156 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (16 puan)
Güzel anneler merhaba. 24 haftalık bebişimle herkese sağlık diliyorum.. Biz 2 hafta önce 2.nci düzey ayrıntılı ultrasona girdik. Çok şükür herşey normal çıktı. Fakat ultrasonu çeken radyolog bebeğin 1 hafta gelişim geriliği var. Muhtemelen ilk girdiğin ultrason ile döllenme tarihin uyuşmuyo olabilir doktoruna söyle dedi.. Bende kendi doktoruma sonuçları verdim ve söyledim. Çok şükür bir sorunumuz yok. Fakat testin sonunda yazan şey rahmin sol damarinda yani arter yaziyo. Direnc fazlaligi varmis. Doktoruma bunu sordugumda. Simdilik bir sorum olmaz ama 30.ncu haftadan sonra ciddi takip altina alinmasi gerkiyor dedi.. bu soldaki damar bebege oksjen vermeyi sagliyomus. Eger ki duzelmezse, bebegi erken aliriz yoksa kaybederiz dedi.. aranizda bunu yaşayan varmı ? Ne olur cevap yazın.. Rabbim hepimize saglikla sihatle evlatlarimizi kucagimiza vermeyi nasip etsim..
Gebelik haftası 24
Reklam


3 Cevap

0 oy
(4,770 puan)

Bu konu hakkinda bilgim yok ama gecmis olsun demek istedim canim insallah korkulan olmaz dua et pozitif düsun sag salim al bebehini kucagina insallah:)

(16 puan)
Allah razı olsun. Hep pozitif dusunmeye calisiyorummm iy tarafindan bakmaya cabaliyorum insallah birsey olmaz.
Reklam


0 oy
(701 puan)

Benimde tam bilgim yok cnm

(16 puan)
Rabbim korusun evlatlarimizi..
0 oy
(568 puan)

Benmde bilgim yok ama o zamana kadar napcani sordunmu 

(16 puan)
Yani şu şekilde sordum ben neden oluyo bu dedimm bir sebebi yok dedi doktor. Yani bana bunu soyledi ve daha dogru durust cvp vermedi bile. Diyorum ki beslenmemle alakalimi bir haraketimle ilgilimi. Yani neden boyle olur hocam ? Bi sebebi yok... Bu kadar donuk bir adam..
Reklam


İlgili sorular

9 cevap 246 göst.
2 cevap 128 göst.
3 cevap 112 göst.
8 cevap 211 göst.
Reklam


...