175 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (400 puan)

13haftalik hamileyim premesis içtim 2gundur kusmam Yok korkuyorum acaba bir sorun mu var ilk gebeligim yardımcı olurmusunuz

Reklam


9 Cevap

0 oy
(10 puan)

Öyle oluyor cnm benimde birden kesilmişti korkmana gerek yok 

Reklam


0 oy
(369 puan)

Göğüs hassasiyetin devam ediosa korkma canm bende senin gibi evhamlı biriyim midem bulanmaynca hemen göğsüme bakarım rabbim yavrularimızı bizlere bağışlasn insallah

0 oy
(3,485 puan)

Normal canım, ertesi gün bulantı başlayabilir de tamamen gecebilirde.Tiksindigin bi yiyecegin kokusuna bak, tiksintilrin devam ediyor mu. Mesela ben, bizim evin karsisinda Köfteci Yusuf var :) onun kokusundan nefret ediyorum, hemen camı açıp onu koklayinca ogururdum.

(274 puan)
Ne güldm ya ah kôfteci yusuf ah ne yapms kadina :):):):)
(3,485 puan)
:)) ben de bütün doğallıkla koftecinin adını bile yazmışım haha napim kofteden tiksindirdiler beni :-)
Bizimde yan komsu selver var iki gune bir kebap yapiyor artk malahhecek biktk kokudan salonda yapiyor sanki ev o hale geliyor senin koftecinin bir esi burda :):):)
(3,485 puan)
Evet ya şaka bi yana gerçekten bu halde insanı çok rahatsız eden bişey, hele ki büyük bi yer ise. Bizim de buraya yeni açtılar haramidere beylikdüzü tarafına. Kokudan mahvoluyoruz, kocaman bi bacası var
Aynen cnm vala carsida cekerken bile icin almiyorki her dakika o koku evde ne zor
0 oy
(76 puan)

Normaldir cnım bende de aynı oldu ilk gebeliğimde 

0 oy
(487 puan)

Bende 9.haftama girdim kusmalarim çok arttı .insallah bir an önce kesilmesini istiyorum artik hiç hâlim kalmadı.

0 oy
(741 puan)

Canım endişe etme zaten bu haftalarda mide bulantısı geçiyor artık

0 oy
(582 puan)

Zaten normalde de bu haftadan sonra azalıyor bulantılar sevinmelisin bu duruma bence;)

0 oy
(5,946 puan)

O hap bulanti için verilmiş zaten sana. Niye korkuyosun. Ki . Aksine çok şanslısın. Ben içtim fayda etmedi  . O bulantiyla ölürüm diyodum halen daha yaşıyorum.kanama olmadigi sürece korkma. Ağrı sızı bulanti kusma ishal kabizlik sinir stres herşey oluyor. 

0 oy
(7 puan)

Normal bi durum bende öyleyim tam kesildi diyorum gene başlıyor korkma

Reklam


İlgili sorular

30 cevap 862 göst.
13 cevap 407 göst.
18 cevap 199 göst.
7 Aralık Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 123456789 (16 puan) sordu
3 cevap 136 göst.
Reklam


...