192 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (635 puan)

Merhaba kizlar.ben 23 haftalik hamileyim ve idrara cok cikiyorum biktim artik.benim gibi olan varmi

Reklam


10 Cevap

0 oy
(472 puan)

Ben de  canim su icer içmez  lavabodayim 

Reklam


0 oy
(4,770 puan)

Ben 25+4um su ictikce bende cikiyorum bebişte baski yapiyo tbi :)

0 oy
(1,081 puan)

Olmaz mı. Dışarı çıkmaya korkuyorum. Dakika başı geliyo :)

(635 puan)
Evet canim ya 5 dakikada bir.artik lavobada yaticam(:
(1,081 puan)
Gece de uyutmuyo bi tuvalet bi açlık. Ama inan tuvalete gitmek gidememekten iyi. Böbrek rahatsızlığı olunca değerini anlıyo insan :)
0 oy
(535 puan)

Canım 37 haftaligim 20li haftalardakinin 3 katı daha fazla idrara çıkıyorum şuan şükret son zamanlar.daha kötü wc de uyuyorum geceleri cikamiyorum artık wcden

0 oy

Olmaz olurmuuu 19 haftaligim başladık bile.. yetmiyor daha bide hapşurunca idrar kaçırıyorum çamaşır değişmek ten usandım :/

0 oy
(507 puan)

bende oleym CNm 24oldm hala da oleym bnmde çoğaldı geceden sabah kdr 10defa klktgm oluor

0 oy
(385 puan)

Daha 5 haftaligim ama 10 dakkada bir kesin cikiyorum simdiden usandim

0 oy
(834 puan)

Maalesef ben hele de namaz kiliyorsan bas edilmez bi hal alıyor

0 oy
(79 puan)

Cok sukur oyle bi sıkıntım yok benim.öbür hamileligim de oyleydi sonlarda bile sabaha kadar uyurdum.bunda da 33 haftaligim daha sıkıntı yasamadim 

0 oy
(208 puan)

3. Aydan sonra idrara sık çıkma olayı son günlere kadar hiç azalmaksızın devam ediyo canım ben 37 haftalığım gece bile 4 5 defa gidiyorum üstelik tam bitti diyorum bidaha geliyo :) 

Reklam


İlgili sorular

6 cevap 200 göst.
30 Eylül Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Prenseslerim_ (175 puan) sordu
3 cevap 129 göst.
18 Temmuz Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Semra kyvn (36 puan) sordu
2 cevap 162 göst.
5 cevap 156 göst.
26 Nisan Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hanife2841 (86 puan) sordu
Reklam


...