1,447 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (37 puan)
düzenledi

Selam kizlar cok ozur dilerim dun iliwkide olduk 1 ay once komtrolum vardi doktor herwey iyi dedi yaron gidicem doktora hic bi yasak spylemedi bana bu haftalarda internetende okudum iliski olur yaziyolardi dun iliskide olduk ondan sonra bebegimim hareketi azalmiw bugun cok az arada agrim olur kasogimda ama cok az arada oluyo biwey olurmu bu haftalarda iliwkiye gore bebeye kanama falan olmadi biwey olsaydi kanama falan olurdu herhalde dimi? Cok korkuyorum

Gebelik haftası 26+1
Reklam


16 Cevap

0 oy
(1,142 puan)

Canım bunu dr belirler bunu biz bilemeyiz herkesin gebeligi özel çünkü benim arkadaşıma dr yasakladı bana birşey demedi yasaklamadi yani git dr una sor bide korkuyorsan madem niye yapiyorsun.. yada yapıyorsan niye korktum diyorsun.. Bu cinsellik sorularından gına geldi artik kusura bakmasa çok sıkıldık gerçekten ve bence dr una sor burada herkes kendi için yazıyor seni en iyi dr un bilir

(195 puan)
O nasıl bi yorum öyle yaa?? Cinsellikte bir ihtiyaçtır. Hemde bayan gayet düzgün bir şekilde sormuş. Hem yeriyorsun hem seviyorsun. Karşındaki bayanın da hamile ve hassas olduğunu unutma lütfen
(2,865 puan)
Aynen rahatsız olduğun sorulara cvp vermek zorunda değilsin   isteyen istediğini sorar kime ne?
(60 puan)
Ayyy bende okudum sinir oldum resmen cevap verme sıkıldıysan ne kadar sacmalik ya sana mi sorucaz ne sorup sormicamizi ayrica defol git sıkldiysan programdan hamile insanlarim psikolojisine gore yorm yap ne bu boyle doktora sor doktara sormaya utanyo belki belkide gittiginde sorucak sadece burdan fikir almak istedi ne yani sen kusura bakma canim bazi tuhaf insanlar dolu dünyada istedigini sormakta özgur herkes
(245 puan)
sanirim bayana cocugu leylekler getirdi...hamile die kendini hayattan soyutlck hali yok..inanin bizde sizin gibi atarlilardan sikildik..
(72 puan)
Vallahi hepinizin ağzına sağlık. Aynı şekilde bende cinsellikle ilgili sadece bir kere ,  bir kereye mahsusçuk bir şey sordum Allah göstermesin beni yicekler diye korktum. 2 haftada bir gidiyorum kontrole daha gitmeme çok vardı merak ettim sordum o soru için doktora tekrar mı gidim. İmkanı olan var olmayan var. Cevap vermek istemiyorsan vermeyin de saçma sapan cevaplar verip insanın canını sıkmayın da. Sonuna kadar katılıyorum hepinize. Valla soru sormaya korkar oldum böyleleri yüzünden
Reklam


0 oy
(19 puan)
29 haftada eşimle ilişkiye girdim ve dedgn gibi hareketlerm azalmsti hastaneye gittim ilişkiden kaynaklı 3 cm açlmam olmus ve dogumhanede engelmeye calstlr olmadı dogdu bebegim dikkatlı ol canm bebek icin herseye dayanlr bu benim 3 gebeligim ve eşimle yemin ettik birbirmze yaklaşmyrz bile
(37 puan)
Baska herhangi bir belirti olmuwmuydu yarin mutlaka gidicem doktra
(19 puan)
canm belimden kasıklarıma vuruyrdu ve gecmyrdu gittigim yani aradan 1 saat geçmemesti ve dogum baslamastı
(37 puan)
Bende o kadar agri yok uzaninca geciyo arada oluyo bide simdi uzandim bebek hareketnnhiss ettim inseAllaj bwy olmamiwdir yarin gidicem mutlaka cok tesekkur ederim size
(192 puan)
Bence sen korkarak yaptığın için kendini kasmişsindir oda yoruyor insanı sen yorulunca oda yorulur tedirgin olursa.n o da olur bize bağımlı çünkü bebeklerimiz. Bol bol dinlen düzelir inşallah korkma
(22 puan)
Benim sağlık ocagindaki hemşire bana 6 aydan sonra ilişkiyi kes dedi bugün ilişkimiz oldu eşimle  erkek bu istiyor engel olamıyorum bu konuda çok kavga ediyoruz eşim  bu konuda çok anlayışsız napicam bilmiyorum  2 haftada belki bir kere  oluyor oda onun zoru isteğiyle hamileligimden beri her ilişkiye girmemde rahim agzim öyle bir ağrıyor ki hem açıyor hem ağrıyor sanki yırtılır gibi doktora sormaya çekiniyorum acikcasi acaba neden diye  ertesi gün geçiyor ama ayakta durdukça ağrı daha da bastırıyor varmı benim gibi aynı durumda olan arkadaşlar
0 oy
(195 puan)

Canım nolur nolmaz sen doktora git. Benmde doktorum sorun yok cinsel ilişki olabilir demişti, ilk 3 ay biz kendi isteğimizle olmadık. 3ay dolunca 13. haftada olduk ve kanamam başladı. 21.haftaya kadar düşük riskim oldu. 

