360 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (6 puan)
Kızlar nst de sancım yeterli değildi. 38 haftalıkken gitmiştim. Doktora ne Zaman geleyim bir dahaki muyaneye diye sorduğumda doğuma gelirsin kanaman syyun olunca gel dedi.5 gün sonra 40 haftam doluyor gitsem mi doktora bebek dogmazsa
Gebelik haftası 39+2

6 Cevap

0 oy
(1,644 puan)
Ne saçma bi cümle doğum olursa gel ne demek. Sürekli takipte olmalısınız. Bebeğin suyu azalabilir kordon dolanabilir kakasını yapabilir. Benim doktorum 39. Haftamdayım haftada iki kere çağırıyor. Kesinlikle gidin bir an önce. 
-Reklam-
0 oy
(289 puan)
Bence gitmelisin her şey yolundaysa eve gönderir zaten canım en azından bebek kanala yerleşmiş mi rahim ağzında yumuşama var mı onları görür
0 oy
(269 puan)
O nasıl doktor öyle yaa son zamanlar daha sık gitmen lazım. Ben çarşamba günü gittim sancım yok çocuk kanala inmemiş doktor cumartesi yada pazartesi bidaha gel dedi. Ne olur ne olmaz. Burda bir değil iki can söz konusu.
0 oy
(255 puan)
Sanırım herkes de kanama veya su gelmiyor burada görüyorum bazı soru ve cevapları bence siz haftamız dolunca bi gidin tekrar baksınlar 
0 oy
(163 puan)
Canım günün dolunca git zaten son haftanın içindesin ki 36. Haftadan sonra en az pagtada bir gidiliyor benim annem en kücük kardeşimde gitmedi doğum başlasın öyle giderim diye diye çok zor geçirdi mecbur sezeryan oldu tabi bebeği de baya iriydi oda etkiledi ama sen yine de içini ferah tut ilk gebeliklerde doğum belli olmuyor bir baktın yarın geldi bir baktın 41. Hafta kız erkek demez bekletir seni sağlıkla al kucağına inşallah
0 oy
(1,572 puan)
Hatta kalkıp bugün gidin son günler neredeyse iki üç güne bir bakılmalı bebeğe o nasıl sacmalikmis

386,060 soru

2,026,248 cevap

2,617,094 yorum

94,255 üye

...