan eli benim boynumun hizasini gecemez.cezasini cok buyuk odedi.mevlam kimseyi caresiz kimsesiz birakmasin. bu konuda aile akraba cevre sahip cikan cok cok onemli.

0 oy
(151 puan)

Ne konuda tartistigimiza ve ne kadar lık evli oldumuzu bağlı

(74 puan)
Cnm 9 aylik evliyiz tokatin sebebi kizlara bakmasi acik kizlara bakiyor snra ben soyleyince zoruna gidip tokat atti
Evi terkederdim öyle şey mi olur ya bütün aileler toplanmadi surece af etmezdim
(65 puan)
Cnm benimkide oyle bakiyo yani kzlara televzyn izlerken flanda yani yanmda of of diyo kadnlara ay canini yerim flan diyo bn hc bsey demiyorm bi kc dfa sedim baktm dha cok yapiyo kiskandrmak istiyo bnde dedim ne halin varsa gor yani istedigine gidebilirsn istedigini yapablirsn kndine yakistiriyosn eger umrumda bile olmaz dedim
0 oy
(1,466 puan)

B3nde tokat atarım ona ve çeker giderim.. 

+1 oy
(499 puan)

Böyle kişilere eş değil eşşek bile denmez ... Lütfen size indirilen tokatlara sessiz kalmayın aciz sessiz görünmeyin öyle görünürseni bu sadece başlangıç olmuş olur tokat sadece bedene değil gurura ve kişiliğe de iner. Kadına şiddet başlangıçtır sonrası daha ağır olur.. 

(74 puan)
Aynen cnm cok zoruma gitti varya anlatamm dusunuyorumda yatagimi ayirsam mi diye :(
0 oy
(499 puan)

Sebebini soranlar olmuş çok saçma biz kafamız atınca koca mızı dövüyor muyuz ? Kaçınız ne yaptıysa yaptı kocasını tokatladı.. !? 

Beni cok sinir ederse koluna felan vuruyorum itiyorum
Ama sokakta tokat atıp mecburen susmaya mahkum etmiyorsunuz dimi ?
0 oy

Yaşadığın durum için çok üzüldüm. Konuyu eşinizle ciddi ve kapsamli şekilde konuşma imkaniniz varsa lütfen konuşun. Gerekirse destek alın. Ama lütfen kendinize olan öz sayginizin kaybedilmesine izin vermeyin.

(74 puan)
Cnm konusmaya kalksam utanmadan uste cikar hatayi bende gorur
0 oy
(22 puan)

Benim eşimde ilk tokatla basladi simdi ardi arkasi kesilmiyor 13+4 gunluk hamileyim ve surekli siddet goruyorum sesini cikaramiyosun cikarsan daha kotu oluyor sahip cikanda olmayinca ortalıkta kaliyosun mecbur katlaniyosun :(

(74 puan)
Yaaa allah bildigi gibi yapsin ne diyelim gebeyiz bunu bile dusunmuyorlar gormuyorlar
(22 puan)
Umurlarnda degil Allah insanin karsisina guzel insanlar cikarsin insallah duzelir umidiyle bekliyorum
(33 puan)
Bir daha boyle birşey yaparsa direk polise gideceğini soyle  hatta git acıma kimsen yoksa polis var kızlar sevgiyi bilmiyorsa saygıyı bilsinler
(22 puan)
Polis nereye kadar sahiplencek ki tvlerde goruyoz hep
(33 puan)
Uzaklaştırma verir hic yoktan siciline işler rezil olsun ya da sen de aynısını ona yapacaksın güçsüz olduğunu düşünme
(74 puan)
İste kizlar evde tokat atsaydi bagirir cagirir onu itelerdim dusarida atti millette rezil olmiyalim diye sustum susmamin sebebi bebisimde oldu yani
(22 puan)
Keske hersey o kdr basit olsa
(22 puan)
Inşallah bu senin icin ilk ve son olur cnm
0 oy
(5,946 puan)

