201 göst.
Hamilelikte Beslenme kategorisinde (130 puan)

Merhaba arkadaşlar iş yerinde çay kahve içmek istemiyorum sıcak içecek faydalı neler onerirsiniz ne icmeliyim siz ne yapıyorsunuz.

Reklam


6 Cevap

0 oy
(600 puan)

Çok açık limonlu çay icebilirsin.. Bitki çayları pek onerilmiyor. Isıtma imkanın varsa süt de icebilirsin 

Reklam


0 oy
(1,720 puan)

Balli sut ihlamur kusburnu bunlari tuketebilirsin 

(3,485 puan)
Bunu merak ediyorum ihlamur içmenin bi sakıncası var mi acaba
(1,720 puan)
Valla canim biz gebelik egitim kursuna gidiyorduk ordaki ebe hoca bize ihlamur ikram ediyordu cay kahve ikram etmiyorum gebelerime diyodu :) hem ihlamur sifali bitki bir zarari yok rezene nane caylarida var ama herkes o tadi sevmeyebilir
(3,485 puan)
Ben de içerim o zaman havalarda soğudu,  hasta olmayalim
0 oy
(1,662 puan)

Canım ben hergün 1bardak ıhlamur içmeye çalışıyorum hem hasta olmamak için hrm de faydalı

0 oy
(2,739 puan)

Ihlamur içe bilirsin içine de bal at çok iyi geliyor havalar soğudu malum herkeste grip kendimi korumak için çay yerine ıhlamur iciyorum...

0 oy
(2,663 puan)

Ben de bitki çayını çok seviyorum ama hamile olunca içmiyorum bitki çayını sadece limonlu çay içiyorum 

0 oy
(489 puan)

Limon suyu (1 ya da yarim), bal, sıcak su yapıyorum ben sıcak sıcak iyi oluyor hatta boğazın falan ağrırsa da yapabilirsin. Bir de süt tüketmeyi çok seviyorum.

(181 puan)
Sahlep sıcak çikolata bana bunlar çok cazip gelio hem sıcacıklar hemde mis gibiler :))
(489 puan)
sıcak çikolata demek.. hmmm.. Canım çekti ben yapicam. isteyen gelsin ;)
(181 puan)
Ben ben :)))
(489 puan)
bekliyorum :p
Reklam


İlgili sorular

4 cevap 252 göst.
7 cevap 161 göst.
1 cevap 84 göst.
Reklam


...