383 göst.
Doğum kategorisinde (66 puan)

Selamlar. Normal doğum yapan annelerden öneri tavsiye ve motivasyon istiyorum bugun dr gittim normal.dogum yoluna girmis bebis . 

Gebelik haftası 34
Reklam


5 Cevap

0 oy
(591 puan)

Öncelikle merhabalar ben 21 gün önce normal doğum yaptim ve anlatayım sana bende çok korkuyordum ağlıyordum ben yapamam doguramam edemem diye sezeryan istiyorum diye hatta bir sürü Dr a gittim hiç biri sezeryan a almadı beni o zaman eşim maaşını alamadığı için özelde gidememistim neyse doğumdan korkma sen bir annesin o çok güzel anlatılmayacak bir tarif yani yaşaman lazım bir daha olsa yine normal doğum yaparım benim gece 12 gibi sancilarim başladı sıklaştı gece 3 gibi hastaneye gittim doğumum başlamış hemen hemen doğum haneye aldılar beni  sabah 6 da dogurdum 5 kere ıkındım kızıma kavustum çok kolay zor olan sanci doğurmak çok kolay tavsiyem sancılarını evde çek. Sağlıklı gebelik ler dilerim inşallah sağ salim alırsınız kucağınıza bebisinizi 

(213 puan)
evde sanci ne kadar cekiyoruz yani hastaneye ne zaman gitmemiz lazim
(591 puan)
Ben mesela 4 saat evde çektim sonra gittim yani sancıların 5 dk bir gelirse git
(213 puan)
Teşekkür ederim:)
(591 puan)
Rica ederim cnm
(66 puan)
Çok teşekkür ederimmm.  Umarım kendimi biraz rahatlatıp bu duruma alıştırabilirim.  Insallah  
Sizin bebeginize de saglikli uzun ömürler dilerim
Reklam


0 oy
(1,398 puan)

Valla ben aklıma sezeryan geldikçe otomatikman motive oluyorum normal doğuma :) sezeryandan çok korkuyorum çünkü .

(66 puan)
Ikisi de bilmiyorum aslında . Eminim sezeryan deseydi de o korkum başlardı  Ay insan son haftalar çok telaslanjyor
(1,398 puan)
Ben de bilmiyorum ilk gebeliğim.Son haftalar geçmek bilmiyor gerçekten . Düşünüyorum bir iki haftaya bu evde 3 kişi olacağız çok farklı duygular :)
(66 puan)
Sağlıkla gelsinler insallah ♡
0 oy
(42 puan)

Benim gibi nazlı biri bile normal yaptiysa herkes yapar diye dusunuyorum. Duyanlar bile şokta nasil normal yaptin diye. Tek sıkıntisi sanci dogumda bisey hissetmiyorsun. Dua et sanci evren kisa olsun acilman cabuk olsun 

(66 puan)
Ah ah insallah bende çok nazliyım ve en ufak ağrı ya bile dayanamam.  Rabbim yardım eder insallah
0 oy
(2,737 puan)

Bak Canım bi insan Rabbimin kendisini sevdiğini en çok doğumda hissediyor

Çünkü hersey tam da sana göre yazılmış ayarlanmis oluyor Rabbim dağına göre kar veriyor ve her zorlukla beraber bir kolaylık vardır dedgi gibi oluyor bu yüzden doğuma kadar bol dua et inşirah ve yunus duası oku ben çok faydalandim birde birinden rica et sana 7 adet inşikak suresi okusun

Doğuma gelince önce sancın gelebilir yada önce suyun ikisi aynı anda da gelebilir sakin sancıyi evde çekeyım deme ilk doğum da kendini de bebeği de riske atarsn çünkü herkesin doğumu eşsiz ve kendine hastir özellikle su gelirse sancıyi bekleme enfeksiyon riski yapar direk git

Sancı kısmı zor bi süreç ama Rabbim yardım ediyor senin azimli cesaretli olup acıdan kaçmaya çalışmayip daha şiddetli Ikinman lazım birde bağırmak yerine o bağrma için kullanacağın gücü ikinmaya vermen daha da hızlandiriyor

Bi de aklında bulunsun secde pozisyonunda Ikinmak doğumu kolaylaştıran birsey 

Canım acir diye korkma bebeğini gördüğün o ilk an dünyalara bedel sanki onu sen anandan doğduğun günden beri tanıyorsun gibi geliyor yüzü

Ilk gözgöze gelince de dedim ki içimden bir kadın doğurduğu gün ölür artık ben yokum o var önce can sonra Canan demiş ya Hayır önce evlat oluyor artık 

(66 puan)
Ne kadar güzel anlatmışsın çok ama çok teşekkür ederim . Insallah rabbimin yardımıyla saglikla alirim kucağıma.  Allah razı olsun
(2,737 puan)
Senden de canım Rabbim çocuklarımıza hayırlı uzun sağlıklı ömürler ve hayırlı rızıklar versin
0 oy
(848 puan)

Sana sadece şunu deyim düşün bazı doktorlar sezeryan da bile belden uyuşturmasyor çünkü anne bebeği görürse süt çabuk geliyor diye hiç bişey kolay değildir ama normal doğum avantaj en kötüsü ilk gebelikte 12 saat sancı diyorlar eyvallah bu kişiden kişiye değişir ben 5 saat çektim başkası 15 saattir ama şu varki sadece saatle kaldı doğum bittiği an ne agrı ne sızı 3 gün bilemedin 4 günde toparlıyorsun sezeryan da 15 gün bazı arkadaşlar yok sezeryan oldum çok kolaydı hemen kalktım diyor her beden her kişi bir değil sırf korkunuz için bebeğiniz 2 gün açta kalabilir anneler lütfen her şey o melekler için bunu unutmayın

(66 puan)
Haklisinnn . Çok teşekkür ederimm
(848 puan)
Rica ederim canım
Reklam


İlgili sorular

1 cevap 294 göst.
19 Eylül 2018 Doğum kategorisinde Hüzün kovan kuşu (5 puan) sordu
2 cevap 176 göst.
21 Temmuz 2018 Doğum kategorisinde Büşra1 (30 puan) sordu
7 cevap 1,563 göst.
14 cevap 568 göst.
7 cevap 447 göst.
Reklam


...