210 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (52 puan)

bebisimin kipirtilarini seyrime seklinde hissediyordum su aralar olmuyor. Aklima sacma sapan seyler geliyor .. benim gibi olan var mi?

Gebelik haftası 20
Reklam


6 Cevap

+1 oy
(3,231 puan)

canim panik yapmadan önce cikolata ye ve yan yat bi dinle bakalim seyirme varmi yokmu çikolata delirtiyo bebekleri eger yoksa muhakkak doktora git ihmal.etme

(52 puan)
bir tarafta toplaniyor hissediyorum o alan sertlesiyor ama kipirti hissetmiyorum
belki sirti karniniza dönüktur ondan hissetmezsiniz bu arada ilk gebelikmi ve kac kilosunuz
ilk gebelik 69 kg
ilk gebelikte normal böyle durumlar benim 3. gebeligim 13. haftadan beri at kosturuyo icerde bu haftadan sonra daha net hissedersiniz bi arkadasim var aramizda 10 gun var  ve hala hissetmiyo hareketlerini normal bi durum
tesekkur ederim yorumunuz icin. icim biraz olsun rahatladi :)
rica ederim Rabbim kolaylik versin cümlemize
amin su mubarek ayda hepimizin allah yardimcisi olsun
aminnn inşAllahhhhhhhh
Reklam


0 oy

Benim de öyle ben 23 . Hafta iken bebeğin hareketlerini hissettim merak etmeyin 

icimi ferahlattiniz tesekkur ederim gercekten
Bende 21 hafatligim 19 haftalıkken hissetmeye başladım ilk gebelik benim de normal yani canım sakın ol
0 oy

Her hissettiğinizde korkmayın. Cikolata yiyin  bir gun boyunca hic hareket etmezse iciniz rahat etsin doktora gidin. 

0 oy

Böyle şeyleri aklına getirme kardeşim.Bebisin iyidir...Sol tarafına yatmaya çalış.Birde sen yorgun olunca oda bunu hissediyor kafana takma hiç birsey tatlı yerine meyveler ye bence.

0 oy

Benimde aynisi olmustu, iki gun boyunca boyleydi doktora gittim normal bu haftalarda demisti. 24 den sonra daha iyi hissediyorsun. Stres yaptikca hic hissedemiyorsun. 

0 oy
(3,485 puan)

Benim de bi tarafa toplanıyor canım, o da -1-2 günde bir oluyor, başka da hissetmedim.Ultrasona girdiğimde kendisini yumak gibi yaptığını gördük, ayaklarını kafasına koymustu, senin de öyle olmuştur.

Reklam


İlgili sorular

3 cevap 111 göst.
12 cevap 14 göst.
6 cevap 276 göst.
3 cevap 243 göst.
12 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde SumeyraBerat (4 puan) sordu
Reklam


...