214 göst.
Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (166 puan)
düzenledi

Midem  çok kötü ayağa kalkamıyorum içim sıkılıyor yemek yapmam lazım ama yapmıyorum ne yapsam ki  

Gebelik haftası 7 hafta
Reklam


6 Cevap

0 oy
(60 puan)
Canim yardim edebilecek kimsen yok mu 
(166 puan)
Yok canım bir oğlum ve eşim ikisinde uyuyor :)
Reklam


0 oy
(1,983 puan)

Canım ben bulantı kusmaktan bir aydırlı mutfağa girmiyorum eşim işten gelince hazırlıyo yada hazır alıyo zaten ben bişey yemiyorum 6 kilo verdim 1 ayda

(166 puan)
Yoktu ki bu güne kadar ilkinde öyleydim bende ama bugün kötüyüm
0 oy
(668 puan)

cnm geçmiş olsun kalkamıyorsan kendini zorlama 

(166 puan)
Sağol canım :)
0 oy
(7,333 puan)

Akışına bırak canım kendini çok zorlama kahvaktilik falan idare edersiniz düşündükçe strese girdikçe daha çok miden bulanir takma kafana :)

(166 puan)
Bakıcaz artık benim kocada biraz pinpirikli yemek konusunda ama bakalım artık
(7,333 puan)
Artık idare edecek canım sonsuza dek böyle olacak degil ya bir iki ay kendi yapacak artık :))
(166 puan)
Aynen çocuk istemesini biliyor beyefendi ;) :)
(7,333 puan)
Işte o kadar yumruğu masaya vur :))
(166 puan)
:) ;) :) :) tabi ki
0 oy
(1,219 puan)

Geçmiş olsun canım eğer yapamıyorsan kendini zorlama çünkü zorlama ile yapılabilecek bişey değil.. bende 5 buçuk ay çektim benimde 2 oğlum var ve eşim pimpirikli yemek konusunda herşey tam olsun sıcak olsun ister ama kusura bakmasınlar normalde yapacağını biliyorsa şuanda yapmaman  bunun senin geçici durumumla alakalı olduğunu anlar zaten bi süre o seni idare etsin ... oğluşunada çorba makarna türü seni kötü etmeyecek kokusuz şeyler yap geçici süreliğine  ;))

(166 puan)
Canım kokudan falan rahatsız oluyorum zaten bu güne kadar hiç birşey yoktu hatta kaynanama gittim bugün maşallah iyisini oğlundaki gibi değilsin dedi bende evet iyim dedim ilkinde sabah akşam kusuyordum ama bugün bi fena oldum
(1,219 puan)
Dikkat et kendine inşallah kısa süreli olur hatta kalabiliyorsan annende yada kayinvalidende kal
(166 puan)
Kaynanamlar kalabalık annem de orda hiç kalamam :(
0 oy
(556 puan)

Sıkma canını canm hepimiz böyleydk ya kahvaltı gibi koy yada esin dısardn söylesin idare etsn artk esn :))) 

(166 puan)
Yapıcaz artık :) bişeyler
Reklam


İlgili sorular

6 cevap 345 göst.
21 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde MrveNr (1,174 puan) sordu
2 cevap 192 göst.
4 cevap 215 göst.
1 cevap 125 göst.
10 Haziran Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Berna miraç (31 puan) sordu
Reklam


...