498 göst.
Hamile Kalamama kategorisinde (827 puan)

Rahim filmi cektrdiniz mi acaba ben hamile kalmak istiyorum yedi aydır korunmadugim halde kalamadım tahlillerim temiz çıktı alt muayene de mantar enfeksiyon u var dedi doktor fitil kullanıyorum da rahim filmi ne zmn cekilmelidir 

Reklam


19 Cevap

0 oy
(3,989 puan)

Ben cekindim canm tekrarlayan düşüklerim vardı adetim bittikten 2 3 gün sonraya gün vermişlerdi

(827 puan)
Nasıl peki alt muayene den farkı ne
(3,989 puan)
Fark cok canm Altan ilaçlı su veriyorlar acısı oluyor ama anlık
Reklam


0 oy
(157 puan)

Ben cektirmistim ama cektirmeden esin mutlaka tahlil yaptirsin 

(1,011 puan)
Tahlil ne icin gerekli ? Bende doğum sonrası cektirecegim
(157 puan)
Hamileysen rahim flmi niye cekiliyorsunki tupler kapalimi diye cekilir hamile kalabilmek icin eşinde spermle ilgili bi skinti varsa boşuna cektimis olma diye demiştim
(1,011 puan)
Rahim kanseri riski var o yuzden istemişti doktor ama gebe kalınca çektirmesi doğumdan sonra bakmam lazım dedi benim de bir bilgim yok
(157 puan)
Smear testi ile ona bakiyolar diye biliyorum ben
0 oy
(69 puan)

Ben cektirdim rahim filmi tum tahlillerim ve muayenelerim iyi cikmisti ve yine de bebek olmadıgindan doktorum onu istemisti. 

(827 puan)
Bnm de tahliller temiz çıktı ama alt muayene de mantar var dedi fitil kullanıyorum rahim filmi de nasıl merak ediyorum
(69 puan)
Ben rahim filmini özelde anestezi alarak cektirdim. Cektiren cok tanıdığım biraz gözümü korkutmustu. Ama iyi alet ve doktorlarla cok zor olmuyormus. Tek tüpüm kapali çikti ve açilmadı. Doktor yinede hamile kalabilirsin dedi. Çok şükür hamile kaldım. Darısı size olsun insallah.
(827 puan)
Tebrik ederim Allah anali babalı büyütsün cnm bnde fitil kullanıyorum mantarm varmış tahliller temiz çıktı inslaalh rahim filminede gerek klmaz da hamile kalırım bakalım hakkmzda hayırlısı olsn
(69 puan)
Amin canim inşallah ben 3 sene bekledim nasip oldu sonunda simdi gun sayiyoruz. Tum isteyenlere nasip olsun insallah.
0 oy
(776 puan)

Ben cekildim narkoz almadan o demir aleti takıyorlar ince uzun kataterle ilaç veriyolar kısa sürdü benim o an hiç bişey hissetmedim ilaç verdikten sonra agrım oldu ama dayanilmaz bişey deil tüpler açık çıkmıştı kapalı olanlarda ağrı oluyomuş galiba 

(827 puan)
Cnm ben alt muayene de bile cnm yandı doktor bana sen nasil dogum yapican bu kadr narin olma dedi inşallah gerekmeden hamile kalırım da son çare rahim filmi cektririm yedi aylık evliyim daha bide mantar için fitil kullanıyorum o bitsin bakalım nolcak
(776 puan)
Daha çok erken degilmi yaa eşinde yaptırdın test enson film cekil ona dayanamiosan muayeneden zor tabiki drlar çok bilio bizimde hassas yerimiz orası napalim
0 oy
(611 puan)

Rahim filmi acı veriyormuş özellikle anestesiz yapılanlarda devlet öyle yapıyormuş durumun varsa özelde yaptır anestezili

