815 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (162 puan)

Kizlar hayirli gunler... yarin doktora gidicem bebegimin cinisiyetini ogrenmek icin. 2. Gebeligim.... ben erkek gb hissediyorum ama yine de sormak istedim.. erkek bebek bekleyen hamişler belirtileriniz neler?

Gebelik haftası 14+3
Reklam


27 Cevap

0 oy

Bol bol tatlı yedim bi de bende çok fazla erkek olacağını hissetmiştim hayırlısı olsun canım

(162 puan)
Insallah canim ya
Ama kadın dan kadına değişiyor ben kızımda tatlı türlü şeyler yedim. Oğlan dada turşu suyunu kafama dikiyordum;)
(359 puan)
Çok ilginç :) bende kızımda turşu suyunu şalgamı falan kafama diktim şimdi hiç istemiyor canım kızımda tatlıdan tiksindim 6 aylık olana kadar ağzıma sürmedim şimdi tatlıyla aram gayet iyi ama cinsiyeti henüz belli değil
Seninki O zaman erkek ;)
ışte kadın dan kadına değişiyor canım mesela kızımda etten tiksindim ama Oğlan da 3 gün üst üste kebap yedim.
anam oğlan lari sever oğlana hamileyim diye  her hafta oda bağ evine çağırır sırf kebap yemem için;D
oglan anası olmak ne guzel miş  :)))❤❤❤
Aynısı ben turşu başka bişey değil çok nadir tatli yediğim ama daha bilmiyoruz cinsiyetini hayirlisi... Turkiyeye gidecem orda özele gitmeyi düşünüyorum bakalim
(48 puan)
Canim saglikli olsun oncelikle insallah. Bende erkek annesi olacagim Allah in izniyle .
Ben hep ekşi tarzi şeyler aşerdim....
Nar eksisi,
 normalde  tursu yemeyen insanim ama canim tursu sularini tursuyu cok cekti,
 limonlu ayva,limon vs
(162 puan)
Cok sasirdim baya varmis eksi yiyip erkek bebek bekleyen degisiyor demek ki
(162 puan)
Yaaa canim bende kizimda eksi falan yerdim bunda  ne eksi ne tatli duskunlugum yok
(162 puan)
Hayirlisi ya saglikli olsun da
Reklam


+1 oy
(16 puan)

Benim 2kızım var et balık tatlı cnm çok istedi erkek te öyle oluyo diyorlar şimdi hamileyim tekrar 23haftalık etten tiksindim ve ekşi yedim sürekli yeni yeni tatlı ve et yiyorum

(1,120 puan)
Arkadaşım 2 tane üst üste erkek doğdu eksi yedi hep gözümün önünde hiç tatlı yemedi kızı olcak 7 aylık hamile tatlı yiyip duruyor ben buna inanmıyorum annemde sordum benimde iki abim var tatlı aşerdin mi dedim yok demişti bende de hep makarna yemiş :))) bunun gibi çok örnek gördüm...
(322 puan)
2 kizimdada gogus ucumda hic degisiklik olmadi beyaz tenliyim ama simdi gogus ucum simsiyah siyah olunca erkek olurmus
(162 puan)
Evet erkek olup eksi yiyenlerde cok fazla
(1,281 puan)
Benimki erkek ve bende ekşi aşerdim
(773 puan)
Bizimkide erkek bende ekşi ve tuzluyu çok yedim 25 haftaligiz yeni yeni tatlı yiyorum .
Evet ben meselâ turşu suyu icerdim bebeğim erkek.
 canım çekti gidip içim  ;))
(359 puan)
Bu da doğru değilmiş ablam kızında da oğlunda da açık renkti hiç değişmedi rengi diyor
(16 puan)
Ben de öyle oldu etrafımda çoğu kişi de böyle oldu
(162 puan)
Illa tatli yenmiyor demek ki :)
Tabikiiii ;))
+1 oy
(250 puan)

Eksi tatliyla hic alakasi yok. O kadar cok eksi yedim ki esim dalga geciyodu biraz da tatli ye diye tatli seyleri zor yiyodum oglum olcak. Smdi tatliya dndum ama cok yiyemiyorm yine. Gogus uclari kahverengilesiyo genelde ordan anlayabilirsn

(162 puan)
Evet eksi tatli aslinda tam da net olmuyor
+1 oy
(509 puan)

15.haftaya kadar hep kustum ekşi hic yemedim .bel agrısı cok olurmus erkek cocuklarında .

(162 puan)
Benim bel agrisi kizimda cok oldu.. bunda daha henuz yok bakalim
(359 puan)
Benim de kızımda kopuyodu belim ama şuan hiç bel agrım olmadı nerdeyse
+1 oy
(86 puan)

Cinsiyet kisiden kisiye degsiyo mesela bn 3 ay byunca hep kustum herseyden tiksindim cay icemedm herkes kizin olr dedi oglum olcak kismet ederse hakkinzda hayrlisi olsn 

(359 puan)
Ayni ben valla şuan nerdeyse 16 hafta olduk ama hala çay içemiyorum:(
+1 oy
(1,720 puan)

Mide bulantim oldu ama sayili istifar ettim 4 5 kez filan tatli yedim hic tuzlu yada eksi istemedi canim. Cin takvimine filan da baktim cok erkek hissediyrodum ama 15 haftada kiz dediler inanamiyordum hic 17 haftada devlete qittim bana erkek dedi hislerim fikan heo tuttu :) 

0 oy
(879 puan)

