221 göst.
Doğum kategorisinde (1,757 puan)

Size normal dogum yada sezeryan istiomusun bide epuduralmi spinalmi genel anestezimi istiosun die sormusmuydu doktorunuz?  Bugun kontrolum vardi doktorum ozel hastane oldugu icin ucret konusunda yardimci olabilmek adina gastanenin sekreteriyle gorustu ama direk olarak genel anestezi sezeryan uzerinden konusuldu evet genel anestezi sezeryan olursam baya bi uyguna gelicek ama ben uyumaktan cok korkuyorum  eve geldigimden beri cok kafama takildi bidahaki kontrolumde dogumla ilgili gene konusuruz dedi ama hani sen nasil dusunuosun kararin nedir vs. gibi hicbisi sormadi. Mesela ben beklerdimki bana kararimi sorsun ama hani benim.icin benim sectigim uygun degilse nedeniyle birlikte bana anlatsin bu yuzden genel anestezi istedim.desin. sizce bidahaki gidisimde epidural icinmi gorusmeliyim.kendisiyle? Siz sezeryani nasil oldunuz artilari eksileri varmiydi? Genel anestezide nekadar surede uyaniosunuz zor oluomu kendine gekme sureci?

Reklam


6 Cevap

0 oy
(170 puan)

Spinal sezaryende ek ücret almaması lazım genel istemıyorsan eger bilginolsun.Epidural sadece ek ücrete tabii canım benm gittigim hastanede

Reklam


0 oy
(2,629 puan)

Ilk dogumum genel oldu uyumaktan korkmadim ayilmakta zor olmadi yani zaten oralari insan hatirlamiyor hastane odasinda sacmalarken buluyorsun kendini anca sonra anlatilinca guluyorsun. Ama ayilmak 20 dk filan suruyor odada. Bide ameliyattan cikis ani var oralari hatirlamiyorsun tabi. Kimisinde bulanti yapiyormus filan bende onlar olmadi sukur. Ama simdi ikinci gebeligim epidural yada spinal istiyorum o aniani gormek istiyorum bu kiz kafam ayik olsun :) nasip artik

0 oy
(215 puan)

canim ben belden asagi oldum ameliyat esnasinda dokunmalardan bile korktum bagirdim bebegi gordum heyecan yaptim kalp atisim yukseldi ve beni hemen uyuttular. korkmani gerektirecek bisey yok .... doktorum canim uyanmalisin ebrucum dedi direk tepki verdim ve uyandim bi sikinti olmadi... korkma tamamen uyusanda zaten hemen olup bitiyo hersy.

0 oy
(325 puan)

Merhaba bende 34 hafta bitti doktorum doğumla ilgili zamana bıraktı 14 kasım diye not aldı kararı bana bıraktı yani normelmi sezeryanmı diye ben kesin birşey demedim benim için uygun olan neyse o olsun dedim normelde olabilir dedim ama bana yardımcı olucaksın işimi zora sokmicaksin dedi bakalım zamana bırak son muayneler yapılmadı benim daha..dua et bol bol Rabbim senin için kolay olan ne olucaksa onu nasip etsin seni en iyi bilen rabbim sana ona göre bir kolay yol vericek.

0 oy
(2,555 puan)

Son kontrolumde 21 haftaliktim sanirim dogrudan soyledim ben suda dogum yapmak istiyorum diye oda 34 haftaya geldigin zaman sectigin hastanede bu konuyu konusabilirsin eger sagligin icin bir problem yoksa yapabilirsin demisti bence sende dogrudan soyle ben bunu istiyorum uygun mu diye

0 oy
(731 puan)

Valla benim en hazetmedigim şey belirsizliktir 9 ay boyunca bir belirsizlik var acaba nasil doğum yapicam şöyle böyle diye. Sırf bu yuzden her gun bebegime söylüyorum 38 ine doğru kendin gel hic beni epidural genel anestezi şu bu isiyle uğraştırma :D genel anestezi de uyaninca çok ağrın oluyor onu biliyorum. Bir de kendine gelmen vücuden bir tik daha uzun sürüyor . Yoksa normal uyanık oluyorsun. Tabii bu kişinin ağrı esigine bagli bir durum sen farklı yasarsin bir başkası farklı yaşar :)

Reklam


İlgili sorular

16 cevap 538 göst.
13 cevap 363 göst.
8 cevap 440 göst.
11 Temmuz Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ahıska (97 puan) sordu
1 cevap 282 göst.
4 cevap 251 göst.
Reklam


...