594 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (290 puan)

Arkadaşlar şeker yükleme testi yapip yaptirmamakta cok kararsizim? yaptiran arkadaslar var mi bu konuda yardimci olurmusunuz acaba 

Reklam


12 Cevap

0 oy
(114 puan)

Yaptrdm bnce dr ne isterse yaptr cnm 

doktor istedi ama zararli bebege diyorlar diye korkuyorum...
(525 puan)
Ben bu konu hakkında videolar izledim unlü doktorlar ısrarla istiyor. Bir bardak şekerli su imiş. Ha bir tane simit ya da kek yediniz ha bir bardak şekerli su içtiniz ne farkı var dedi. Ama ben de kararsızım. Hala araştırıyorum.
Reklam


0 oy

Ben yaptırdım bence yaptırmalsın bebeğe zarar verecek birşey olsa doktor istemez zaten tatlı su içiyorsun o da hemen hemen 2 dilim baklava ya tekabül ediyor ha yok yine de korkuyorım dersen imkanın var ise özel de yaptır kahvaltı yaptırıyorlar özel reçel falan bildiğim kadarıyla 

0 oy
(499 puan)

Zararlı diye bişey söylemek zor çünkü delinin biri taş attı kuyuya misali Canan Karatay benim çevremde bütün hamileler yaptırdı hepsi maşallah sapa sağlam evlatlar doğurdu en yakın örneğim ablam eğer zararı olan bir durum olsa ve doktor bunu bebeğimize uygulasa zarar görsek doktorluk lisansı bile elinden alınabilir kim böyle riske eder ki devlet bunu biliyor ve görüyor yasak olsa yada zarar olsa bu işlemin yapılmasına kesin yasak koyar.. Ben haziran 13 de yaptıracağım inşAllah şimdiden hakkımızda hayırlısı .. Sağlıklı gebelikler :)

+1 oy
(3,231 puan)

ben şeker yüklemesini internetten araştirdim merak ediyordum nedir bu diye pek cok anne rahatsizlanmis hatta birebir konustugum bayanlar oldu hastanede doktor randevusunda beklerken sonra arastirdim seker yuklemesi anne ve bebek icin yararli birsey seker hastasi olmayan annelerin bazilarinin hamilelikte sekeri çikiyo ve haliyle yemek sonrasi veya aclikta rahatsizliklar olusuyor seker yuklemesi gebelik sirasinda annede seker varmi yokmu onu test etmek icin once aç karnina kan aliniyo sonra sekerli su icirilip 1er saat arayla kan alinip test ediliyo tabi sekeri olanlar illaki bu durumda rahatsizlanicaklardir o yüzden seker yuklemesi yapmayin diyor bazi anneler rahatsizlandiklari icin oysaki bu yukleme sayesinde rahatsiz varsa ortaya cikiyor kisacasi yapin zarari olmaz

+1 oy
(5,945 puan)

Canım abartilari dinleme sen. Yaptır testini. Bebeğe ne zararı olucak. Senin günlük tukettigin şeker miktari daha fazla hem

Korkulacak bişey yok. Yaptirmamazlik yapma. Şekerin olsa bunu bilmiyor olsan sonuç daha kotu oluyor. O yüzden 50-100 Gr şekerden korkma. 

0 oy
(345 puan)

Yediğimiz 1 paket çikolataya eş değer bir şey bu korkulacak birşey yok gebelik şekeri varsa ve bunun farkında olmazsanız inanın çok daha kötü sonuçlar dogurabilir bu durum anne bebek ölümüne dahi sebep olduğunu söyledi doktorum mutlaka yaptirmalisin dedi evlatlarımızın sağlığını riske atmak istemeyiz  ben yaptıracagim bu hafta mutlaka yaptirmalisin

0 oy

Bende ilk gebeligimde yaptırdım Dr istedi normalde çok karşıydım ama abartılcak bir durum yokmuş.bebeğim iri idi şekerden şüphelendiler şükür bir sorun olmadı. 1yk pudraşekeri gibi toz şeker var üzerine limon suyu sıkıyorlar üzerine sizde su koyup içiyorsunuz gayet lezzetli bir limonata içiyorsunuz.normalde o şekeri herşeyde n alıyoruz.Dr istiyorsa yaptırın.

0 oy
(1 puan)

Bende yaptirdim doktorum mecburi butun Gebelere yaptiriyoruz demisti.zaten zararli olaa doktor yaptirmaz diye düşünüyorum 

0 oy
(1,720 puan)

Ictiqin sekerli su iki dilim baklava oraninda yaptir ilerde daha buyuk sorunla karsilasablirsin 

0 oy
(78 puan)

Bence zararı yok bende yaptirdım simdiden yaptirman daha iyi sonradan gizli seker ckarsa senin icin problem olabilir.

0 oy

Arkadaslar inanın cok rahatladım carsamba gunu yaptiracagim Allah yardimcimiz olsun hepimizi kucagimiza saglikla evlatlarimizi almayi nasip etsin Rabbim... 

Ben iki çocuğumà dà yaptım bunada yaptırdım öbür çocuklarımda bişey cikmadi bunada yaptirdimda herkesin olumsuz soylentiler etkileniyom bişey cikacak diye korkuyorum
0 oy
Bende geçen hftlarda yaptırdım şeker yüklenmesini küçük bi şişenin içinde 50gr lik bi sekerli su hafif asitli gibi kan falan veriyosun kanda ve şeker de bi sıkıntı çıkmadı çok şükür zararlı olsa dktr yaptirtmaz zaten başta birde ben şeker yüklemesi yapılınca bbgin dawn senduromu olup olmadığı ogreniliyomus diye duydum doğrumu yanlismi bilemiyorum
Reklam


İlgili sorular

3 cevap 243 göst.
8 cevap 290 göst.
6 cevap 2,896 göst.
Reklam


...