820 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (74 puan)

Kizlar 31 hafta gebeyim sizce bu ay her ay mi gideyim dr yoksa 15 gunde bir mi ?

Reklam


10 Cevap

0 oy

2 haftaya bir bence:)

Reklam


0 oy
(878 puan)

Ben doktorun cagirmasina gore gidiyorum cnm. Genelde iki haftada bir cagiriyo

(74 puan)
Himm bnde oyle mi yapayim diyosunuz vnm bnada dedi 15 gunde bir gelcn artik kararsiz kldim cnku sikayetim yok
(878 puan)
Sen doktor ne derse onu yap cnm. Mesela ben gecen hafta ikili test yaptirdim onumuzdeki hafta hem sonucunu alicam. Hem yine kontrol olucam insallah.
(74 puan)
Tm cnm tsekkurler.
(997 puan)
sikayetine gore gitmiyorsun doğum yaklastigi icin bebegi ve seni gozetim altında tutuyor suyun azalmismi normal mi bebek dönmüş mu donmemis mi diye
0 oy
(1,466 puan)

Bunu sana doktorun soyle1r canım ama daha biraz var ayda bir hitmen yeterli olur zaten bir sorun görürse doktorun cagirir

(74 puan)
Bnde oyle dusunuyorum cnm bide saglik ocaginada gidiyorum her dakkika hast gitmek istemiyorum
(1,466 puan)
Aynen öyle canım rahat olmak gerekiyor.. Bende 13. Haftamda gittim 2bucuk ay sonra gel dedi fiziksel özrü varmı ona bakayım dedim gerekmedikce çağırmıyor ki özel doktor gerek olmassa bile çağırmak işine gelir ama gerek duyduğunda çağırıyor tek
(74 puan)
Cnm iste bir kac gun once gittim cok iyi gidiyor gebeligin ddi snra dedi artik 15 gunde bir gel bnde ddm gebeligim iyi gidiyorsa niye 15 gunde bir geleyim ki ddm ozel has oldugu icin parsindan mi dr cagiriyor diye dusundum
(1,466 puan)
Canım özel hastanelerde şöyle birşey var gittiğin günden 15 gün ici nde gidiyorsan ücret almıyorlar bir gittiğin kontrol bir gittiğin muayne sayılıyor o yüzden 15te bir çağırmış olabilir canım bi danışırsın ben öyle biliyorum benim doktorum da  da o şekilde oluyor 15gun ici nde tekrar gittiğinde ücret odemiyorsun
(458 puan)
Bende 31 haftalık ken devlette gittim oda 15gunde bir gelcen dedi  doğuma yakın diye kontrol altında tutuyorlar . Emin değilim ama 36 itibaren her hafta çağırıyor lar . Yani bence gidin bı sıkıntı niz olmaması çok güzel ama ya olursa Allah korusun
Banada 1 ayda gel dedi anlamadim
0 oy
(76 puan)

Bunun en doğru cvp doktorun versin sonuçta burda hepimiz aynı durumdayız yanlış yonlendirmemeliyiz

0 oy
(48 puan)

15 gunde bir git. Artik 34 ten sonra nst baslayacaklar ve daha sık gideceksin

0 oy
(284 puan)

Bende 32 +2 haftaligiz canim 3 haftaya bir gitmeye basliyorum bi skinti yok suan icin

0 oy
(997 puan)

doktorun soylemiyor mu canım ben ayda bir gidiyordum 15 gun sonra gel dedi sonuncusundada artik haftada bir gel dedi

0 oy
(251 puan)

Canim ayniyiz seninle ben 29 da gittim birde 34ken giderim bi sorunun yoksa 1.5 aydan bile git derim

0 oy
(201 puan)

Cn ben 15 gunde bir gidiyorum 1 ozele gidiyorum bide devlete gidiyorum olurfa aniden bursey olursa doktor olmaz otekıne giderim dıe 

0 oy
(243 puan)

Benim doktorum 36. Haftaya kadar 1 ayda cagirdi sonradan iki hafta sonra gel dedi carsamba gidicem cumarteside zaten dogumum var :)

Reklam


İlgili sorular

Reklam


...