5,123 göst.
Hamilelikte Testler kategorisinde (26 puan)
yeniden gösterildi

Reglime 13 gun varken kan testi yaptırdım 2 .0 çıktı  Dr gebe olabilirsin dedi başına böyle bişey gelen oldumu

Reklam


7 Cevap

0 oy
(174 puan)

Benim 11 çıktı ilk de 3 gün sonra bida yaptık 77.8  pazartesi bida yapacaz  inş hamileyimdir.  Kimyasal gebelik falan yoktur:ermm:

(174 puan)
Adetten 1 hafta önce yaptım testi tek çizgi ama kanda artış var dün 77.8 çıktı pazartesi bidat gidecem sonuçları çok merak ediyorum  şimdi benim hamile olma ihtimalim yüksek dimi çok istiyorum gebe olmayi
Bende adetten 1 hafta önce yaptım tek çizgi çıktı sonra 4 gün kala yaptım 2 çizgi biri silik çıktı, umutlandırmak istemem ama kanda artış olduğu için büyük ihtimalle hamilesin:)
(174 puan)
İnşallah öyleyimdir çok sağolsun serin bi su serptiniz içime eğer hamileysem  dua edicem hepinize
İçinizi her zaman serin ve rahat tutun bugün olmazsa yarın olur hayırlısı olsun herşeyin, p.tesi yazarsınız buraya merak ettim :)
(174 puan)
Tabiki de yazicammm
(174 puan)
Gayet sağlıklıyımis  değerim 428 çıktı çok mutluyum
Gözünüz  aydın ben size demiştim içinizi ferah tutun diye:)
(174 puan)
Aynn ya sizce kaç haftalık ki
Tahminimce 4+2 falan olabilir ultrasona girince anlaşılır :)
(174 puan)
Ayyyy çok merak ediom bebsimi
Reklam


0 oy
(316 puan)

Benim basima geldi canm. Ben dusuk yaptikdan 20 30 gun sonra gittim sonuc ayni 2.0 cikti doktor hamile olabilirsin dedi. Ama bi daha ki gittigimde sonuc sifirdi doktorda dusuk yaptigin icin daha kanin temizlenmemis o yuzden olabilir demisti.

0 oy

Benım adetime 2 gun vardı 149 cıkmıştı

(174 puan)
Bilmiom kafam çok karışık ya
0 oy

Benim beta hcg adet gecikmesi den 15gun sonra doktora gittim 3.64 cıktı doktor kimyasal gebelik olabilir dedi gun ikisonra 24.6 oldu tekrar5gn sonra 308.4 cıktı bdoktor dış gebelik olabilr dedi degrn 1000 gecmesi lzmmş daha sonra 3235 cıktı  daha sonra keseyı  gorduler dış gebelik değil dedi ama 3 hafta geriden geliyor kalp atışına duyuldu doktor gayet aatışı iyi dedi suan11 hafta 4gunluk 

0 oy
(41 puan)

Benim reglim 4 gunu gecince kanda baktirdim negatifti.Hemde 0.0 dı..Gecikmenin 12.gunu tekrar kanda baktirdim 315 olmuştu. 14.gunu 735 oldu.O yuzden her an hersey olabilir :)

0 oy

Adetime 1 hafta kala 65.71 çıkmıştı kan yapmadan önce idrar yapmıştım idrardada çıkmıştı

+1 oy
(16 puan)

Canim benim sen gönlünu rahat tut Rabbim isteyince oyle guzel nasip ediyorki... ben adetime 1 hafta kala baktirdim 2 cikti dayanamadim ertesi gun yine baktim 15 :) ve suan 8 haftalik hamileyim dualarim seninle :)

(26 puan)
Bende bugün bi daha yaptircam  hayırlısı ins sonucu yazarım burdanRabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin
Bugün tekrar  yaptırdım 1.20 çıktı negatif  anlamadım
Adetine kac gun var canim
10 gun var sanmıyorum  yani ama Dr öyle söyleyince umitlenmistim
Evet canim artsaydi olumlu bakardik ama seninki azalmis... Rabbim gonlune gore versin.. bir dahakine yuzün guler insallah
Reklam


İlgili sorular

5 cevap 588 göst.
7 Haziran 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ceyda nur (63 puan) sordu
6 cevap 171 göst.
28 Ağustos Hamilelikte Testler kategorisinde Sssu (19 puan) sordu
2 cevap 84 göst.
3 cevap 272 göst.
3 Ocak Hamilelikte Testler kategorisinde Karadag (3 puan) sordu
2 cevap 165 göst.
25 Aralık 2018 Hamilelikte Testler kategorisinde mrveygt (4 puan) sordu
Reklam


...