(827 puan)
Bir kaç ay daha bekleyim diyorum aslında yedi aylık evliyim enfeksiyon faln çıkmadı mantar için fitil kullanıyorum o bitsin bakalm nolcak
(611 puan)
Anca olur canım 1 sene içinde olması beklenirmiş gebeligin  mantardan kurtulunca tutar belki hiç belli olmaz
(827 puan)
Belkide cnm şimdiye kdr da mantar dan dolayı olmadi bilemem de inşallah geçer de bir an önce olur dün basladim 7tane fitil verdi doktr Allahm ugrastrmasin hickimseyi
(611 puan)
Allah yaşatmasın kimseye isteyen herkese versin
(827 puan)
Aminnn inşallah
(261 puan)
Canim benim 9 ay olmadi rahim filmim temiz cikti esimde sorun yokmus. Yani Allah 9 ay sonra verdi. O yuzden uzme hic kendini belki hic bir problem yoktur. Rabbim evladina kavustursun insallah
0 oy
(242 puan)

Bende cektirdim anestezi felan almadim ozel bir klinikte 5 dk bile sürmüyor bende agri olmamıştı adet bitttikten 10 gun icerseinde cektirmen gerek tabi bunun yaninda eşin de sprem testi versin herhangi bir sknti yoksa o teste de bakılmalı 

(827 puan)
Sperm test ı kolay cnm bende mantar için fitil kullanıyorum o bitsin inşallah rahim filminede gerek kalmaz
(242 puan)
İnşallah Rabbim hayırlı zamanda nasip etsin canim
0 oy
(13 puan)

Bende çekilmiştim tüpler açık mı kapalo mı diye bakıldı ama ben acı fln hissetmedim çünkü anestezi uyguladılar 10 dk bişey sürüyor ama çok ağrılı bişey oluyormuş tavsiyem anestezi sor yapılıyorsa o şekilde yaptır sonradan da ağrı oluyor tabi kasıklarda yedek kıyafet falanda almanı tavsiye ederim 

(827 puan)
Insallah gerek kalmaz cnm alt muayene de bile cnm yandı o kdr tatli canli deglm ama böyle şeyler e karşı hassas oluyorum bi anda mantarm varmis fitil kullanıyorum fitil bitince de adetim baslicak tahlillere göre gebelik yok ama belki olur daha bir hafta var adetime Allah kimseyi ugrastirmasin çok zor
0 oy
(178 puan)

Ben 2 yil once fln çektirdim anestezisiz sekilde bi tüpüm kapaliydi cok feci ağrı yaşadım imkaniniz varsa özelde anestezili sekilde çektirin

0 oy
(8 puan)

Bn çektirdim gayet ağrısız sancısı geçti 

0 oy
(261 puan)

Canim rahim filmi tuplerin tikali olup olmadığını ogrenmek icin cekiliyor. Bazilari anestezi alarak cektiriyor istege bagli bildigim kadariyla. Ufak operasyon gibi dusun. Benimkini ameliyathanede yapmislardi anestezi almadim. Rahime siringa ve ince ucun tup sayesinde bir sivi gonderiliyor ve doktor ekrandan o sıvının yumurtaya ulasip ulasmadigina bakiyor. Yani tupler tikaliysa eger sivi ulasamadigi icin oradan anlasiliyor. Acili bir islem ama dayanilmayacak gibi degil. Yaklaşık 5-10 dk sürüyor. Ben anestezi almani tavsiye etmem 10 dakika disini sikarsin dedigim gibi dayanilmayacak bir sey değil. Bebek düşünüyorsanız ve olmuyorsa kesinlikle tavsiye ederim mutlaka cektir. Bazilarinda ufak tıkanıklık varsa o siviyla aciliyormus. Acilmasa bile doktor ona gore tedaviye yonlendirir sizi. Tez zamanda bebegine kavusursun insallah..

