368 göst.
Hamilelikte Güzellik kategorisinde (5 puan)

Kızlar kafam çok karışık, 18 haftalıkken professör doktora gittim bebeğin sırt açıklığına ve beynine bakıyor doktor,yanında asistanı cinsiyetine baktı ve bize erkek dedi, herşeyini hazırladim 'doğum şekeri, kapı süsünü, odasını, kıyafetlerini' anlicağınız herşeyi hazırdı... 30 haftalıkken kendi doktoruma gittim ve kız olduğunu öğrendik, doktor 99% kız,bunun erkeğe benzer yanı yok dedi, bidaha kız için herşeyi hazırladık,ama etrafımdaki herkes tipin ve hamileliğin hiç kıza hamileymişsin gibi durmuyo diyolar, kime inanacağımı şasırdım.. doktor daha iyi bilir dedik ama doktordada ilk erkek sonra kız denilince insanın kafası karışmiyo değil yani  

Gebelik haftası 36
Reklam


7 Cevap

0 oy
(5,944 puan)

Ayyy ne sinir bozucu birşey yasamissin. Başka biyere daha git derim. Gittigin iki doktor disinda. Uzak düşer sana ama en azından ne oldugunu öğrenirsin. Belki erkek doğacak doğum yaptın sana kız getirdiler ses cikaramiycan cunku haberin yok. Genelde kız çocuklarinda yanılma oluyor erkekte değilde ama sen yinede başka bı doktora daha görün. 

Ben belçikadanim burdada istedigin zaman baska doktora gorunemiyorsun maalesef, sadece 3D yaptirinca baska doktor bakiyo onada gec kaldim randevu alamadim cok kalabalik diye
Reklam


0 oy
(741 puan)

En iyisi başka  doktora daha görün

Burda istedigin zaman baska doktora gorunme gibi bi lüksün yok maalesef,burda dedigim yerde belçika, sadece 3D yaptirdigin zaman baska doktora gidiyosun onada ben gec kaldim randevu alamadim hepsi cok doluydu diye
(741 puan)
Aa o zaman dogumdan sonra esyalarını al sen bence şimdi biraz erkekle kıza giden renklerden al dogumdan sonra diğer eşyalarını al en iyisi
Aahh ahhkeske bukadar kolay olsa ya,ben beyaz beyaz almak istedim ama burda moda artik erkeklere mavi kizlara pembe yapiyolar,resmen beyaz unisex kiyafet bulamiyorum
0 oy

En son kız demişler demekki kız

Profesör ler çocukların cinsiyetine doğru düzgün bakmazlar onlar için bebeğin sağlığı önemli

Profesör zaten cinsiyetini soylemedi,asistani erkek dedi,12hafta sonrada kendi doktorum kiz dedi
0 oy
(8 puan)

Bende 7 aylık gebeyim hala cinsiyetini öğrenemedim göstermiyor kendini 

Olsun boyle daha iyi,bizimki gosterdide noldu
0 oy
Erkeklerin bacak arasındaki çıkıntıya baksaydın benim 2 oğlum var ikiside 14 haftalıkken çıkıntıyı göstermişti 3. Ye hamileyi 19 haftalık oda gayet net afedersin pipiyi gösterdi 25 haftalık net görebilirsin erkeği
(0 puan)
Bnce kiz cunku ultrasonda hersey gorunuyo
Bebegim cok aktif ama ultrasona gittigim zaman sakinleşiyo ve içeriye dogru dönüyor,ozamanda tam net bir goruntu alamiyo doktor,dogru durust bir resmi yok bebegimin,ayagi eli var ama cinsiyetini sakliyo
0 oy

Bence bebek kiz.neden diyeceksin 30 haftalim bebek arrik bariz kendini gosterir bence.orda bir cikinti varsa vardir yoksa yoktur yani.kendini kiza hazirla.her hamilelik ayni olmuyor benim bir arkadasimin karni gayet sivriydi hic yanlara da acilma yoktu ama cinsiyeti erkekti.

Pardon kizdi.
Guzel diyosun canimda bizimki doktora gidince iceriye dogru dönüyor cinsiyetiyle ilgili hic bi resmi biseyi yok doktor anlık anladı kız oldugunu
0 oy
(12 puan)

Bende sizin gibi kafa karışık ozeldeki doktorum 4aylikken erkek pipiyi gördüm demisti gecen hafta devlete gittim devketteki doktorda kiza benziyo dedi 25 gün sonra gel net belli olur dedi ayni bende neye inanacagimi şaşırdım suan :'(

Sen ama hiçbişey hazirlamamissindir,bende her ikisi icin suan herseyi hazır  acaba hastaneye her ikisi icinde dogum sekerlerini kapi süsünü gotursemmi nolur nolmaz
Evet hic bir hazirligim yok benim şuan siz bilirsiniz götürmek istiyorsanız her ikisinden götürün ama belki doğuma girmeden belli olur
Reklam


İlgili sorular

Reklam


...