502 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde
düzenledi

İsteyerek hamile kaldım şuan 13.haftaya girdim fakat annelik duygum falan hiç yok hatta kalp atışlarını duyduğum da bile etkilenmedim ve bu yüzden kendimi suçlu hissediyorum :( Böyle olan oldu mu olduysa ne zaman annelik duygusunu hissetmeye başladınız? Bende mi sorun var anlamadım. Diğer annelere imrenerek bakıyorum ve bu durum beni çok üzüyor.

Gebelik haftası 13.hafta
Reklam


5 Cevap

0 oy

Ben 8. ayıma girdim ve sizinle aynı dönemde aynı şekilde hissediyordum ki hala daha da çok kuvvetli değil bu duygu. Araştırdım gayet olağan olduğunu söylediler. 40 çıkma muhabbeti biraz da bununla igliliymiş, bebeğin anneye annenin bebeğe alışması.. Zaten hareketlerini hissetmeye başladıktan sonra işler biraz daha somutlaşıyor. stres olmasın.

(193 puan)
Bebeğin hareketlerini hissetmeden once bende boyleydim. Hamile olduğumu hissetmiyordum inanmiyordum bile. Ama onun hareketlerini ilk hissettigimde çok duygulandım. Canimdan bi parca taşıdığımi iste o an hissettm cok guzel bi duygu. Rabbim herkese nasip etsin.
Reklam


0 oy

Karında bebek oynamaya başladığında bebeğe karşı duygusal bir bağ hissedeksiniz. Merak etmeyim. Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasıp etsin inş.

(55 puan)
Bebek hareketlerini bi hissetmeye başla asla ondan başka bişey dusunmeyeceksin emin ol..senin canın senin parçan
0 oy
(6 puan)

Bende öyleydim bisey hissetmiyordum pek ama dogduktan sonra çok farklı oluyo herşey <3

0 oy
(1,339 puan)

Suan bu yuzden kendini suclu hissetmen bile ona simdiden hazir oldugunu gostermiyo mu sence  sen ihi bi anne olucaksin yoksa ona karsi bisi hissedemedim diye kendini uzmezdin :) 

0 oy
(55 puan)

Benimds öyle taki hareket edene kadar hiç ummadik yerde ben burdayım diyor ve tebessüm ediyosun eminim doğduğunda da daha farkli olucak üzme bosyere kendini:angel:

Reklam


İlgili sorular

31 cevap 1,133 göst.
11 Eylül Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevlkuzey (13 puan) sordu
49 cevap 678 göst.
13 Ekim 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde ayşe gül türk (434 puan) sordu
3 cevap 230 göst.
6 cevap 223 göst.
4 Eylül Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde AysenurAhamid (105 puan) sordu
Reklam


...