(261 puan)
Yanina ped de al canim aklima simdi geldi cekildikten sonra hafif bir kanama oluyor bende olmuştu
(827 puan)
Amin inşallah canım hemen düşünmüyorum ama son çare filme giricem olmazsa fitilm bitsn bi mantr sperm ı öldürüyormus belki o engel oldu gebelige bir ay daha denicem ilactan sonra olmazsa filme giricem inşallah gerekmez
0 oy
(665 puan)

Mantarin gebeligi etkileyecegini sanmiyorum benimde yillarca olmadi 5yil boyunca ve sadece kafama takmaktan ileri geldi o durum.. Esin doktora gitmeli sperm testi yapilmali daha snra rahim filmi cekilmeli prosedur boyledir normalde ben asilama da oldum tutmadi fakat Rabbim kendi nasip etti bebegimi kendi istedigi zamanda :)) Insallah seninde olacaktir ama yeterki stres yapma

(827 puan)
Çok dusnmekte etkili tabi cnm filmi hemn düşünmüyorum inşallah gerekte kalmaz fitiljm bitsin bir iki ay daha denicem bakalım hayırlısı olsun inşallah vardır zamanı belkide
0 oy
(1,488 puan)

Ben 2 kez çektirdim. Rahim filmi adet olduktan bir hafta içerisinde çekiliyor. İlk Çektirdiğim anestesisizdi. Ve biraz canım açısı dayanamadigim  için yarim.kaldı. ikinci rahim filmini anestezili yaptırdım şükür çekildi bazı sorunları da öğrendik tabi. Eğer imkânınız varsa anestezili iyidir. Geçmiş olsun

(1,488 puan)
He bu arada esin de spermiyogram yaptirsin doktoe soyler gerci. önce zaten tedaviye ilk kadından neden başlanır anlamam:(
(827 puan)
Insallah gerekmez ama yorumlardab sonra kesinlikle anestezili cektirirm tahliller temiz çıktı da mantr vrmis fitil kullanıyorum o bitince bir ay daha denicem belki ondan olmuyodu bilmiyorum Allah kimseyi ugrastrmasn üç gün tahlil içim gittim geldim hastaneye o kdr çok kadın var ki çeşitli sorunu olan git gide normal gebelik zorlasiyor gerçekten bi an korktum
(1,488 puan)
Korkmayın ben de çok test yaptırdım bu süreç zor oluyor ama kafanızı rahat tutmaya bakin.
0 oy
(74 puan)

Ben de benzer durumdaydim rahim filmi cekildikten sonraki ay hamile kaldim. İnternette arastirirken okumustum hatta kendi doktorum da belirtmisti ki ; tuplerde tikaniklik varsa rahim sirasinda verdikleri sivi sayesinde tupler acilabiliy ve takibinde hamilelik gerceklesebiliyormus. Nitekim benim de oyle oldu ve filmden bir sonraki ay hamile kaldim:) 

rahim filminden korkmana gerek yok. İnternetten arastirdikca korkularin artacak ama inan bana oyle acili bir durum yok. Siddetli ve kisa sureli 1dklik adet sancisina benzer bir baski hissediyorsun hepsi bu. Sonrasinda yasayacagin guzel sonuc iciin buna deger inan bana :) simdiden gecmis olsun

(827 puan)
Sagol cnm inşallah gerek kalmaz tabi de son çare filme gidicem mantr enfeksiyon u için fitil kullanıyorum o bitince bir ay daha denicem belki o yüzden olmuyordu
0 oy
(329 puan)

Valla ben cektirmedim ama kuzenimle bulundum özel bir klinikte anestezi almdan çekildi ve acısı  oda anlık dedi ve sabırlı davrandı ki onun canı çok tatlıdır insallah sizde iyi gelir geçmiş olsun canım 

(827 puan)
Teşekkür ederim cnm mantar için fitil kullanıyorum bitince bir ay daha deneycm belki o yüzden olmadi
0 oy
(118 puan)

Bende cekindim.cok korkuyodum bende arastiriyordum nasil bisey diye inanilmaz derecede korkuyordum.bi dfa cektiremedim korkudan ciktim ikincisinde cektirdim aynen anlik bi sancisi var ve gercekten adet sancisi ondan daha aqir bence.benimde rahim aqzi kapaliydi ilac qecmedi tuplere ilac verdi kullandim iki qun sonra tekrar qittim cekti tupler felan acikti.hersey iidi.diqer ay hamile kaldim suan 28 haftaliqiz.benim bir bucuk yil olmuyodu hic korunmadqim halde.

