183 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (500 puan)

Kiz lar hiç belirtim yok normalmi çok korkuyorum 

Gebelik haftası 7+5
Reklam


6 Cevap

0 oy
(459 puan)

Daha erken. Belirtiler başlayınca da ne zaman bitecek diye sorarsınız:)) Ayrıca her gebelik aynı olmuyor. Belirtileri çok ağır yaşayanlar da var hiç yaşamayanlar da. Endişe etmeyin 

(500 puan)
Ilk oğlumda var di bunda niye olmuyo acaba yolunda gitmeyen bir şeyler varmi diye korkuyorum cnm ya yinede saol
(459 puan)
Icini rahat tut bence. Benim 3 hafta kadar bulantim oldu bir ara da ayak ağrısı çektim çok ama şu an iyiyim çok şükür.
(500 puan)
Saol cnm allh razi olsun
Reklam


0 oy
(181 puan)

27+4 üm ben de hala yok :)

(500 puan)
Kötü birşey olmasında belirti olmasada olur ama yinede korku var
(181 puan)
Kötü bir şey yoktur manasında yazdım şu haftama kadar allaha şükür çok rahat geçti bebişimde de bir sıkıntı yok herkesin bünyesi farklı oluyor bir arkadasimda bulantidan hastaneden çıkamadı günlerce hastanede kaldı inşallah rahat gecirirsin sen de
(500 puan)
Insallh cnm saol
0 oy
(1,983 puan)

Bebeği görüp kalp atışını dinlediyseniz boşverin belirti olmasın helede mide bulantısı hiç olmasın çokkkkk kötü bişey

(500 puan)
Çok şükür cnm gordum kalp atisinida duydum
0 oy
(7,333 puan)

Ne güzel canım insallah rahat rahat bi hamilelik gecirirsin ben gibi bulantidan delirmezsin insallah :) 

(500 puan)
Saol cnm seninde hemen geçer insallh
(7,333 puan)
İnşallah canım :)
0 oy
(9,619 puan)

Normal Benimde hiç olmaid hala oyleyim sabah bazen mide bulanirdi acken

Suan agrim olmasa neden yok diyorum olsa neden oldu :) 

0 oy
(3,231 puan)

ilk gebeligimde mide bulantilarim olmustu 2 ve 3 te hic öyle birsey yasamadim  

(500 puan)
Allahım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin yeter
(3,231 puan)
aynen öyle hakkimizda hayirlisi
Reklam


İlgili sorular

4 cevap 218 göst.
28 Eylül Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yıldız Üzer (37 puan) sordu
4 cevap 195 göst.
2 cevap 140 göst.
5 cevap 157 göst.
9 Eylül Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nesommm (26 puan) sordu
Reklam


...