Birde hamilesin . Tokat atmis . Çok zoruna gitmistir. :( ne diyim bilemedim. Ailende uzakmiş. Gidecek durumda olsan zaten gidersin. Gitsen hamilesin. Gitmesen kaldirmasi çok zor. Vallaha ne dicem bilmiyorum. Rabbim yardimcin olsun. Yatagini ayır eğer şiddet uygulamayacaksa. Ayirdin diye

Erkek oyledir vurur tribinide atar. Hakliymis gibi bide

Aile yakinina bu durumu anlatsan dayı,amca,evli abin varsa, deden yada eşini arayıp konussa gozunu korkutsa felan. Yani sana yardımcı olabilcek biri varsa konuş. Ama eşim ailemle arası kötü sewmez dinlemez diyosan ona da diyebilecek biseyim yok. İnşaallah bidaha yapmaz. 

(74 puan)
Cnm aileme anlatsam ozellikle babama babam ona fena kizar ama onlara da yansitmak istemiyorum devami gelirse soylerim
(5,946 puan)
Benim başıma geldi. Ben babama anlattım. Babam essek sudan gelene kadar kızdı diyim :) için yanmadi değil yandı ama bidaha da yapmadı. Akıllandi.
İnşaallah seninkinin arkası gelmez.
0 oy
(163 puan)

Siz tavizi eşiniz başka kızlara bakarken hiçbir tepki göstermemekle vermişsiniz. Tokada hiç gelmiyorum. sizin yanınızda kocanız başkalarına bakacak kadar rahat davranabiliyorsa kusura bakmayın sizde hata var. Bir kocada hep kaybetme korkusu olmalı bence siz ona bu korkunun zerresini bile vermemişsiniz. İşin tersliği burdan başlıyor. Bu davranış tokatla (hele de herkesin icinde )devam ettiyse bence devamı da gelir. Fikrim;ben esime ta en basinda soyledim siddette ve aldatmada seni asla dinlemeden kapinin onune koyarim ona gore ayagini denk al dedim.soyledigimi de yaparim bilir huyumu.Eşinize ona muhtaçsınız mesajı vermeyin biraz ozguveniniz olsun. Sonuçta kimse vazgeçilmez değildir.

(74 puan)
Haklisin vallahi cnm bundan snra oda beni gorucek ben hemen affetigim icin boyle oldu hemen affetmeseydim bu olay olmiycakti sen cok iyi yapmissin birde kardesi bizimle kaliyor onu kabullenmeme ragmen bunu yapiyorsa bitti zaten bnm icin
0 oy
(2 puan)

Valla bana attı hem de dışarda arabadaydık. Bende de var ona bağırdım ve sabrı taştı. Ama ben ne yaptım? Arabadan kapıyı vurduğum gibi çıktım şimdi sana göstericem hareketi yaptım. Peşimden geldi? Aha dedim şimdi polisi arıyorum senden de şikayetçi oluyorum uzak dur benden diyip kayınvalidemi aradım, direk herşeyi anlattım ve oğlunu şikayet edeceğimi söyledim. Tabii önce kayınvalidem bi güzel azarladı eşimi sonra bir yere oturduk. Pişman gibiydi. Benden boşanacak mısın diye sordu. Valla sana muhtaç değilim gerekirse boşanırım. Beni ailem sen beni döv diye bugünlere getirmedi dedim. Özür diledi. Affettim  ama son sözüm şu oldu: " Bana şiddet uygulayarak beni sindiremezsin korkutamazsın." O gün bugündür hep dikkat eder sinirlense de kendine hakim olur güzel bir dille çözeriz. Tabii bu olaydan sonra ondan habersiz evlilik danışmanlığı terapisi aldım bir meslektaşımdan onun da çok faydası oldu Allah razı olsun. 

