642 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (656 puan)

Belli.meyvler yerseniz  bebeğiniz  güzel tatlı şirin  olur diyolar  pek inanmam ama sorayim dedim size de diyen var mi;))

Ornek ayva yerseniz bebeğiniz  çok gzl olr diyolar 

Reklam


10 Cevap

+1 oy
(74 puan)

Evet cildi pürüzsüz oluyor  Birde gamzeli oluyorlar 

(656 puan)
Yaa  hemen yiyim  o zman;))
(497 puan)
evet canim yiyip yanaklarina bastir  :)
(1,405 puan)
Bnm yediğim ayvanin hatti hesabi yok ama iki kizminda gamzesi bile yok bnlara cok inanarak yaparsan anca oluyor yoksa batl inanc ya muz yiyip yanaklarini sikincada gamze olur derler ama bizde denk gelmedi sanrm :)
(656 puan)
Olabilr  aslında bebek ilk  doğunca elinle  yanaklarina  bastirincada  cikiyo diyolar
(193 puan)
Evet. Ilk aylarında yanaklarina bastirinca gamzeli olur. Banyo yaptirirken yada yaglarken burnunu sikarsan minicik guzel bi burnu olur. Kafasini yan yatirirsankafa yapisi guzel sivri olur. Saçlarını geri geri tararsan onlerde tuylenme olmaz. Bunun gibi seyler bende kardeslerime babannem yapardi hep o yaparken gördüğüm kadarını biliyorum işte ve ben inanırım böyle şeylere.
(656 puan)
Kardeşin nasl  şimdi;)))) kesin cok  gzldr  çünkü bnmde kardeşimde  annem burnunu  hep sıkardı 18 yaşında kardeşim  finduk burnu var şimdi
(193 puan)
Vallahi kardesim diye demiyorum ama Allahim nazarlardan korusun masallah hem yüz hem fizik olarak manken gibi. :)
(656 puan)
Masallh canmm rabbim size bagslasn
(193 puan)
Amin cumlemizinkini ailesine bağışlasın :)
(656 puan)
Aminn insallh
Reklam


+5 oy

Ah kuzum meyve sebze bos herkeain evladi kendine guzel zaten baskasi begenmis begenmemis cokta onemli degil. Rabbim eksiksiz noksansiz yarattiysa en guzeli daha ne olsun

(656 puan)
Aynen kesinlikle    bndeki de merak ;))))
+2 oy
(489 puan)
İnanmayin böyle batıl şeylere :) ne yerseniz yiyin çok güzel olacak bebeğiniz. Çünkü o sizin bebeğiniz ;)
(656 puan)
;)))))Aynen cokk gzl olcak ;)
0 oy
(2,737 puan)

Bütün evlatlar güzeldir onlar cennet gibi kokarlar ne yersen ye onlar çirkin olamaz zaten :)

(656 puan)
Kesinlikleeee
0 oy
(2,789 puan)

Meyveyle olacak olsa canım inanma rabbim onun nasıl olcağını güzelmi çirknmi yaratmış zaten belirlmiş

(656 puan)
Haklisinizz;))
0 oy
(656 puan)
28-06-13, 09:06
Rivayet edilmiştir ki, bir kavim/topluluk, çocuklarının çirkinliğini peygamberlerine şikâyet etmiştir. Bunun üzerine Allah o peygambere; ‘Onlara; gebe olan hanımlarına ayva yedirmelerini tavsiye et, çünkü bu meyve çocuklara güzellik sağlar’ diye vahiy etmiştir.”(İhya, IV/278- imam-ı gazali) 
(172 puan)
Bende yazacaktım olayı:) ayva yiyin ve yusuf süresini bol bol okuyun kizlar ama oncelikle saglikli ve imanli bebeklerimiz olsun insAllah
(656 puan)
Insalllh canmmm
0 oy
(568 puan)

Ablam ve enistem esmerden daha esmerler. Ablam ilk hamileliginde ayva yedi . Eylulum sarışın yeşil gözlü ve cok akıllı bir kiz çocuğu oldu 

(568 puan)
Bizde yok renkli gözlü enistemin babası yesil gözlü ama ailenin hepsi esmer hatta ablamin gorumceleri fotoda esmerlikten gozukmezler :)))
(656 puan)
Oznur;))) kahkaha attım inan ki eşim  ne oluyo dedi ;)))))
o kdr yani görümceler    o zamn ayva yiyrz  kizlar
(568 puan)
Valla kiz smdi resim atma olayi olsa resimde yanimda olsa atardım.  Biz ablam.hamile iken cirkin kara bi kiz olur diyoduk cocuk bi dogdu sari renkli gözlü resmen karıştı mi acaba diye sorduk
(656 puan)
;))) vallhi alemsin;))) yegnin  ucuz  kurtulmuş  rabbim  annesine babasına size bağışlasin  sarışın kuzumu
(568 puan)
Amin canım. Benmkide erkek ama surekli eylule bakıyorum: ))
(656 puan)
Bnmde erkek de rabbim bize bağışlasin  eylül kadar gzl olsn
(668 puan)
rukencım ben daha yeni 19 uma gırdım
(656 puan)
O yüzden  annen küçük    ;)))
(668 puan)
aynn canım annem 15 yaşında evlenmiş benden önce biri dogup olmuş 17 dede ben olmusum:):)
(656 puan)
Bnm annnemde  öyle küçük ewlnms  ama ben 3 numarayim:))  23 yaşındayım  23 haftalık hamilym:)))
0 oy
(337 puan)

Ayva güzelleştiriyor gerçekten 7 aylik hamileyim 7 aydır yiyorum:))))))Çünkü yengemde yedi iki kızıda çok guzel:)birde muşmula yiyenin kirpikleri uzun olurmus onuda yiyorum bakalım oğlum nasl olacak:DD

(656 puan)
Benden bugünden itibaren yiyicem  bakalm nasl olcak bebisler  gerçi her hali ile gzller
(337 puan)
'ye ye bn artık farklı yapıp yiyorum ince dilim yapip limon tuz dokup ovup yiyorum öylede dene:))))
(656 puan)
Tm.cnm sagol
0 oy
(632 puan)

Benim Yengem ve amcam dışarıdan çirkin gözüküyorlar fakat çocukları manken gibi bu kadar mı tatlı ve güzel çocuklar olur. Yengeme sırrını sordugumda hep hamılelıgımde karpuz yiyodum ve çok elma tuketıyordum dedı 

(656 puan)
Vay canına  be ilginc  şeyler var fakat şimdi karpuz bulamam;)))
0 oy
(6 puan)

Yalan olsa gerek ikizlerinin biri güzel biri çirkin hamileyken ayni yerden beslendikleri ama çirkin sesine bakma objektif olarak öyle o benim gözümde dünyalarda daha güzel prenseslerin 

(656 puan)
Eminimmm  cokkk gzldr  allh sana bağışlasin
Reklam


İlgili sorular

4 cevap 410 göst.
14 cevap 549 göst.
3 cevap 232 göst.
9 Nisan Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde T.Atar (36 puan) sordu
5 cevap 213 göst.
24 Şubat Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Damlaaltınky (481 puan) sordu
Reklam


...