0 oy
642 göst.
Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (849 puan)

Arkadaşlar ben 15 haftalık oldum, 4 aya geldim nerdeyse azaldı gibi sanki bulantım ama ara ara yıne geliyor. 5 kilo verdim şu zamana kadar... Sorum şu özellikle bulantıdan çok sıkıntı cekenler. Kaçıncı ayda kilo almaya başladınız. ? ? Bulantı gecer geçmez mi aldınız??? yoksa surdu mu yıne bi müddet ve kaç kilo aldınız.??? Verdiğiniz kilonun on mislini almamışsınızdır inşallah =) çünkü benim midemi yalnızca ekmek bastırıyor . Durmadan ekmek yemek durumunda kalıyorum=(kilo almadım henüz ama bu gidişle çok alacam gibi  Siizn durumlar nasıldı? 

Gebelik haftası 15

8 Cevap

+1 oy
(48 puan)

Canım 6. Aydan sonra iştah çok açılıyor hem sen hem bebek bi anda hızlı kilo almaya başlıyorsunuz en son ayda da şişkinlik çok oluyor ama hamileligin altın çağı 5 6 7 . aylar 

(849 puan)
Aff afff bilmiyorum bana mı zor geldi ama insan yediğinden lezzet alamadıkça hayattanda keyif alamıyormuş. Umarım düzelir. İstekli bi şekilde yemek yemek istiyorum artık. Aç olduğum için değil. Canım cekip de bişey yemek istiyorum
-Reklam-
+1 oy
(3,019 puan)

Wallaha o bulanti kusmadan ne çektim bı ben bir Allah bilir. Resmen süründum yerlerde. Yeme içme yok günde 7-8 kere kusuyodum hiç ymeden 4. Aylık olmusum baktım 7 kilo bişey vermisim. Sonra işte 4 bitti hafifledi. Bende yawas yawas yemeye başladım. 6. Aydan sonra iştah aciliyor merak etme. Sende bebeginde kilo alirsiniz. Ben 57 kilo ile hamile kaldım 50 ye kadar indim. Şimdi 30 haftalık ve 59-60 kiloyum. Yedigim bebeğe yariyor bende  Pek bişey yok. Bebek ultrasonda 33 haftalık cikiyor 3 hafta önde gidiyor. Aklıma ne geldiyse yedim ictim. Kısmadim. Bu zararlı o faydalı demedim. Kolamida ictim cipsimide yedim gonlumce. İnşaallah senin de geçer hemen.

(849 puan)
Umarım canım. Okadar cekmeye yıne az vermişsin valla.. Ben eğer annem olmasa değil 5, 25 kilo bile verirdim. Açlıktan ağladığım halde yemek yıyemediğim gunlerimi biliyorum. Ben kilolu başladım zaten ki hala kiloluyum. Gerci boyum var kurtarıyor ama. 73 le başladım 68 e duştüm hemen. Hala da 68 im...bi 10 kilo alsam iyi inşallah abartmam. Ama şu mide kazıntısı beni çok zorluyor. Ekmek yemeden geciremiyorum onu. Ne yersem yiyim gecmiyo. Anca ekmek tutuyo. Gerci ekmekten bile soğudum. Allahım affet sen=(
(48 puan)
Ya ne güzel pinpirikli bit eşim olduğu için kola hiç içemedim.  Öyle hasretimki şuan kolaya :(
(849 puan)
Bende kola sevmeyen biri olduğum halde hamile kalır kalmaz kola görünce dayanamıyorum
0 oy
(66 puan)

mide bulantin gecince ekmegi kesersin canim 

benim yaklasik 16. haftaya kadar bulantim devam etmisti 3 kilo vermistim

sonra 34. haftaya kadar 8 kilo aldim 34+4 te de dogurdum

suan 2. bebegime hamileyim bunda bulantim yok 7hafta 4 gunluguz ve ben 600 gr almisim :) 

bence ilk zamanlar kilo veriyor olman avantaj sonrasinda dikkat etmeye calis :)

bu arada bebeginin cinsiyeti ne bulanti olursa kiz derler :)

0 oy
(546 puan)
Şuan 37+2 yim 17. Haftaya kadar bulantidan 12 kg verdim geriye de 6 kg aldım bebeğim 3 kg şuan   .. benim için çok zor geçti eşim den bile koku alıyordum midem bulamıyrdu şampuan kokusu yüzünden duş da  istiğfar ede ede duruyordum .. yemek zaten yapamadım ağlaya ağlaya 17. Haftadan sonra birden kesildi çok şükür  şuan hiç bir sorun yok sanki hiç cekmemisim gibi ..  geçmez gibi geliyordu hep 
0 oy
(1,563 puan)
Ben ilk 4 ayda 5 6 kilo verdim simdi 33 haftaligiz ikizlerimle 7 kilo aldim hamile kaldigimdan 1 2 kilo fazlayim :) yani bulanti gecer gecmez alinmiyor
0 oy
(686 puan)
Canım ben 18-19 haftaya kadar bulantılardan 8 kilo verdim. Çok şükür ki 10 haftadır bulantım yok gerçekten çok zordu bulantımın olduğu haftalar sinirlerim bozuluyordu ağlıyodum. Şimdi 28+2 oldum. Seninde devam etmez inşAllah bulantı bende halsizlik yapıyodu bişe yiyemediğim için. Allah hepimizin yardımcısı olsun canım sağlıkla alalım kucağımıza bebişlerimizi inşAllah
0 oy
(53 puan)
Canım benimde bulantilarim ve kusmalarım 5nci haftada başlamıştı. 16 haftalık olduk  ara ara hala devam eden bulantılarım var bu süreçte 7 kilo verdim halada alamadım :) 
0 oy
(67 puan)
Ben kilolu başlayıp kilo verenlerdenim ilk 3.5 ay ne yedim içtimse hepsini attım su bile içemezdim aç susuz baygın halde kaldigim çok günler oldu kafamı yastıktan kaldıramazdım ah ah 70 kiloyla başladım 63 e kadar düştüm şimdi çok şükür bende bebegimde ıyiyiz o bulantili halimle oruç bile tuttum bir gün bile yemedim orucumu binlerc3 şükür şuan yediklerim bana da kızıma da yarıyor ben 79 kiloydum geçen hafta kızımda 2200 gramdı:) çok şükür o kötü günleri atlatıp rahatlıkla yemeye içmeye başladım son ayıma girdim nerdeyse yine bulantı hafif başladı ama yiyebiliyorum:) 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 357 göst.
0 oy
3 cevap 476 göst.
0 oy
4 cevap 255 göst.

472,486 soru

2,667,099 cevap

3,363,480 yorum

136,355 üye

...