190 göst.
Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (99 puan)

Meraba kızlar dün kontrole gittim dokyor suyumun sınırda olduğunu söyledi  19cm internetten araştırdım normali 8cm olmalıymış böyle bi sorun yaşayan varmı 3. Gebeliğim 2.bebeğimi doğumdan  10gun sonra  kaybettim korkuyorum 37 haftaligim

Gebelik haftası 37

1 cevap

0 oy
(845 puan)
seçti
 
En İyi Cevap

canim suyun azalmis anladigim kadariyla kontrollerini ihmal etme zaten bu haftalarda azaliyor sen gene de bol bol su ic canm

(99 puan)
Hayır cnm az değil sınırda yani fazla  dedi doktor fazlaymış 19cm dedi ama internetten baktin normali 8cm olmalıymış
anladim canm sinirda derken azalmis gibi bise anladim o zamn bebegin kilolu olcak
Hiç korkma canım benimkide öyleydi gayet sağlıklı bir normal doğum yaptım beni görenler hep ikiz olduğunu sanıyorlar dı odereceydi düşün
(99 puan)
Insallah bisey olmaz yaa dua edin lütfen şu mubarek gunde rabbim dualari karsiliksiz birakmaz insallah rabbim kimseyi evlat acısıyla sinatmasin çok ama çok zor son 21 günüm hayırlısı inşallah
benm de 21 gun kaldi bebegim eskisine gore az hareket ediyor gibi
(99 puan)
Aaa Ciddi misin ne güzel benim bebeğim tam aksine gittikçe hareketleniyo daha dün gece ağladım hüngür hüngür o derece düşünün doktor şikayetin varmı deyince bebeğim çok fazla hareketli uyuyamiyorum dedim düşünün yani
bende korkuyorm fatma hanim hareketlerinin azalmasi kotu bise gecen nst. o kada ugrastilar bir suru ciklota yedim en son uyandi
(99 puan)
Ama bana göre son haftalar olduğu için normal geliyo hareketlerinin azalması yeri daraldı çünkü bana göre benimki anormal
gecen doktor bebk 10 gun geriden geliyor dedi. 1 hafta oncesinde baska doktorda bebek haftaaiyla cok guzel uyumlu 30 haftalada kilosu 1800 de. boyu 43 cmdi simdi. 42 cmm kafayi yiyecmmm artkk bu bebek hicmi kilo almamis yada uzammiss
(99 puan)
Aynen yaaa kafam karıştı ama bu anormallik bebekle değilde doktorla alakalıdır diye düşünüyorum benim özelde ki doktorun bebeğin 2hafta önde ilerliyor dedi devlete gittim ordaki doktorda 1hafta geriden geliyor dedi ben şimdi hangisine inanayım
aynen bende oyleyim. ilk bebegimde dogumasaatler kala bebek 42 haftalik 34 haftalik gibi goruniyor cok zayif dediler bir dogdu 4 kiloya yakin boyu 54 cm oglumdada 3300 dediler 3050 grm dogdu ama bunu anlamadim hadi kilo degilde boy ne oyle 42 cmm bebek mi olurr bu haftalarda
(99 puan)
Çok haklısın valla bilmiyorum doktorlarınmi yoksa aletlerin hatasimi acaba diye düşünüyorum sonuçta ekran neyi gösteriyorsa onlarda onu soyluyo ama acaba dikkatli ölçüyorlarmı diyede düşünmüyo değilim keşke böyle yanlış ölçümler olmasa ister istemez etkilenip üzülüyoruz
bence yanlis olctu ben cahil bir insan degilim kilosuna bakti ilk 2300. dedi neee dedim imkansiz dedim uc once baska doktor 2600 demisti sonra tekrar bakti 2490 diyorr boyu dedim 42 cmm dedi beynmden vurulmusa dondumm. hadi kiloyu gectim boyy cok kisa ya moralim o kadarrt bozuldu ki neyi eksik yaptim diye agladim sut urunleri protein urunleri tukketim meyve de aynen gece bile iki kere kalkip sut iciyorm yemek yiyorm cookk sacma
(99 puan)
Şuan doğuma 21gunun mu var yani 23 haziran doğum dimi
23 24 arasi canm

İlgili sorular

2 cevap 100 göst.
2 cevap 91 göst.
1 cevap 86 göst.
7 Kasım 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fyz61 (386 puan) sordu
5 cevap 231 göst.
30 Ekim 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Saidacan (338 puan) sordu
...