166 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,523 puan)

Ya kayinvalidemin ablasi 2 ayda bir duali yemek yapiyo. Canı sıkıldıkca su gun yemek var diyip davet ediyo. Biz merkezdeyiz o ilçede. Yarim saat 45 dk lik mesafede. 2 ay onceki yemege gitmistim. Ben 39 haftalik sayilirim ve doktor bugunlerde gelebilir bebek asagiya baski yapiyo dedi. Kayinvalidem bunuda biliyo. 

Simdi size sorum su yarim saat 45 dklik mesafedeki yola 38+4te cikip o yemege katilir misiniz? Bide sadece bayanlara esimde yanimda olmicak bi sanci vs durumunda.

Kayinvalidem hayir deme sansi birakmadi cunku sormadi bana gidiyoruz havasında. Beni aradi aksama hazir ol dus falan alcaksan geçe kalmasin gibisinden konustu yani. Ben gitmek istemiyorum bilmiyorum zaten yavrum icin heyecanliyim orda sancim gelirse yarim saat arabada sanci cekmektense evde cekmek isterim. Evet geziyorum tozuyorum ama eve donusum 5-10 dkyi hulabilcek yerlere gidiyorum yuruyus yapmis oluyorum. Bu mesafe cok icime sinmiyo.

Siz olsaniz napardiniz?

Gebelik haftası 38+4
Reklam


6 Cevap

0 oy
(879 puan)

Ben gitmem cnm sende gitme. Bebeginden senden onemli degil. Ben  doktoruma 31 haftalik yolculuk sordugumda ilcelere gondermeyi tavsiye etmiyoruz demisti. Buyuk sehir icinde bi sıkıntı oldugunda hastaneler imkanlar oldugu icin gidebilirsin demisti muayene edip.

(1,523 puan)
Ya ben 28 haftalik falandim doktordan yolculuk icin izin alip 4-5 saatlik yere kuzenimin dugunune gitmistim. Ama son zamanlarim artik. 2 ay once yine hamile olmama ragmen duasına gittim. Simdi gelmek istemiyorum desem olay stres. Gitsem ayri stres.
(1,187 puan)
Her türlü stres olacaksan evde keyfine bak.. başına birşey gelse herkese sıkıntı canım ;)
(879 puan)
Cnm bnm gebeliginin her donemi bir degilki.. senin dogumun gelmis artik hersey tetikleyebilir. Bisey oldugunda esin nasil yetişecek sen nasil doktoruna yetiseceksin.. bide 45dakikalik yol mu cekiceksin. Yok anne benim son zamanlarim ben gelemem diyeceksin bu kadar.. cok aciklama yapmana bile gerek yok. Bebegimk riske atamam doktorlar tavsiye etmiyo diyeceksin. Zorla kolundan tutup goturecek hali yok ya
(1,523 puan)
Esimde yanimda olmicak iste sadece bayanlara yemek. Beni strese sokan seylerden biride o. Zorla kolumdan tutup goturmez ama laf yapar diye dusunuyorum
(879 puan)
Yapsin cnm bosver.. senin halinden anlamiyacak durumdaysa kulagini tika. Sen kendi durumuna bak. Konusan her türlü konusur emin ol.  Yada kendin soylemek istemiyosan esinle konus o desin anne ben gondermiyorum diye
(1,523 puan)
Esimle konusucam. Onunla ortak bi karar vericez bakalim nasil yapalim nasil edelim.
Reklam


+1 oy
(588 puan)

Kaynanaya bak hele hadi desem bir defa olsa git bie ihtimal ama 2 ayda bir veriyormuş zaten Allah kabul etsinde bence eşine söyle oda annesine göndermiyorum doğurur falan diye bahane uydursun azicik sinirlenmiş gibi yapsın yoksa kaynanan sana dediğin gibi zorluk çıkarır eger gitmek zorundada kalirsan burunlarından getir canım kalkip is guc etme yapma ay suram agriyor buram ağrıyor gibisinden 

(1,523 puan)
2 ayda bir veriyo dedigim 2 ay oncede vardi ve gitmistim. Esi yurtdisinda sıkıldıkca ugraslar buluyo iste kendine Allah kabul etsin severim kendisini ama istemiyorum yani gitmek. Esimde annesinin laf yapicagini biliyo git bisey olmaz diyo napicam bilmiyorum. Gidersem zaten yok sen otur derler onuda biliyorum tek korkum sancimin orda gelmesi. Esim yanimda olmicak stres vs bilmiyorum ya
0 oy
(1,494 puan)
Canım ben 29 haftalığım her gün işe gelmem zaten benim yarım saat 45 dk. Evimden hastaneye gideceğim mesafe de min 15 dk sürecek kendi arabamla hiçççççç trafik olmazsa.
Sancı geldi hemen doğuracaksın diye bişey yok zaten. Sancıların arası 7 dk ya düşmeden de hastaneye gelmeyin diyorlar. Bence uzak bi mesafe değil ama sen kendini nasıl rahat hissedeceksen o şekilde davran. 
(1,494 puan)
Yarım saat yol gerçekten uzun mesafe değil zaten. Boşuna sıkma kendini. Doğum sancısı ha deyince 7 dk da bir olmuyo zaten. Normal doğum süreci en az 1 günlük bir süreç. Kayınvalidene söylersin içim rahat etmiyo evde. Kalayım diyo olmadı ağrım var dersin. Ama ikna edemezsen de kendini sıkma hiç
(1,523 puan)
Evet cok uzak degil bencede.. Sadece esim yanimda olmicak sakin kalamasada sakinmis gibi yapabilir beni sakinlestirebilir. Ben agrim var desem kayinvalide kayin peder panik olur hizli hizli gelmeye calisirlar o yol 20 dkya duser. Ben dahada panik olabilirim :)
Umarim anlayis gosterirler esimle gorustum isten gec cikicakmis konusmak bana kaldi. Esim anlayis gosterdi ama cok israr eder anlayis gostermezlerse stres olma gidersin bisey olmaz dedi
(1,494 puan)
Aynen hiç sıkma canını. Boşuna germe kendini de bebeği de. Ne güzel işte çabucak getiriverirler  kötü düşünme hiç. İyi düşün iyi olsun.
(1,523 puan)
Bakalim insallah anlayis gosterirler :) sagolun destek icin
(1,494 puan)
İnşallah. Ne demek biraz olsun rahatlatabildiysem ne mutlu.☺️
(1,523 puan)
☺☺ evet bi nebze de olsa rahatladim konusup anlayis gosterirlerse cok daha fazla rahatlicagimi dusunuyorum ☺☺
(1,494 puan)
İnşallah gösterirler. Böyle küçük şeylerde kendini sıkmamaya çalış  boşuna üzülürsün
(1,523 puan)
Evet orasida oyle ama son zamanlar olunca insan daha bi telasli daha bi stresli oluyo zaten
(1,494 puan)
Anladım canım Allah yardımcımız olsun. Kolay bie doğumun olsun inşallah ☺️
(1,523 puan)
Amin insallahhh :)
0 oy
(1,187 puan)