(67 puan)
Doğum yapıyım da sonrasında eşli tedavi yapılması gerekiyormuş ağızdan ilaç alıyormuşsun eşin ve sen doktora gitcem kökten çözücem artık yıldım bende bu sorundan.
(827 puan)
O kremden benm var kasıntı için ilk evlendiğim sira çok kasintim vardı belki de o zmndan beri var mantar yedi aylık evliyim yedi günlük fitil verdi ikisini kullandım bitince de adetim baslicak tahlillerde gebelik çıkmadı belki erken diye ama hayırlısı olsun inşallah bir iki ay daha denicem belki fitilden sonra kalırım olmazsa rahim filmi düşünüyorum inşallah gerekmez tabi
(67 puan)
İnş. Gerekmez cnm ben çok yıprandım. Bebeğim olmadı diye bir kere aşılama yaptırdım iki kere tüp bebek yaptırdım hiç bibirinde hamile kalamadım. Son bir umut dedim bi doktor önerdiler tıp fakültesinde tedaviye başlıcaz rahim filmi çektirdim orada sonra hamile kalmışım Rabbim büyük vakti saati vardır belki. Üzülme kafana takmamaya çalış.
(827 puan)
Oyledir belkide cnm vardır zamni her nasip vaktine esirmis olsun da beklemek Bisey değil ama insan korkuyor olmayacak mi diye Allah kimseyi ugrastirmasin
(67 puan)
Evet korkuyor hiç olmıycak galiba diyosun umutsuzluğa düşüyorsun. Dışarıda bebek gördünmü için gidiyor hepsini yaşadım. Sen benim kadar beklemezsin inş. Hayırlısıyla tez zamanda al bebeğini kucağına. Sabret kuzum dua et.
(827 puan)
Öyle yapmaya çalışıyorum cnm çevremde benden sonra evlenip hamile kalanlar var ben dusunmesem bile baskalari hep sorar gibi gözümün içine bakio eltm hamile ikinciyr ultrason filmne kdr çekip gonderiyo kendimi stresten uzaklastirsam da gözümü kulağımı kapatamiyorum çok dusunsesz insanalr var belki de bilincli yapiyolar Allah isteyen herkese en kısa sürede nasip etsin
(67 puan)
Çok düşüncesiz insanlar var yaa benim de kayınvalidem sorardı her aradığında artık eşim demiş ikide bir sorup durma ayşe üzülüyor diye bu sefer de zoruna gitmiş hiç aramaz oldu :) yapcak bi şey yok cnm insanları değiştiremezsin eşşekden düşenin halini eşşekten düşen anlar onlar bilmezler allha da bildirmesin zor.
(827 puan)
Evet cnm ama umusrsamiyorum artık kim naparsa ne derse desin soranlara düşünmüyoruz daha yedi aylık evliyiz diyip geciyorum inşallah bi sorun yoktur fitilden sonra hamile kalırım insllah hakkmzda hyirlisi olsun
(67 puan)
Benden sana abla tavsiyesi biliyorum zor zamanlar geçiriyorsun kimseyi kafana takma ama benim çocuğum olmuyor diye de asla vaz geçme ne gerekiyorsa yaptır eşin de yaptırsın testini hemen tüp bebek yaptırma önce bi sorunu öğren vaz geçme . rabbim hakkında hayırlısı versin.
(827 puan)
Amin çok sagolun daha bir yıl bile olmadı zaten bende cok umutsuzluga kapılmak istemiyorum şu fitil bi bitsin ondan sonra yine bir iki ay denerim vardır zmani Allah bilir
0 oy
(9,633 puan)

