151 göst.
Doğum kategorisinde (379 puan)

Ikizleri kacinci haftada aliyorlar bilgisi olan varmi benim etrafimda hic ikiz dogum yapan yoktu bilmiyorum doktrda erken olur dedi 

Gebelik haftası 25
Reklam


6 Cevap

0 oy
(45 puan)

Benim doktorum dedi ki tek yumurta ikizleri 34. Haftada, çift yumurta ikizleri ise 36 ya da 37 haftada doğum yapar.

(379 puan)
Allahim bagislasin canim benim cift yumurta ikizleri gec olur ozaman
(45 puan)
Amin hepimizin bebeklerini bağışlasın inşallah. Benimde çift yumurta ikizleri. 23+1 haftalık.
(188 puan)
Bence alakası yok ondan ya
Reklam


0 oy
(302 puan)

Cnm senin durumuna bağlı benim doktur 7 aylıkken de alabiliriz duruma bağlı benim kaynanamin ki zamanında olmuşlar 

(379 puan)
Bir ayi gecti gitmeyeli doktora  cok sukur bir sikintim yoktu canim insallh son gunune kadar beklerler bu gittigimde soracam daha bir haftam var merak ettim
0 oy
(695 puan)

Benm arkadasimin ikizleri cift yumurta ikizleri 37.haftada sezeryan oldu  yani bildigim kadariyla anne ve bebegin saglik durumuna gore degisiyor cnm bi sorun olmazsa en gec 38 haftalikken aliyorlar sezeryana

(379 puan)
Demekki 40 beklemiyorlar normal dogum gibi
(695 puan)
Yani normal dogum olmucaksan beklemiyorlar o kadar  ama zaten simdi kimse ikizleri kolay kolay normla doguma sokmuyorlar riske atmiyorlar cnm
(379 puan)
Evet canim ya ben ikitana dogum yaptim bu 3 cuolacak allahim izin verirse bende dedim doktor bir ay once riske atmayiz sezeryan olur demisti
(695 puan)
Hayirlisi o zman cnm rabbim yardimcin olsun insallah kazasiz belasiz dogurursun bebislerini :)♡♡
0 oy
(72 puan)

Canım bende 25 haftalık ikiz hamileyim. Doktorum bugün dedi. 36 veya 37 de olur doğum dedi. Yaklaşık 2 buçuk ayın kaldı dedi.

(379 puan)
Bende tam 25 haftaligim doktorada gitmeyince merak ettim canim benimde ozaman iki bucuk ayim var bu gittigimde herseyi konusurum ben normal dogum istiyorum aslinda doktor riske atmayalim diyor
(72 puan)
Bende normal isterim ama hayirlisi biraz düşük bi ihtimal normal olması.  Yinede olabilir tabii. Sağlıkla gelsinler ınsalllah
(215 puan)
Komsum 39 haftada tek yumurta ikizlerine normal dogumla dunyaya getirdi.2 hastaneyle görüstü ve ikiside sezaryan önerdi. 3 hastaneye gitti  onlar normal olacagini dediler ve oldu şükür  simdi 7 aylik oldular.benimde tek yumurta ikizleri insallah sag salim bende sizde normal dogum yapariz
(379 puan)
Insallh canimya cok fazla riske atmak istememde
0 oy
(281 puan)

Bu soruyu bnde sormustum bnde cok merak ediyorm valla cokda korkuyorum sezryandanda bilmiyorm sezeryanmi olur orasinida  cnm bnmde 3 hamileligm cif yumurta ikizlerim olack insallh  18haftaligz bklm hayirlisi Rabbimden

(379 puan)
Aynen canim sagliklica kucagimiza alalim hepimiz insallh bakalim ben doktora haftaya gittigimde herseyi soracam ne derse artik
0 oy
(427 puan)

36 yada 37.haftaydi eltiminkini aldılar daha fazla duramaz riske atamayız dediler baya agrilari oluyodu zaten son zamanlarda bide bebeklerin 2kilo nun üstünde olmasını beklemislerdi 

(379 puan)
Kac kilo dogdularki canim
(427 puan)
Biri kız biri oglan kız olan 2.400 diğeri 2.kilo100 sanırım 15 günlük oldular erkek olan 2.400e ulaşmış bile çabuk buyuyolar maşallah annesinin işi zor tabi hiç memeden inmiyolar :))
(379 puan)
Yaaa masallh subhanallh cok iyi hizli buyuyorlar. Bende bi alaydim kucagima hic umudum yok benim kiler kucuk dogarlar karnimda cok kucuk normal kizimi 2 900 grm dogurdum
(427 puan)
Yok canim.şimdiden öyle düşünme iyi besleyici şeyler ye 2kilo olsunlar yeter çabuk büyürler inşallah hem onunda ilkin bitane kızı var oda aynı seninki gibi 2900 dogmustu sartlandirma kendini ikizler zateb çok kilolu olmuyo ya kiloları aynı yada biri diğerinden zayıf oluyo ama dediğim gibi 2kilo olsa yeter küveze girmesinler de kilo önemli değil Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin canım bu arada bez stoğu yap 15gun de 2 paket bez btmiş  bile :)
(379 puan)
Iyi bakiyorum canim saglikli olsunlarda onemli olsn o bezide dusunuyorumda sitok yapsam ya pisik yapip yaramassa bebeklere diye vaz geciyorum dogrumu bilmiyorum ama kaymakamlik destek cikiyomus ikiz bebesi olana sizinkiler bas vurdumu
(427 puan)
Biyerlere başvurdular ama tam olarak neresi bilmiyorum canım valla zor Allah yardımcınız olsun
(379 puan)
Aminn saol canim iyi geceler
Reklam


İlgili bir soru bulunamadı

Reklam


...