217 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (53 puan)

Nasıl gidiyor geçti mi bulantılar cinsiyet ne zaman belli olacak acaba sizde de var mı heyecan

Gebelik haftası 11+1
Reklam


7 Cevap

0 oy
(900 puan)
seçti
 
En İyi Cevap

Ben 10+3 doktora sordum bgun 18.haftada netlesir dedi :-)

Reklam


0 oy
(290 puan)

Riskli bi gebeligim var ama bunada sukur bebeklerim iyi olsunda herseye raziyim ayin 4 randevum var bakalim o zaman gosterirlerse belli olabilirmis ama en net 16 haftadan sonra diyorlar canim sabirsizlik coook zorr :)

Saglikla kucaklarimiza alalim insallah gerisi kolay 11+3 

(53 puan)
Amin inşallah. Benim de 8 inde randevum. Devlet hastanesine gidiyorum henüz test yapmadı kan tahlili istemedi bunda mi isteyecek acaba
(290 puan)
Nasil hamile oldugundan beri hic test yapmadı mı
(53 puan)
Evet ilk test hcg istemişti oda var mı yok mu diye yani ondan sonra 3 kez gittim tahlil istemedi
(290 puan)
Benim bildigim yapilmasi gereken 7 8 tane test var saglik ocagida torc diye bi test istiyo fln bu gittiginde bir sor istersen hatta sey de baskasindan duydum degilde saglik ocagindaki doktorum testlerimi sordu fln die soyle bsy diyemesin baskasindan duydum deyince kizabiliyolar cunku benim kac oldu kan verdigim anne karnindaki mikroba bile bakiyolar yani
(53 puan)
Allah Allah tamm sorarım bana da garip geliyo zaten
(290 puan)
Tamam canim allah saglikla kucagina almayi nasip etsin
(53 puan)
Amin canim hepimizinkini
0 oy
(2,629 puan)

Sivilceler bastiiiiiii

(53 puan)
Adet dönemin yakinsa vücut yapıyomuş canım
(900 puan)
Gül suyu sür
0 oy
(471 puan)

İyi geçiyor şükür canım doktorum cinsiyetine muhtemelen erkek dedi hayırlısı olur inşallah :)

(53 puan)
Inşallah canım Allah gönlümüze göre versin
0 oy
(262 puan)

Ah ah o haftalarim geldi aklima☺ surekli bulanti kusma kilo laybi su bile icemiyordum agliyordum bazen 14 te kusmalarim gun icinde 3 ten 2 ye dustu 16 dan sornada baya azaldi cok sukur insan gic gecemeyecek zannediyor ama geciyor

(53 puan)
Geçer inşallah hafifledi ama yine de iştahlı canim isteyerek yiyemiyorum bir şey. Midem bulanmasın diye ekmek yiyorum oda kilo aldırdı bıraktım
(262 puan)
Aminn tez vakitte gecer insallah bulantim azalinca bende cok hizli bir sekilde kilo almaya basladim. Şu aserme olayini yasayamadim kusmaktan en cok ona uzuluyorum
0 oy
(764 puan)

11+4 ikinci gebeliğin nasipse bende çok merak ediyorum isimleri bile düşündük Rabbim sağlıkla hayırlısıyla kucagımıza almayı nasip etsin inşallah:) 

(764 puan)
yeniden gösterildi
Bu arada hamilelikten sanırım kirpiklerim çok uzadı:):):)
(53 puan)
Inşallah canım amin.
0 oy
(487 puan)

Bende 11+2 ama hala canim bişey cekmiyor sicak yemek hiç yiyemiyorum;((kuvvet kalmadi resmen bende ama bunada şukur geçer hayirlisiyla

(53 puan)
Geçer geçer inşallah. Sen nasıl hamilesin diyo eşim şunu alayım mı yok bunu yapalım mi yok. 2 hafta sonra hamileliğin balayına geçeriz inşallah
Reklam


İlgili sorular

1 cevap 221 göst.
4 cevap 138 göst.
9 cevap 253 göst.
6 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gizemm44 (205 puan) sordu
6 cevap 365 göst.
11 Haziran 2018 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Mahpal (487 puan) sordu
Reklam


...