0 oy
(1,765 puan)

Canım doktor sakıncalı değil dediyse hiç bir şey olmaz sadece karnına baskı yapmadıysan bir şey olmaz 

0 oy
(1,765 puan)

Sakıncası yok demişse doktor bir şey olmaz ben 31+ 4  hamileyim eşimle temasım hayla var doktor bana 9 aya girdikten sonra yasakladı 9 aya kadarda hiç sorun olmaz tabi düşük riskin yoksa ben de hiç bir sıkıntıda olmuyor bebek de gayet iyi sadece pisliğini içine akıtmasın 

0 oy
(2,865 puan)

Hiçbirşey olmaz merak etme. Özel  bir durum dışında bu haftalarda cinsellik risk teşkil etmiyor 

+1 oy
(292 puan)

Cinsellik ne kadar ihtiyaç olursa olsun bi şekilde dur denmeli bu riski yasayan hep kadınlar oluyor bisey olmayacaksa bile psikolojik olarak suçlu hissediyor insan eşiniz anlayis göstermeli yada minimuma indirilip zorlamiycak bir pozisyonda yasanmali 

0 oy
(947 puan)

Ben doktoruma sorduğumda ilk 3 ay onermıyoruz dedi ama illa olacaksa bosalma olmasın ve sık olmasın dedi ben gene yeni oldugum icin girmiyoruz ama genelde doktorlar yasaklanıyor ve bana doktorumun tek dediği sey gebelikte tehlike nedir dedi biliyor musun kanama dedi sadece bu tehlike belirtisidir dedı ıcın ferah tut ama sık sıka girmeyin kaldırmayan bunyerlerde olablıyor

(37 puan)
Haftada en fazla 2 defa iliski oluyor ilk trimestr korunuyodum qirmiyoduk 2ci trimestr tehlike olmuyo diye okumustum
(1,120 puan)
Bende hiçbir tehlike yok ona rağmen hafta 1 dedi doktor ben hemen sordum çünkü bilmeden yalnis birşey yapmak istemedik ama eşim korkuyor pek yanaşmıyor bana:))
0 oy
(3,485 puan)

Herkesin bünyesi farklı,bunu doktoruna sormalısın. Kimine bişey olmaz,kimisine olur

0 oy
(30 puan)

Eger doktorun risk yok diyorsa iliskiye girmende hicbir sakinca yok demektir. Bebegin hareketlerinin azalmasi sadece o surelik olan bisey korkmana gerek yok. Onu etkilemiyor hicbir sekilde o gayet korunakli bir yerde ;) Ama kasik agrilarin devam ederse tabiki doktoruna danismalisin. Onlar her turlu riski gorup anliyorlar cunku.

0 oy
(325 puan)

Hiçbişey olmaz korkma annesi bebiş uyuyodur üşütmüşte olabilitsin belki kasıkların ondan ağrıyodur havalarda serinledi

0 oy
(245 puan)

bisi olmaz Allah in izniyle canim.bebeklerin birgunu digerini tutmuyo..kontrolune gttgnde sorarsn yine icin rahat eder..aksi bisi olsaydi Allah korusun dk yasaklardi zaten..duyarli bi anne oldgmz icin ufacik bisiyde telaslaniorz hemen :) iliskide yasak olmadgi surece dikkatli bi sekilde yaparsanz sikinti olmaz ;)/

0 oy
(632 puan)

Ben 30 haftalık olana kadar ilişkiye girdim bir sıkıntı yaşamadım fakat erken doğum tehdıtınden dolayı hastaneye yatırırldım ılıskıden dolayı degıl ama doktor yasak demesede artık ilişkiyi bırqkdık 

0 oy
(1,825 puan)

Cnm ilişkiye girildiginde oksitosin hormonu salgilaniyor buda rahim kasılmalar ini tetikleyen bir hormon ve tabii sperm de bunu etkiliyor doktorlar bir mani görmediği sürece yasaklamiyor ilişkiyi ama hani dikkatli olmakta fayda var 4.bebeğim hiç bir doktorum yasaklamadi sadece bunbebegimde ilk.haftalar düşük tehlikem vardı o zaman kısa bir dönem yasakladı ama yasak değil diye de çok rahat davranmak doğru değil 

0 oy
(87 puan)

ArkadaslAr aslında bende böyle bir soru sorucaktim ama cekindim biraz bugün doktoruma da sorucam ama sizin fikirlenizi merak ediyorum eşim askerde ve ızne geliçek yani aslında doğum için gelicek şu 34 haftalik hamileyim esim  36 haftamfa gelicek peki ilişki bebesin erken gelmesini tetikler mi acaba gerçi 36 haftadan sonra erken değilde  oglu mu da ben 37 haftalik doğum yaptım fikirlerinizi merak ediyorum arkadaslar

0 oy
(82 puan)

Bol bol çikolata ye hemen fark ediyo harekete başlıyo bebek

Reklam


İlgili sorular

11 cevap 310 göst.
3 cevap 197 göst.
23 Temmuz 2018 Doğum kategorisinde Dilan56 (124 puan) sordu
17 cevap 487 göst.
11 Ekim Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Saidacan (160 puan) sordu
6 cevap 324 göst.
Reklam


...