Esim test yaptırdı bende hormonlar baktirmama ragmen hersey iyiydi ama gecikme vardi bendr rahin flim cektirdim subatta mayis basinda hamile kalmisom rabbim.snaa da nasip etsin bence de cektir kanallarin acilir ve 40 gin yada 3 au rabbim nasip eder inslln

(827 puan)
Amin inşallah fitilm bitsin belki mantar engel oluyordur yine kalamazsam film isticem bnde inşallah olur kısa sürede
0 oy
(299 puan)

Cnm ben hiç bir sorun olmadığı halde 2 yıl hamile kalamadim her türlü muayene oldum rahim filmi de çekildim tüpler açık çıkmıştı ama yine hamile kalamadim sonra tam akışına bıraktım hiç beklemediğim ay hamile kaldım kısmet yani bence acele etme film için Rabbim en hayırlı zamanda nasip etsin dua et bolca film cektirmeden de korkma hiç bir ağrı sizi olmuyor 

(827 puan)
Bende şuan için düşünmüyorum mantar için fitil kullanıyorum o bitince hamile kalırım belki spermleri oldruyormus belki yedi aydır bu yüzden kalamadım Allah kimseyi uğraştrmasn
0 oy
(2,865 puan)

Rahim filmi ben çekildim. Kuzum nerede yaşıyorsun bilmiyorum ama ben izmirde tepecik hast infertliite bölümünde yaptırdım.  Orada ztn gittiğin zmn sırasıyla başlıyorlar ne gerekiyorsa yapmaya. Tahlil ultrason ve ardından rahim filmi istediler çok korkuttular beni zor diye ama hiç acı hissetmedim şükür. Hatta bir çok problem rahim filminde kullanilan içime enjekte edilen ilaçla geçiyormuş rabbim yardımcın olsun mutlaka yaptır.  Tez zamanda bebişin kucağına almayı nasip etsin rabbim. (Ozellerde ve sıradan kadın dogumcularda vakit kaybetme derim)

(827 puan)
Istnbulda yaşıyorum cnm tahliller temiz çıktı da mantar varmış alt muayene de bir hafta kullncagm fitil yazdı ikisini kullandım belki bu yüzden olmadı şimdiye kdr fitil bitince adetm baslicak yedi aylık da evliyim ne erken ne geç kalmam için ama hayırlısı zamanı vardır bir iki ay daha beklym mantar geçerse kalirm belki olmazsa film cektircem
0 oy
(239 puan)

Bende cektitmistim 1 buçuk yıllık kotunmasiz iliskiden somra olmuyordu rahim filmi istedi doktorum adetten sonra adetten sonra rahim filmine girdim o sırada hamileymişim bilmiyorduk doktorda farketmemişti 5 haftalıkkrn öğrendik yani diger adetimde gevikme olunca bebeğimi 8 haftalikken kaybettim ama rahim gilmine girmeden dikkt et canm bize test yapma önerilmedi mesela 

     Rahim filmi sırasında bi ilaçli su veriliyit verildigi an çatlayacak gibi oluyirsun ama anindada geçiyor ama anestezi altinda yaptranlar varmış onu öneririm sancısı oluyir yani geçmiş olsun Rabbim tez zamanda hayırlısıyla nasip etsin

(827 puan)
Geçmiş olsn cnm mantarm gecsin blki kalırım belki o engeldir yine olmazsa son çare film isterim
Reklam


İlgili sorular

2 cevap 340 göst.
0 cevap 62 göst.
19 Eylül Hamile Kalamama kategorisinde Büşrabsmc (157 puan) sordu
19 cevap 516 göst.
9 Ekim Hamile Kalamama kategorisinde Ulner (111 puan) sordu
11 cevap 226 göst.
6 Ekim Hamile Kalamama kategorisinde Dilooşşşş (21 puan) sordu
6 cevap 184 göst.
4 Ekim Hamile Kalamama kategorisinde Akarsu (105 puan) sordu
Reklam


...