559 göst.
Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (256 puan)

Arkadaşlar eşimle tek ailemiz den uzakta kalıyoruz burada biraz tecrübesi olamayan bir arkadaşım benimle hastahaneye gelecek öyle düşünüyoruz ... Sizce eşimle  birlikte bebegimize bakabilecek miyiz yoksa illa büyük biri mi gelmesi lazim

Reklam


6 Cevap

0 oy
(1,311 puan)

Anneni çağır cnm sana faydası olur

Reklam


0 oy
(2,739 puan)

Anneni yada kayinvalideni doğuma çağırsan destek ve yardımcı olurlar tek bakamazsiniz demiyorum ama ihtiyaç duyuluyor baslarda sonrasında sen alisiyorsun zaten gerek duymuyorsun kimseye..

(256 puan)
Canım valla 35+4  ... Ne zaman doğum yapacam bilemiyorum doktora perşembe günü gidecez hayırlısı bakalım ne diyecek .. Annem yasli benimle doktora gelemez evde belki yardımcı olur
(2,739 puan)
Daha zamanın var son haftanda çağrabilirsin...hastanede yardımcı olamazsa eşin dursun seninle annende evde destek olur en azından toparlayana kadar normal yaparsan bi hafta on güne toparlarsin zaten ozaman da sen rahatlıkla bakarsın bebeğine ama sezeryansa uzayabilir bu sure
(256 puan)
Yardımın  güzel yorumların için çok tskler canm
(2,739 puan)
Rica ederim saglicakla gelsin minikler inşallah
(256 puan)
İnşallah canım  ... Sağlıklı bir şekilde kucagimiza  almayı nasip etsin
+2 oy
(1,195 puan)

cnmm ilk ve en onemli durum.emzirmek. bebeginin yanina gider gitnez 2 saati bosver buldugun her dk emzir ki sarilik olmasin.

ikinci konu yikamak eve gwlince kuvet icin file almissindir onun ustunde yikarsin kafasini yikarken one dogru tutarsiniz kulaklarini kapatmadan suyu kafasindan asagi bosaltirsiniz..

gobek bagini iyi kurutursun..ben sonrasinda bikac damla kantoran yagi ya da zeytinyag damlatiyordum cabuk dustu

kakasi basta siyah zamanla sari gelecwk ve hafif sivimsi ishal mi diye jorkma

cok sik bez degistirebilirsin gunde 6 7 8 kere kaka yapabilir korkma zamanla azalicak

gazi olursa cok aglar cikarmaniz lazim cnm

aklima gelenler bunlar rabbim yardimciniz sun bizde memuruz sagolsun annem geldi yanima seni cok iyi anliyorum

(256 puan)
Çok tskler canim
0 oy
(732 puan)

Doğduktan sonra öyle çabuk öğreniyorsunuz ki her şeyi bakarsınız tabii. Ama şu da var yanınızda canınızı sıkmayacak, moralini bozmayacak ve gerçekten yardımcı olabilecek deneyimli bir kişi olması aynı zamanda ev işlerini halledecek biri iyi olur rahat etmeniz açısından. Şimdiden biraz araştırın son zamanlar falan ama doğru emzirme,bebek bakımı, bebekte burun tıkanıklığı, gaz çıkarma, bebek masajı vs bu tip şeylere biraz bakarsanız en azından daha kendinize güvenirsiniz. Ben mesela tek başıma bakmayı tercih ettim. Eşimle yıkadık,tırnaklarını uyurken kestim hep uzadığı gibi,altını değiştiriyorsunuz, sık sık emziriyorsunuz,üstünü falan değiştireceksiniz,gaz çıkarma var onun dışında da bebeği takip edeceksiniz bir sıkıntısı var mı yok mu. Bebek uyurken siz de yatın dinlenin,eşiniz baksın gidin bi banyo yapın,yemek yiyin aksatmayın evet biraz ilk zamanlar telaşe ve uyku düzeni alt üst oluyor. Gece 2 saatte bir emzirmeye kalkıyorsunuz bazen bebek daha çabuk uyanıyor. Gündüz deseniz yine mıkırdanmaya başladı mı emzirmeniz lazım. Bazen 5 dakika uyuyup kalkacak falan filan. Biraz zorlanacaksınız ama zamanla alışacaksınız birbirinize ve bebeğiniz büyüdükçe de uyuma süresi artacak 3.aydan sonra bebek ne zaman kalkarsa mesela geceleri o zaman emzireceksiniz alarm kurmaya gerek kalmayacak. 6.aydan sonra gece daha uzun uyuyacak vs vs. Yardımla belki daha rahat edersiniz ama kendiniz de üstesinden gelebilirsiniz. Sonuçta bebeğiniz hep annesini isteyecek.

(256 puan)
Çok tskler canım ben yeğenlerimden az çok temizlemeyi yikamayi falan biliyorum tek sorun kimse yanımda olmayacak eşim ogretmen en fazla bir hafta izin alabilir
(732 puan)
İşte sen bilirsin canım ben kendim istemedim kimsenin kalmasını. Zaten bir şeyleri tek başıma yapmayı seven bir insanım. Ev işimi de kimseye yaptırmayı sevmem. Her şeyi kendim üstlenmeyi severim. Benim doğum bir de bayram tatiline denk gelmişti eşim hem yıllık izin hem doğum iznini kullandı o konuda şanslıydım sonra da kendi kendime alıştım zaten. Zorlanacağını düşünürsen gönlünden geçen birini çağır yanına. Ama tek başına da altından kalkamayacağın bir şey değil. Kendine güven yeter ki ve de sabrını koru pozitif ol.
0 oy
(310 puan)

Aynı dert bizde de var esim ben gurbetteyiz ustelik yanimda tek eşim 3 gun izin alırım dedi ama bilemicem benimki sezeryan birde canım 

(176 puan)
5 gün babalık izni var yasal olarak
(256 puan)
Daha doktor birşey demedi bir buçuk aydır gitmemişim perşembe günü randevum var bakalım ne diyecek
(310 puan)
Hakkimizds hayırlısı olsun canlar
0 oy
(284 puan)

ilkse bide zor olur ama yapamazsın die de bsy yok tabiki yaparsın emin ol ki o an annelik duygusyla Allah yardim edio

(256 puan)
Buradaki bütün arkadaşlarım yapamazsın diyorlar ondan içime korku bastı canım .. Yoksa normalde çok pozitif bakıyorum hayata herşeye
Reklam


İlgili sorular

3 cevap 302 göst.
29 Mayıs 2018 Doğum kategorisinde Sebine (103 puan) sordu
2 cevap 352 göst.
5 cevap 395 göst.
24 Nisan Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Şefika45 (106 puan) sordu
Reklam


...