Canım doğumun yaklaşmış sadece yol değil orada da rahat edemeyebilirsin. Sonuçta kalabalık olacaktır.. hamilesin kimse kusura bakmasın yani.. eşine uygun bir dille söylersen oda annesi ile görüşür..

(1,523 puan)
Esime anlattim hak veriyo aslinda ama annesinin bozulucagini laf yapicagini bildigi icin gitsen bisey olmaz seklinde konusuyo. Oda biliyo gitmemem icin konusursak ufakta olsa bi olay stres olucak yani. Bana sorsa neyse emrivaki yapiyo bide
(1,187 puan)
Bir yerden başlayıp hafiften dur demek gerekiyor bazen.. annen yada kayınvalidem fark etmez bu kişi.. şuan senin rahatım önemli ben böyle düşünüyorum . Sen söyleyemezsin eşin konuşsun anlamında söylemiştim..
(1,523 puan)
Ben anladim seni en iyisi onun soylemesi hatta ama esimde huyunu bildigi icin o sekilde konusuyo. Bana sorsa dedigimde kayin valide bana gelmek istermisin gelicek misin demiyo. Hazir ol aksam gidiyoruz diyo
0 oy
(686 puan)

Ben gidecegim gün arardım kendimi iyi hissetmiyorum anne , herkese selam söyle dinlenmem lazım derim tabi kocama da durumu izah ederim olmadı biraz numara yaparım 

(1,523 puan)
Arayamiyorum fabrikada calisiyo ve teli cekmiyo.. Ve yemek bu aksam.
(686 puan)
Eşini ara ben çok kötüyüm de kasik agrilarrim yoğun de migdem.de bulanıyor de yemeğe gitmeyi çok istiyordum ama ayakta duramıyorum de o da annesine anlatsın durumu kendi ve bebek sağlığın için böyle anlayışsız insanlara biraz numara olabilir bence
(1,523 puan)
Gitmek istemedigimi biliyo :D ama esimle gorusucem. Hayatim artik gebeligin sonlari biliyosun heran gelebilir orda bi sanci tutsa yolda cekmek istemiyorum sanci falan dicem
(686 puan)
Kocani kayinvalidenin üstüne sal yoksa stresten yemeğin ortasına doguruverirsin ama Allah:)
(1,523 puan)
Konustum esim isten gec cikicakmis konusmak bana kaldi :)) konus anlat ille gel derlersede gidersin falan dedi :) bakicam aksam nolcak :)
(686 puan)
Hadi bakalım :)
0 oy
(1,013 puan)

Ben normalde kucuk bir ilcede yasiyorum ve gittigim hastane 1.5 saat:) yani aslinda gideceginiz mesafede birsey yok bu kadar stres yapmayin oyle sanci gelir gelmez dogum.olmaz zaten. He gitmek istemiyorsaniz sizin tercihiniz tabi ki ona bisey diyemeyiz ama sorun yapacak bir yol degil 39 haftaligim daha dün hastaneye gittik geldik gidis dönüş 3 saat:) 

(1,523 puan)
Ya bilmiyorum sancilar basladiginda evde olursam yada cabuk eve ulasabiliyosam panik yapmam sakin kalmam daha kolay olur. Eksik varmi son bi kez kontrol eder dus falan alirim daha sakin olurum. Sıklasinca hastaneye gecerim hastane ev arasi 5 dk. Trafik varsa 10 dk. Onun rahatligida olur icimde. Bide esim olmicak. Annesiyle babasi panik yaparlar hizli hizli gelmeye calisirlar ben daha cok panik olabilirim
(1,013 puan)
Yani stres yapacaksaniz gitmeyin bir sekilde soyleyin gidemeyeceginizi
(1,523 puan)
Denicem bu aksam cok tesekkur ederim
Reklam


İlgili sorular

6 cevap 155 göst.
25 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Symtnks (304 puan) sordu
14 cevap 223 göst.
25 Mart Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hülyakzdl (27 puan) sordu
2 cevap 86 göst.
6 Ağustos 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cgdemselim (557 puan) sordu
4 cevap 275 göst.
22 saat önce Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yeşilim (66 puan) sordu
2 cevap 216 göst.
Reklam


...