(74 puan)
Cok iyi yapssin cnm ben kaynanami ariyamiyorum cnku sinir krizine giriyor yoksa bende deseydim boyle olur muydu bilmiyorum
0 oy
(29 puan)

Bende ona atarım

0 oy
(179 puan)

Aklım almıyor ben bebeğini taşiyacam o bana dışarı da tokat atacak 

0 oy
(72 puan)
yeniden gösterildi

Yazilanlari okuyorum çok şukurler olsun Rabbime ilk başda her zaman soylerim ne olursa olsun.... Bende tokat yedim arkadaşlar ama suç bendeydi eşime layik olmayan cumle demişdim ama yinede o pişman oldu bana tokat atdiğina yoksa ki tartişdiğimizda falan hiç bir zaman beni vurmazz. Ki,soru tokat atarsa ne yaparsiniz bence suç onda olsa bile birazz surundururum ama yinede affederim ya arkadaşlar bir tokat için yuvami diğilde cok sevdiyim eşimi atmam ben..♥️♥️

0 oy
(1,142 puan)

Esimin bunu yaptığını düşünemem bileçünkü o kavga ederkenben sinirliyim bile gelip saçımıokşayıp sakın ol diyen adam:) normalde bu soruyu sorsanizsonu kötü olur o tokati yediririm ona derdimama kocam için hayal edemedim. 

(74 puan)
Biraz surunsun yaptiginin daha yanlis oldugu hissetirmek istiyorum cnm birde o yuzden yatagimi ayirdim artik iyi mi yaptim kotu mu bilmiyorum
Canim duam seninle her kes terk ederim falan diyior ama bilirorumki arkadaşlarimin hic biri ayrilmak icin evlenmemiş  her zaman affetmek buyuklukdur Allah nasilki bizleri her sucumuzu affediyorsa affetmen buyuklugun olacak ki bi daha tekrarlanmasin
(74 puan)
Tsk ederim bitanem amin insallah birdaha tekrarlamaz
Yataklari evet biraz ayir pisman olsun ayilsin ondan sonrada barişin mutlu gunlerinize devam edin DİLERİM
Ben sana teşekkur ederimki iyi karsiladin canim..
(74 puan)
Tsk ederim kizlar yaa iyiki varsiniz icimi dokttum size yaa cok rahatladim
Sende iyiki varsin canimm♥️♥️inşallah bir daha yazdiğinda barişmiş ve yuznuz gulmuş olurrr
(74 puan)
İnsallah cnm.
Rojda tokatkolay affedilmemesi gerekenbirşey ama ben kimseninozudilenen bir tokat yüzünden ayrılacağını düşünmüyorum. Ben o tokati ona yediridim diyorum çünkü altında kalinmamali.. çünkü kavga ettiğiniz konuda bence sacmaben kapalı bir kadinim ama eşinin yaptigini kiniyorum.. kadinakapandım diye baskı kurmak dinimizdebile yok. Ayrıca açık insan daha çok hoşuna gidiyor demekki seni açıkken gördü begendi. Ama yinede biraz ayrı yatmakta çok iyi yapmışsın. Hatasını anlasn.
(74 puan)
Aynen oyle cnm hatasini anladi zaten odada oturuyom odaya geliyor hemen kalkiyorum snra mutfaga geciyorum oraya geliyor bahanedn bir sey almak icin benimle knustugu zmn bile yuzunde pismanlik ifadesi vardi snra dedi hakkini helal et bnde dedim haram olsun ama ayri uyuyorum biraz daha surunsun
Reklam


İlgili sorular

2 cevap 81 göst.
19 Haziran Doğum kategorisinde Deva. (12 puan) sordu
2 cevap 46 göst.
19 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Atcik (134 puan) sordu
4 cevap 336 göst.
32 cevap 686 göst.
2 Ağustos 2018 Hamilelikte Spor kategorisinde ES ES ailesi (98 puan) sordu
Reklam


...