172 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (208 puan)

Selam kızlar. Doktor kontrolüm vardı bugün, bebeğim tersmiş, eğer 39.haftaya kadar dönmezse sezeryan olacağımı söyledi doktorum. Şu an 36+3 haftalığım. Bebeğimin doğum kanalına düz bi şekilde yerleşmesi için ne yapmalıyım. Normal olsun çok istiyorum. Tabi öncelikle bebeğim sağlıklı olsun da. Aynı durumda olup normal doğum yapan var mı? 

Reklam


4 Cevap

0 oy
(1,720 puan)

Bu zamana kadar heo ters miydi benim 32 haftalik halen donmedi ters kasiklqrimda cok sanci oluyor kasiklarima tekme attikca sanci yapiyomus dr 38 e kadar bekleyecegiz dedi ama yer daraldikca donmesi zor oluyormus bi arkadasimin 38 de donmus insallah doner de  normal dogum yapariz

(208 puan)
Sürekli değişiyo canım 26. Haftadan sonra ters dönmüştü, 2 hafta önce yan dönmüştü, şimdi yine ters dönmüş. Sürekli dönüyo hissediyorum. Şu an 2900 gr. Hurma yiyorum egzersiz falan yapıyorum bol bol hareket ediyorum ama bilmiyorum bugün doktorum biraz ümidimi kırdı açıkcası. Ama yine de Allahtan ümit kesilmez inşallah normal doğum yaparız
(1,720 puan)
Doguma hazrlik kursunda bi ebe vardi donmezse reboza mi raboza mi ne teknigi varmis onu deneyelim 35 haftalikken dedi baktim internetten degisik birsey ise yarar mi blmiyorum. Bebek donmek isterse donuyo iste allah yardimcimz olsn insallah saglikla kucagimiza aliriz
(208 puan)
Tekniğin adını ilk kez duydum bende bi araştırayım olmazsa. Aynen öyle doktorum da biraz bebeğinin keyfine bağlı dedi. Sezeryandan korkmuyorum aslında ama normal doğumu çok merak ediyorum o duyguyu yaşamayı istiyorum. Hayırlısı Allahtan
(1,825 puan)
Cnm o teknik için yapınızin uygun olması lazım her gebeye yapılamıyor bildiğim kadarıyla
Reklam


0 oy
(661 puan)

28.hafta ters donmustu 33.hafta duzeldi 34 ten gun aldik bakalim yine takla atacak mi rabbim hayirli dogum nasop etsin stre olmayin huc.

0 oy
(208 puan)

Amin cümlemize inşallah. Bende dönmesini ümit ediyorum dönmezse de sağlık olsun yapacak bişey yok :)

0 oy
(1,825 puan)

Cnm benim kardeşim de tersti son anda döndü ve normal oldu

(208 puan)
Kaçıncı haftada döndü? Doktorum 39 a kadar bekleriz dedi o zamana kadar döner mi
(1,825 puan)
Kardeşim 38 de döndü ama annemin doktoru ona yapabilirsen yap dediği hareketler vardı annem yaptı ve ise yaradı http://www.do-um.com/content/yazilar/6-12-Hamilelik-Ters-Bebek-Dondurme_17.aspx  bakın burada da tavsiyeler var belki sizde de ise yarar
(208 puan)
Bende denicem canım çok teşekkür ederim inşallah işe yarar
Reklam


İlgili sorular

6 cevap 249 göst.
2 Haziran 2018 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde EbrarNisa (22 puan) sordu
4 cevap 179 göst.
30 Mayıs 2018 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde EbrarNisa (22 puan) sordu
13 cevap 409 göst.
2 cevap 166 göst.
21 Ocak Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sema61 (77 puan) sordu
Reklam


...