Ben resmen tatlidan sogumustum 3u 1arada nescafe bile icemiyodum tatli geliyodu.  Esimin parfümü bile tatli geliyodu midemi bulandiriyodu.. cok sevdigim cikolatayi bile yiyemiyodum. Simdi 32haftaligim. Daha iyi. Yiyebiliyorum en azından:)

0 oy
(103 puan)

Bol bol ekşili şeyler yedim kilo kilo erik yedim ve bana doktorum kız dedi ama ben erkek olduğundan emindim başka doktora gittim %100 erkek dedi 1 ay mide bulantısı çektim oda kokulara karsı oluyordu hiçbişeyden tisknmedim hersey yedim sakatat bile yedim iştahım çok acıktı 15 kilo aldım 

(162 puan)
Bende oyle hissediyorum bilmiyorum ama baska doktora gidip garantiye almak iyi pluyor heralde
0 oy
(1,164 puan)

3. oğluma hamileyim ilkinde 3 ay kustum berbattı... 2 sinde etten tiksindim ağzıma vuramadım... hep eksili şeyler yedim hele bu sonuncuda tatlıyı da ağzıma vuramıyorum... göğüs uçları aynı koyulasmadi...herkeste olan sende olacak diye bişey yani herkesin hamilelikleri kendine özel 

(162 puan)
Evet oyle tabi herkesinki degisir
Benimde göğüs uçlarım çok koyulasti bakalim hayirlisi
0 oy
(88 puan)

En büyük belirtim yoğun bir ekşi ve tuzlu yemek bir de göğüslerim çok büyüdü ve hassaslaştı hala da çok hassaslar 

(162 puan)
Benimde cok hassasti bu aralar iyi
0 oy
(596 puan)

Valla canım yeme içmeye alakası yok ben hep ekşi tuzlu şeyler aşeriyorum ama erkek bel ağrısı yapıyor diyorlar oda mevcut malesef

(162 puan)
Anladim canim
0 oy
(1,281 puan)

Hissiyat önemli genelde sen ne hissedersin o oluyormuş ben kız istiyrdum ama hep erkek hissettim şimdi bir oğlum olucak allahın izniyle 

(162 puan)
Bende oyle hissediyorum ama acaba diyorum gonul oyle isteyincemi .. dua edin bana
0 oy
(892 puan)

Valla ben eksi cok yedim hala yiyorum bas agrim cok oldu migde bulantim oldu ama kusmadim kisiden kisiye degebilir ama ya 

0 oy
(51 puan)

Kızlar ben etden tavukdan tiksindim resmen hiç yiyemiyorum kizim mi olucak acaba birde 13 haftalik gebeyim ne zaman belli olur cinsiyeti

0 oy
(58 puan)

Canim bende hep tatli yiyince erkek eksi olunca kiz diye bilirdim. Su an 39 haftalik oldum :) cok cok erik yedim hep kiz saniyodum eski ve tuzlu cok tukettim kendimi kiza hazirlamistim bile psikolojik olarak erkek olucagini duyunca kendimi bir garip hissetmistim onun icin bunun yemekle alakasi yok bunu anladim hayirlisi olsun :)) 

0 oy
(434 puan)

Hiç kusmadım midem bulanmadı.  Hiçbir şeyden tiksinmedim . En belirleyici özellikte et ten hicc tiksinmedim .... doktor bana kız  dedi sonra ablam dedi ki etten miden bulanıyor mu yok dedim canım et istiyor mu  hemde nasıl dedim .  Doktoru bosver bebegin erkek dedi sonra erkek olduğunu ogrendik

(68 puan)
Bulutcum  ablanla tanişmak gerek
(434 puan)
Tanıştırayım  sadece bana değil bi kaç kişiyede aynı şekilde dedi ve cikti
(68 puan)
Oglumda 3-4 ay kustum kokudan tiksindim canim sadece et hardal ve manti istiyordu .. aklim sadece onlardaydi son aydada dondurma  simdi 13 haftalik belki 4-5 kere cok yedigim icin kustum sag tarafimda kalp atisini ordan dinliyorum cunku .. gogus hassasiyetim oldu cin takvimi erkek derkem maya takvimi kiz diyor bunda tatli cok seviyorum ne yersem yiyeyom ustune tatli ariyorum .. et ve tavuk sevmiyorum patates ale asigiyim benide tahminde bulunsun bir zahmettttt
0 oy

Ben kizim da çok akrastif tim durduk yere  eşimle kavga ederdim. Buda erkek  eşim benden önce hissetti çok sakinsin bu erkek olacak derdi ama senin için den geçenler kesinlik le doğru çıkıyor evvel ALLAHin izni ile. Benim de hislerim hep erkek ti çok şükür erkek miş sağlıkla huzurla doğsun inşallah ❤❤❤❤❤

0 oy
(117 puan)

canim bir kizim var simdi hamileyim 14+6 yim dun ogrendim cinsiyetimizi bir oglum olacak. ben basindan beri tatlidan tiksindim eksi baharatli tuzlu seyler yiyorum hep tatli olan hicbiaeyi yiyemiyorum

0 oy
(2,034 puan)

Tatlı hiç yiyemedim ekşi limon canim istedi hep  

0 oy
(807 puan)

Canım bende erkek hissetmiştim. Hiç canım tatlı çekmiyordu ama bebegimi biraz erken hissettim gibi 

Reklam


İlgili sorular

19 cevap 427 göst.
1 cevap 238 göst.
2 cevap 378 göst.
2 Mayıs Doğum kategorisinde Duygu _ayaz (25 puan) sordu
25 cevap 756 göst.
7 Şubat Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sumyye (84 puan) sordu
28 cevap 790 göst.
Reklam


...