403 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (74 puan)

Kizlar bu kac gundur buyuk abdestim simsiyah geliyor ve sivi seklinde korkmaya basladim hic boyle olmazdi sizce neden boyle oldu dr arayip soylemeli miyim ?

Gebelik haftası 31
Reklam


7 Cevap

0 oy

Kan ilacı kullanıyor musunuz

Ya da demir?
(74 puan)
Dr kan ilaci ve vitamin vermisti cnm kullanıyorum
(102 puan)
Kan ilacından oluyor korkma yani
(74 puan)
Niye cnm kan ilaci boyle yapiyor ki
(102 puan)
Cnm bende kullandığım zaman öyle oluyor ilacın renginden oluyor
Reklam


0 oy
(484 puan)

Kullandigin kan demir ilacının yan etkisi canım bende de var bende ilk baş korktum sonra reçeteyi okudum internetten baktım ilaclardanmis

0 oy
(582 puan)

Kan ilacı kullanıyorsan ondan kaynaklanıyordur bende de oluyo

0 oy
(528 puan)

kan ilaci yapar cok normal..yan etkilerini okuyun goruceksiniz

(74 puan)
Tsk ederim kizlar
0 oy
(1,142 puan)

Canim kan ve demir ilacı büyük abdesti siyahaboyuyor. Bnimkide öyle o ilaçların zararsız bir yan etkisiymiş korkmana lüzum yok yani

(74 puan)
Tsekur ederim cnm
0 oy
(455 puan)

Benimde öyle simsiyah canım kullanılan ilaçlardan olurmuş öyle dediler bana ama bilmiyorum doktoruma sormadım bunu 

(74 puan)
Tsekkur ederim cnm cok saol
0 oy
(3,485 puan)

Benim de simsiyah canım,ilaçlardan

(74 puan)
Seninde sıvı seklinde geliyor mu cnm
(3,485 puan)
Yok canım ben genelde kabızlık çekiyorum, daha zor :( lifli tukettigindendir belki her zaman yediğin şeyleri bi gozden geçir istersen belki onlar yapiyodur.
(74 puan)
Tmm cnm bn bi goz gezdireyim o zmn tsk ederim
Reklam


İlgili sorular

Reklam


...